3.Bölüm

64 6 2
                                    

Medya:Tuana
Herzaman ki gibi sokağımızdaki tatlı komşularımı selamladım ve eve girdim.Annem dükkanı erken kapamıştı beni kapıda karşıladı, tabi okulun ilk günü olduğu için beni soru yağmuruna tuttu.
"Nehir nasıl geçti kızım anlatsana hocalar nasıl ortam nasıl arkadaş edinebildin mi hep havalı çocuklar mı var?"
"Anne sakin ol bi!Hocalar çok iyi arkadaşlarimda iyi hatta Tuana diye bi kiz var çok sevdim."Anneme cevap verdikten sonra hemem odama gittim.Daha fazla soru kaldiramicaktim.Üzerime rahat birşeyler giydim ve yatağıma uzandım.Deniz! Deniz!Deniz! Bu çocuğu neden bu kadar takmıştım tamam yakışıklıydı yada itiraf etmeliyim gördüklerimin hepsinden daha yakışıklıydı ama onu şuan düşünüyo olmamın sebebi neydi?Kapımın tıklatılmasıyla düşüncelerimi bi kenara biraktim."Efendim anne!" "Kizim esmer bir kiz seni soruyo?" Hemen kapıya yöneldim, Tuana mı?Evimi nerden öğrenmişti yada neden bize gelmişti?
"Hoşgeldin Tuana geçsene hangi rüzgar attı seni?
"Hoşbuldum canım sokağın başından geçerken seni buraya girerken gördüm burda mı oturuyosun diye merak etmiştim de biraz sohbet edelim mi?"Odama doğru yürümeye başladık ve biraz çekinmiştim evimiz küçüktü o şimdi nasıl büyük bir evde oturuyodur.Tuana:"Biliyo musun bende hemen arka sokakta oturuyorum bizimde evimiz aynı böyle babam şu ilerideki kahvehaneyi işletiyo."Nasıl yani Tuanalar zengin değilmiydiler Allah'ım ya çok rahatlamıştim ve bizede yakın oturuyolardı hergün beraber vakit geçirebilirdik.
"Tuana acaip sevindim ya hergün beraber yürürüz okula benimde babam manav gibi sebze meyve satıyor annemde bakkal dükkanımızda duruyor."
"Nehir Deniz'i çok beğendin demi?"dedi ve kahkaha attı bende kendimi tutamadım ve güldüm.
"Ne alakası varya tatlı çocuk yani fena değil"
"Kızım yalan söylemeyide başaramıyosun bak bundan sonra en yakın arkadaşım sensin bana güvenebilirsin annelerimizde birbirini tanıyo"
"Ya tamam söylücem ama sende bunun karşılığında bana Deniz hakkinda tüm bildiklerini söylüceksin"
"Anlaştık"
"İtiraf ediyorum hayatımda gördüğüm en yakışıklı çocuk"
"Hah şöyle tamda duymak istediğim şeydi.Bak şimdi Deniz biraz gizemli bir çocuk yani ailesi fazla şımartıyor her istediği olur biraz da onu kızlar şımartıyor başından ayrılmıyolar onunla birlikte olmak istiyolar ama Deniz kimseyle çıkmaz, canından bile çok sevdiği üç arkadaşı var;Berk,Cem ve Ayda.Ve erkek kardeşi Demir çift yumurta ikizi.Ailesiyle ilişkiside baya iyi.Bende gidiyim artik annem merak eder sabah geç kalma sokağın başına çık."Tuana'yı geçirdikten sonra Deniz'i düşünmeye başladım bende aileme değer verirdim ve kimseylede çıkmamıştım ortak yönlerimiz vardi ama o benim gibi bir kenar mahalle kizini neden beğensin ki.

Hayat Devam Ediyor.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin