In de koude nacht, zat een oranje-bruin gevlekte poes naar de sterren van de Zilverpels te staren. Het was een poesiepoes die leeft op een terrein vol met techniek en waar tweebenen allerlei verschillende proefjes uitvoerden.
De kat waarmee zij bevriend was, snapte daar niet veel van. Het was een boskat, een kat die leeft in een Clan. Eigenlijk was de boskat bevriend met de andere poesiepoes, waarmee zij leeft. Nu is zij ook met de vuurrode poes bevriend.
Maar de gevlekte poes was een vondeling, gevonden vlak achter het terrein.
De twee poesiepoezen snapten net zo veel van het leven in de Clans, als de boskat van techniek en proefjes. Niet veel dus.
Nog steeds had de poes onbewogen naar de Zilverpels gestaard. Iets van bezorgdheid flikkerde in haar ogen. 'Oh SterrenClan,' murmelde ze. 'ik weet dat ik niet veel van jullie weet, maar ik weet wel dat de Clans jullie begrijpen.' De sterren verlichtten het terrein een beetje. De poes knipperde even en vervolgde haar verhaal. 'SterrenClan, vertel me dat dit niet waar is.' Eigenlijk wist de poes zelf wel dat wat ze gezien had, waar was. 'Ik weet het,' miauwde ze zacht. 'Da wat ik zag, is echt. Het gaat echt gebeuren. Maar SterrenClan, kunnen jullie ervoor zorgen dat er iets tegen wordt gedaan? Ik kan niet aanzien, ook al ken ik ze niet, dat elke Clankat sterft door één vijand. Dat mag niet!'
'Wat doe jij hier nog zo laat?' Een oranje-bruin gestreepte kater kwam aangelopen. 'Je was toch binnen?' vroeg hij slaperig. De poes draaide haar kop in zijn richting. 'Dat klopt. Ik ben naar buiten gegaan, zodra jij sliep.' 'Mocht ik niet mee dan?' vroeg hij. 'Dit is iets dat ik alleen moet regelen,' antwoordde de gevlekte poes. Nou ja, niet helemaal alleen, toch? voegde ze er in stilte aan toe. 'Oké dan,' miauwde de gestreepte kater. 'Maar kom je nu wel naar binnen?' 'Goed dan,' antwoordde de poes. 'Ik zal mee naar binnen komen.'
Beiden katten liepen naar binnen. De kater zonder bepaalde gedachtes en de poes vol met gedachtes.
****************************************************************************
Hi Legendarische Lezers, ja inderdaad, ik noem jullie hetzelfde zoals in The Legendary Wolf. In alle boeken van mij die ik publiceer, noem ik jullie "Legendarische Lezers"! Leuk toch?
Dit is mijn tweede boek die ik schrijf. Ook hiervan ga ik waarschijnlijk een serie maken.
Even wat belangrijke dingen:
1) In de Fanfictie van Warrior Cats zullen niet altijd afbeeldingen zijn, zoals in The Legendary Wolf.
2) Soms zullen er namen hetzelfde zijn als in de officiële Warrior Cats.
3) Onder de samenvatting van dit boek staan nog meer belangrijke dingen.
4) Klik op de afbeelding, als die er is, om het beter te zien. Geldt trouwens voor elk boek.
5) Er zijn waarschijnlijk grote verschillen tussen het aantal woorden per hoofdstuk.
6) Er zullen niet heel snel updates zijn, aangezien ik moet leren voor de toetsweek.
7) Het allerbelangrijkste: veel leesplezier!
Ik weet niet of jullie veel van wolven of fantasie houden, maar zo ja: als je wilt, kun je een kijkje nemen in het boek The Legendary Wolf, maar dat is jouw keuze!
Ik hoop dat jullie Warrior Cats, Sterrennacht leuk gaan vinden!
X- Silver Cat
JE LEEST
Warrior Cats, Sterrennacht (HIATUS!)
Fanfiction~ "Eén vijand, acht redders. De vijand wil doden en de redders zullen een leven opofferen om hem tegen te houden, zodat de vrede terugkeert en het gevaar dat de vijand veroorzaakte verdwijnt." ~ Er waren altijd al vijf Clans: de SterrenClan, de Vuur...