Bölüm I

74 9 11
                                    

Herkese merhaba!

İyi okumalar diliyorum herkese.

-------------------------------------------

Birinci bölüm

Çıkış sonu bir süper markete girdik. Abur cubur alıp çıktık. Akşam saat 7'de Maria'nın evinde buluşacaktık. Aldığımız şeyleri Marıa'ya verdik ve evlerimize gittik.

Altıma tayt, içime bir bluz ve üstümede kapşonumu giydim. Elimi yumruk yapıp kapıya vurdum. On saniye sonra Maria kapıyı açtı.

" Hoş geldin, Calla." sıcak gülümsemesiyle karşıladı beni, Maria.

"Hoş buldum. Geldiler mi?"

"Evet, seni bekliyorduk."

" Uh."

Maria'nın çatı katına cıktık.

Emily söze başladı. " Ee anlatın bakalım. Kimin erkek arkadaşı var?"

Ashley, "Benim!" dedi ve kıkırdadı.

"Hım. Sizin kızlar?"

Maria " Benim sevdiğim var."

Emily meraklı bakışlarını bana çevirdi. " Yok."

"Hoşlandığın?"

"O da yok."

"Umutsuz vakasın, Calla." dedi başını iki yana sallarken.

"Ee Ashley, hiç sevgilinle şey yaptınmı?" heycanla sordu Emıly, Ashley'e.

Ashley, kıkırdayıp " Evet." dedi.

Maria, böyle konulardan sıkılmış olacakki konuyu değiştirmeye calıştı.

"Hadi bir şey oynayalım."

Ashley, " Hadi o zaman birisini trölleyelim. Telefonlarınızı çıkarın kızlar!" Dedi.

Ashley'in verdiği numarayı aradım.

----------------------------------------------

"Lütfen gidelim kızlar." On dakikadır Emily'nin yalvarışlarını dinliyoruz. Artık dayanamayıp kabul ettik isteğini. İsteği ne mi? Tanımadığımız bir eve gitmek. Anlatığına göre evde birisi varmış ya da yokmuş. Geceleri birileri varken, gündüzleri yokmuş. Ne var bunda?

" Emily belki bizim gibi bir liseli yaşıyordur? Gündüzleri okula gider. Gecede evine gelir?"

" Öyle değil şapşal! O yıkık dokük evde kimse yaşamaz. Hem ev kimseninmiş."

"Yaşayan fakirdir? Evsiz olanlar yaşıyordur?"

"Calla salak düşüncelerini kafandan at!"

"Hah! Senin düşüncen ne o zaman?"

Gülümseyip.

" Ruhlar vardır orada!"

Herkesin yüzü bir anda düştü.

Ashley bir kahkaha patlattı.

" İllahi, Emily."

"Gidelim, görelim o zaman!"

------------------------------------------------

Siyah, büyük kapıdan içeriye girerken gıcırtılar yükseldi. Herkez ellerinde bulunan fenerleri açtılar.

" Şimdi ne yapacağız?" diye sordu, Maria.

"Bence geri dönelim?"

" Öyle şey olmaz, Ashley."

"Herkez ayrı gitsin. " dedi Emily

"Bana uyar." derken,

Ashley, " Ben korkarım ya!" dedi

"Maria, Ahley'le git olur mu?" dedi Emily.

başıyla onayladı Maria, Emily'yi. Ben yukarı kata çıkarken onlar aşağı kata gittiler. Koridora geldiğimde 6 oda vardı. Birinci odaya girdim ve fenerin ışığını odaya tuttum. Rastgele bir odaya girdiğimde orda da bir şey yoktu.

"Ah, Emily!"

Son olarak bir odaya girdiğimde feneri odaya tuttum. Yerlerde bira şişeleri vardı. Odaya girdiğimde bir anda birisi beni belimden tutum kendine yasladı. Ve kapıyı arkadan kapattıp, boş eliylede ağızımı kapattı. Belimdeki elini çekip elimdeki feneri aldı ve ışığını kapatıp yatağa attı.

Yeniden elini belime koydu. Çırpınmaya başladığımda eliyle göbeğime bastırdı. Dirseğimle göğüsüne vurduğumda beni bıraktı ve bir- iki adım geri gitti.

"Sende kimsin böyle?"

İki-üç adım atıp yanıma yaklaştı. Ben ise kaşlarımı çatmış ona bakıyordum.

"Neden buradasın?"

Cevap vermiyordu.

"Hey sana diyorum. Cevap versene!"

Kaşlarımı yeniden çatıp "Hey! Yoksa konuşamıyormusun?" dedim

Güldü. Dudağı ve dişleri o kadar güzeldi ki... Dişleri uzan ve bem-beyazdı. Yüzünü görmesem bile gülümsemesiyle o kadar tatlı duruyordu ki. Ay ışığının yarısı odaya vururken, benim yüzümü aydınlarken, onun yüzünün alt kısmını aydınlatıyordu.

Kızlardan birisi yukarıya gelmeye başlamıştı. Ayak seslerinden belli oluyordu. O da duymuş olacak ki, iki saniye kapıya baktı ve pencereye doğru koşmaya başladı.

"Hey korkma!" arkasından koşup tam pencereden atlayacakken bir kolunu tuttum. Beni ittirip pencereden atladı.

Okuyunuz

Bu bölüme on beş görürme, iki vote, iki yorum geldiğinde bölüm gelecektir. ^^

Ya'saklı EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin