Medya:Berk
Arkadaşlar Merhaba Ayda'nın ismini Dilara olarak değiştirdim...
"Hey!Köylü güzeli!" Hangi manyak bağırıyodu böyle."Yeni ve sarı olan sana diyorum"Dayanamadim ve arkamı döndüm az önceki ses Deniz'e mi aitti ve en tuafı bana mi sesleniyordu?"Efendim"
"Sarı olduğun kadarda sağırsında"Haha ne komik kendi beğenmiş pislik."Ne istiyorsun?"
Bu sana mı ait?"Şuan elinde tuttuğu bandana benimdi evet şuan elinde tutuyodu.
"Evet benim alabilir miyim?"
"Daha değil"Amacı neydi bunun.Tuana:"Nehir yürü muhattap olma."dedi ve kolumdan tutup beni sınıfa götürdü ama bandanam onda kalmıştı şimdi derste sürekli onu düşünecektim ve dersi dinleyemicektim of!Biran önce şu teneffüs zilinin çalması ve benim bandanamı almaya gitmem gerekiyordu."Nehir!Nehir!"Bu yanımızdaki sirada oturan sınıf arkadaşım Caner'in sesiydi ve Tuana'nın bir numaralı sevmediği arkadaşlarından birtanesiydi."Efendim Caner"
"Okulda voleybol seçmeleri olucak istersen sende katıl sevdiğini söylemiştin"
"Aa olur ama spor odasi nerde"
"Teneffüs de gideriz beraber"
Ve nihayet zil çaldı hemen Canerle beraber spor odasına gittik,bu arada beden eğitimi hocasını öğrenmiş oldum Ertan Hoca çok iyi,tatlı ve oldukça kaslı bi adamdı.Voleybol da başarılı olduğumu duyunca çok sevindi.Pazartesi ve cuma günleri antrenman olduğunu söyledi.Canerle birlikte spor odasından çıktık,Caner arkadaşlarının yanına gideceğini söyledi ve yanımdan ayrıldi bende bahçeye biraz göz gezirdim.O da ne!!Benim bandanamın Deniz'in kolunda ne işi var!Hemen koşarak yanına gittim.
"Ver şunu!"
"Gel de al"
Hemen koluna yapıştım ve almaya çalıştim elleri çok güzeldi ince ve uzun parmakları vardı ve sımsıcaktı.
"Neden vermiyorsun ya ne istiyosun benden?"
"Bu bandanayı bir şey karşılığında alıcaksin ama zamanı gelince"
O bandananın benim için ne kadar değerli olduğunu bilmiyordu.Annemin bana ilk karne hediyesiydi.
"Nehir!Nehir"Tuana bana sesleniyordu hemen yanına gittim.
"Ne işin var orda napıyosun onların yanında uzak dur onlardan"
"Bandana mı aldı ve vermiyor ne istiyor ya"
"Nehir sana bir şey sorucam ama doğruyu söylüceksin"
"Tabikide Kardeşim"
"Deniz'e karşı bir şeyler hissediyomusun?"
"Ne alakası var ya"dedim ve kahkaha attım.Bende ona karşı birşeyler hissedip hissetmediğimi bilmiyordum ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Devam Ediyor.
Teen FictionHiçbir zaman olmuyacağını bildiği için özel okul hayali kurmamıştı.Ama genç kızımız Nehir artık bir özel okul öğrencisi.Bu özel okulda,zengin çocuklarının arasında onu neler bekliyor.Aşk mı? İntikam mı? Para mı? Hiç bilmediği sırlar mı? Bunların üst...