Medya:DENİZ
Deniz'den...
Şu yeni kız gerçekten çok güzeldi biraz da saf.Bu bandana onun için neden bu kadar değerliydi.Aslında vermemem için bir sebep yoktu ama bende durmasını istiyordum benimle konuşmasını da.Berk:"Neden vermiyorsun o bandanayı ne iş Nehir'i seviyosun dimi"demek adı Nehir di.
"Ne alakası var bilader ben kimseyi sevmem biliyorsun hem benim o köylü güzeli ile ne işim var,ama senin kimi sevdiğini çok iyi biliyorum"
"Kimi seviyomuşum ben"
"Nehir'in yanında dolaşan esmer kızı adı Tuanamıydı ne"
"Hayır lan saçmalama ama belki o beni seviyodur yani benim gibi yakışıklı bi çocuk hiç kaçırılırmı"
"Bak onun seni sevdiğini kanıtlarsan senin onu sevmediğine inanırım"
"Anlaştık lan görüceksin"
----------------------------------------------------------
"Nehir bu akşam bizim sınıftaki Eda'nın Ebruli Bar'da doğum günü var bizde davetliyiz.Annen izin verir diye düşünüyorum annelerimize bi arkadaşta kalıcaz deriz ne dersin bence çok güzel olur bütün okul davetli."dedi ve Tuana bana göz kırptı ne demek istediğini çok iyi anlamıştım.
"Ne giyicez kizim etrafimizdakilerin hepsi zengin ezik kalmak istemiyorum"
"Ayarlariz"dedi ve eve doğru yürümeye başladık.
"Tuana kiyafetlerini makyaj malzemelerini falan al ve 8de bizde ol"
"Anlaştık"
Saat sekizde Tuana bize geldi annelerimizden izin almıştık ve hemen hazırlanmaya başladık.Tuana dizinin biraz üstünde koyu mor bir elbise,siyah topuklu ayakkabi ve siyah bir çanta aldı.Saçlarınıda at kuyruğu toplayıp hafif bir makyaj yaptı harika görünüyordu.Ben ise bordo kısa bir elbise siyah püsküllü ayakkabi giymiştim saçlarimada fön çektikten sonra hazirdim.Annemi öpüp evden çiktik neyseki Tuana Ebruli Cafe'yi bildiği için bulmamız uzun sürmemişti.İçerisi yoğun sigara ve içki kokuyordu tamda tahmin ettiğim gibi kizlar baya iyi gorunuyorlardi etrafa göz gezdirdikten sonra boş bi masa bulduk ve yerleştik.Parti başlamışdı herkes dans ediyordu biz oturuyoduk Tuanaya:"Kalk hadi bizde dans edelim"dedim.İkimiz gerçekten çok eğleniyorduk Tuana da benim gibi baya iyi dans ediyordu.
"Biraz kaçamak yapabiliriz demi Tuana"
"Ne gibi"
"Biraz içki içicem çok az"
"Ben anneme söz verdim icmicem ama sende birazcik icebilirsin"dedi ve göz kırptı bende gülümseyerek karşılık verdikten sonra içkilerin koyulduğu yere doğru gittim hahhh Deniz Bey de burdaymış.
"Bandana mı ne zaman vericeksin"
"Sen ne laftan anlamayan bir kızsın ya"dedi ve güldü ukala şey seni."Biraz daha içki alabilirmiyim?"
"Nehir yeter artık sarhoş oldun birak ya"
"Tuana durr ya gecee yeni başlayır"
"Nehir kalk gidiyoruz"
Tuana kolumdan tuttu ve beni dışarı çıkardı.Taksi çağırmak için paramız yoktu ve bu kiyafetlerle yürümek zorundaydık.Allah'tan ailelerimize birbirimizde kalıcağımızı söylemiştik ama nerde kalıcaktık.Yürümeye başladık yanımızda son model bir araba durdu ve "Kızlar atlayın nereye gidiyosanız götüreyim"
Bu Deniz'in tayfasından Berk di.
Tuana:"Iyi olur Berk saol"dedi ve arabaya bindi.Bu kız napıyordu onu daha tanımiyorduk yada ben tanımıyordum.
"Yolculuk nereye?"
"Onu bizde bilmiyoruz Nehir Hanım sarhoş olduğu için eve gidemeyiz"
"Gidecek yeriniz yok ise sizi benim eve götüreyim korkmayın benden size zarar gelmez"Tuana'dan...
Bu Nehir ne varda bu kadar çok içti, eve gidemezdik, zaten ailelerimizde eve gelmiceğimizi biliyorlardı.Berk'i önceki senelerde taniyordum Deniz ile takılıyor fakat kötü bir çocuk değil.Yoldan geçerken bizi gördü ve arabasina aldi ustelik şuan onun evine gidiyorduk ona guveniyordum ona karşi bir yakinlik hissediyordum ve gercekten çok yakisikliydi.Evinin onune arabasini park etti.Nehir gelirken uyumuştu onu arabadan indirmeme yardimci oldu.Eve girdik ust katta iki kisilik bir oda oldugunu ve orda kalabileceğimizi soyledi.Odaya ciktik.Nehir uyanmisti ama hala sarhoştu.Berk kardeşinin pijama takimini giyebileceğimizi soyledi ama bir tane olduğu icin onu Nehir giydi ve tekrar uykuya daldi.Ben sessizce odadan çiktim ve aşağıya indim Berk onu oldukca sexsi gosteren sortunu giymisti ve koltukta oturuyordu.
"Rahatsız ettik kusura bakma"
"Tuana saçmalama rahatsiz olsam sizi eve davet etmezdim ve bana güvenipde geldiğiniz için teşekkur ederim ustundekilerle rahat uyuyamassin ben sana benim pijamalarimdan vereyim"dedi ve gülümsedi.Inanamiyorum şuan Berk'in pijamasıni giyecektim.Onu takip etmemi soyledi ve arkasindan gittim pijamalarini verdi ona iyi geceler diyip yanindan ayrildim.Odaya ciktim pijamalarimi giydim ve bende Nehir'in yanina yattim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Devam Ediyor.
Teen FictionHiçbir zaman olmuyacağını bildiği için özel okul hayali kurmamıştı.Ama genç kızımız Nehir artık bir özel okul öğrencisi.Bu özel okulda,zengin çocuklarının arasında onu neler bekliyor.Aşk mı? İntikam mı? Para mı? Hiç bilmediği sırlar mı? Bunların üst...