Medya:Cem
Ve okulun ilk günü geldi çattı.Okul formamı biriktirdiğimiz parayla almıştık.Eteğim biraz kısaydı ve ben böyle etek giymediğim için kendimi çıplak gibi hissediyordum.Okulun kapısından adımımı attığımda yanıma 50'li yaşlarda bi adam geldi okulun güvenlik görevlisi olduğunu söyledi gülümseyerek karşılık verdim.Eliyle B bloğa girmemi ve girişteki duvardan hangi sınıfta olduğumu öğrenebileceğimi söyledi teşekkür ettikten sonra hizlica B bloğa doğru yürüdüm.Çoğu gözü üzerimde hissediyordum yada bacaklarımda desem daha doğru olur.-bacaklarım güzeldi yada fazla beyaz-Sınıfımın yazılı olduğu panonun önünde durdum A2 sınıfındaymışım.Şimdi sıra sınıfı bulmaya geldi etrafıma bakına bakına yürumeye başladım.Evet tam karşımda bi kapının üstünde A2 yazıyordu.Biran heyecanlandım adımlarimi hizlandirdim ve sınıfa girdim.Yine bütün gözler uzerimdeydi.Yanıma esmer dalgalı saçlı bir kiz geldi"Selam hosgeldin ben sınıf başkanı Tuana.İstersen yanıma oturabilirsin"dedi.Bu hareketi beni çok rahatlatmışti ilk gunden biriyle arkadaş olmuştum çünkü ve iyi bir kiza benziyordu.Zil çaldı hoca sınıfa geldi ve beni hemen farketti."Hoşgeldin kızım ben edebiyat hocası Salih.Biraz kendini tanıt sonrada derse geçelim.Tatlı bir adamdı ve şimdi kendimi tanıtmak için ayağa kalktım "Adım Nehir.Voleybol oynamayı severim.Kardeşim yok.Ailemde ııı sey dükkanımiz var orda duruyorlar."Babamın pazarda çalıştığını söyleyemedim ilk günden dışlanmak istemiyordum ama en kisa zamanda soyleyecektim.Hoca"Memnun oldum kızım."dedi.Gülümseyerek oturdum.
Zil çaldı ve yeni sınıf arkadaşlarım başıma toplandılar.Soru yağmuruna tutmuşlardı ama olsun.Hepsi çok iyilerdi hiç zengin züppelerine benzemiyorlardi.Tuana'nın sesiyle irkildim."Nehir hadi gel sana okulu gezdireyim."Bu fikir hoşuma gitti.Sınıftan çıktık.Üst katta büyük bir kantin vardı.Okulun bahçesinde sağ tarafta yemekhane sol taraftada tuvaletler vardı.Tuana:
"Hiç makyaj yapmıyormusun? Okulun ilk günü daha süslü olman gerekiyor."dedi ve kahkaha atti.Bende gülmüştüm.
"Gerek duymadim."dedim.Bahçede ağacın altında oturan bir grup vardı dikkatimi çekmişti.Kim olduklarını merak ettim."Ağacın ordakiler kim?"
"Okulun en'leri onlar ,siyah çoraplı kız voleybol takımı kaptanı.Şu da okulun en yakışıklılarından birtanesi Yıldırım Holding'in oğlu."
Zengin olduğu zaten herhalinden belliydi.İsmini çok merak etmiştim Tuana aklımı okudu galiba ve hemen"İsmi Deniz" dedi.Ona gülümseyerek karşılık verdim.
Ve çıkış zili nihayet çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Devam Ediyor.
Teen FictionHiçbir zaman olmuyacağını bildiği için özel okul hayali kurmamıştı.Ama genç kızımız Nehir artık bir özel okul öğrencisi.Bu özel okulda,zengin çocuklarının arasında onu neler bekliyor.Aşk mı? İntikam mı? Para mı? Hiç bilmediği sırlar mı? Bunların üst...