***

35 2 0
                                    

Ce doare mai tare?
Sa fii tradat de un prieten? Sau faptul ca ceea ce a facut iti bantuie gandurile de luni intregi...
Nu mi-l pot scoate din cap...chiar a lasat prietenii buni,pentru primi ce au venit si au spus " lasa-i pe aia,iesi cu noi!" .

...nu pot uita ce a facut,si nu pot sa accept inca...nu pot sa cred ca ai facut asta.
As vrea sa-i pot spune totul in fata...dar ce mai conteaza,tu nu mai esti...

Da, ma atasez asa de greu de persoane, si cand o fac...si cand o fac pe bune,tin la ele atat de mult...dar cine sa ma inteleaga...

Ma bantuie gandurile de zile si zile...ce ai fost si ce ai ajuns.
Vreau sa-ti pot spune:

"Stii,chiar am tinut,poate chiar ca la un frate....poate chiar ca la mai mult...iar tu ti-ai batut joc de tot,poate a fost un joc pentru tine, dar pentru mine era ceva serios...nu ma intelegi si nimeni n-o s-o faca vreodata...nu mai am incredere in nimeni,nici macar in mine!.
E mai bine sa bei si sa te iei dupa ei...decat ceea ce faceam noi iesind in parc...pe strada...sa radem sa glumim...nu mi te pot scoate din cap! e numai vina ta...ai lasat aurul pentru o bucata de fier. Mie greu...ma sufoc...nu mai pot!"

...

Dar ce sa intelegi tu...ai lasat un gol imens,ai dat cu sutul in ceea ce era mai depret...si desi nu ar trebui, sufar cel mai mult.

Sufar pentru ceea ce ai facut si ce ai lasat in urma.

Chiar tineam...

Jurnalul unei fete Emo. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum