25.05.2016
Am iarasi o criza. Criza din aia de nervi,de disperare,de ura. Nu am cu cine sa ma descarc,asa ca ma uit la videoclipuri si filme cu subiectul : Paranormal.
Ma simt mai bine cand vad Paranormalul,ma face sa nu ma mai simt singura.
Am chiar ceva imprimat in minte de care nu mai scap. Povestea unei fete ce a devenit monstru din cauza altora.
Incepe cu nasterea ei,nastere nedorita. Mama sa fusese inchisa in pivnita de tatal ce deveni psihopat in urma unui accident unde omorâ un om. In timp ce biata femeie astepta sa nasca,sotul o chinuia,o tinea flamanda,si isi batea joc de ea. Mai mult decat atat,cand i-a venit timpul sa dea la lumina fata, barbatul s-a speriat crezand ca un demon iese din femeie, asa ca lua un topor si o lovi atat de tare langa buric,ca muri pe loc.
Din fericire fata a trait...dar nu mai avea un picior.
Fu preluata de autoritati iar tatal fu inchis. Trecura anii iar ea se facea mare si frumoasa,desi ura faptul ca avea un handicap si toti o evitau.
La varsta de 10 ani tatal fu eliberat,si se interesa sa recastige custodia fetei sale.
Reusi si o duse acasa. Aici fata fu tratata la fel ca mama sa.Batuta,tinuta in pivnita,abuzata si multe altele.
...
Satula,intr-o noapte,in timp ce era legata in fata unei oglinzi se uita la ea. Se ura asa de mult si ura faptul ca mama sa a adus-o pe lume, pe o lume cruda,se infurie atat de tare ca se dezleaga si innebuneste. Rupe tot ce gaseste si iese afara cautandu-l pe monstrul ce i-a facut asta.Il gasi dormind in salon,cu pastile insirate peste tot si duhnind a bautura.
Lua primul obiect ascutit si ii scoase ochii. Ba mai mult,il facu bucati,lua capul si il târâ jos in pivnita pana in fata oglinzii.
...
Se spune ca in datele de 3-9-18-27 dintr-o luna,daca la orele 00.00 fix spui "Agnes esti aici?, Agnes esti aici?,Agnes esti aici?" De trei ori, cu trei lumanari aprinse,fata iti va aparea in reflecsie tinand in mana capul tatalui.***
CITEȘTI
Jurnalul unei fete Emo.
General Fiction... Scriu doar sa-mi distrag atentia de la gandurile negre. Scriu doar ca sa nu fac alte prostii. Scriu. ... Si nu-mi pasa daca ma criticati. .