" Yok Artık!"

31 2 0
                                    

Yemekten sonra savaş beni eve bırakmıştı. Yemeğin ilk önceleri sıkıcı geçsede sonlara doğru güzeldi. Onun benim ilk aşkım olduğu kimin aklına gelirdi ki !

"Ee yemek nasıl geçti? Ya da dur ben tahmin edeyim yüzündeki sıritisa bakılırsa güzel geçti."

Elçinin cümlesine kadar sirittigimi bile bilmiyordum

"Evet şaşırtıcı bir şekilde güzel geçti ve ayrıca sana çok kızgınim hem sen dememismiydin yabancılarla takılma diye şimdi ne değişti? "

Evet yemek güzel geçmiş olabilirdi ama bu bi şeyi değiştirmez sonuçta onu bir daha gormuyecem öyle değil mi?

"Evet , evet demiştim ama o çocuk öyle kötü birine benzemiyordu ve ayrıca bana bir yerden tanıdık gelmişti . Biliyorum sırf bu yüzden değil ama ne biliyim ağzımdan çıktı işte Üzgünüm" dediğinde yavru köpek bakışı attığını sanan bi bakış attı.
Ve inanin bana bu bakışı görmek istemessiniz

"Tamam bi daha olmasın ve ayrıca lütfen şu bakışı bi daha atma çünkü kusucam" dediğimde hemen kaşlarını çattı ve koltuktan yastık alarak bana fırlatti. Fırlattigi yastığı tutarak ona geri fırlatıp üst kata odama çıktım.

Hemen kıyafetlerimi çıkarıp, ılık bir duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra pijamalarimi giyinip yatağa yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım

*************
"Açelya! Açelya kalk artık sporu da kaçırdik bak , kime diyorum"

Sabah , sabah benim canım arkadaşım! Beni uyandırmaya calisiyordu . Ama ben o spora gitmeyecektim işte bu kadar!

Sonunda Elçinin sesi kesildiğinde pest ettiğini anladım sonuçta benimle kimse yarışmaz ta ki yüzümde ki ıslakligi hissedene kadar.
"Ahhhhhhhhhh ELÇİN!!! Bittin kızım sen!"
Diyerek hemen yataktan bir hişimla kalkıp, elinde Sürahi ile kaçan elçinin peşine düştüm.

" kaçma gel buraya çabuk!"
" hii geliyim de beni öldür demi?
Yok canım kalsın o, daha seni evlendirecem"
Dediğinde cinlerim tepeme çıkmıştı

" ELÇİN! Delirtme beni, daha kaç defa soyliycem 'BEN EVLENMIYECEĞİM' bunu kafana soksan iyi olur."
Diyip mutfağa gittim. Şu evlenme konusu canımı sıkıyordu neden herkes beni evlendirmeye çalışıyor ki , ben böyle gayette iyiyim hem evlenenleri de görüyoruz sonu boşanmakla bitiyor.

Mutfağa eliçinde geldiğinde gözüm hemen Sürahiye gitmişti
Surahiyi kaptiğim gibi Elçinin kafasından aşağı boşalttım sonra hemen tezgaha koyup yukarı kaçtım. Aşağıdan elçinin sesi geliyordu , gülerek odama gittim ve kapımi kilitledim sonrada hemen dolabimdan siyah bilekte pantolonumu giydim üstümede yarım kalın askılı beyaz tişörtumu giydim. Saçimi at kuyruğu yapıp hafifte de makyaj yapıp sırt cantami aldığım gibi kapıyı açarak Aşağı indim elçine gorunmeden hemen arabama bindim. Hemen bi oh çekip arabayi çalistirdim tam hareket edecekken aynada gördüğüm yüzle çığlığı bastım ve hemen arkama döndüm.

"Mal misin ? Ödüm koptu ya "

Evet tahmin ettiğiniz gibi canım arkadaşım elçin , bazen bu kızın ne yapacağı hiç belli olmuyo

" oh iyi olmuş arabam hastanede kaldı ne yapayım " bir yandan konuşup bir yandan da ön koltuğa geçmeye calisiyordu.

Ama bir dakika arabasi neden hastanede ki
Sonunda on koltuğa oturduğunda bende Aklımda ki soruyu sordum bir yandan da arabayi çalıştırıp sürmeye başladım.

"Araban neden hastanede?"

"Imm şey orası biraz karışık "

"Nasıl karışık? Elçin uzatma istersen"

İLK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin