Ένα κρύο αεράκι διαπέρασε το σώμα της κάνοντας την να κρυώσει ελαφρώς. Έβγαλε μέσα από την βαλίτσα της το γκρι πανάκριβο παλτό της και το πέρασε άτσαλα πάνω στο κορμί της. Τα μαύρα μακριά μαλλιά της έπεφταν επιδέξια πάνω στην πλάτη της και τα καταγάλανα μάτια της, ήταν ακόμα ένα κόσμημα πάνω της το οποίο της το χάρισε η μητέρα φύση κάνοντας την ακαταμάχητα γοητευτική γυναίκα. Πήρε στα δάχτυλα της την μαύρη βαλίτσα της και προχώρησε κατά μήκος του πεζοδρομίου για να βρει κάποιο ταξί να την μεταφέρει στο ξενοδοχείο που έκλεισε προσωρινά. Το κρύο άρχισε να γίνεται ακόμα πιο αισθητό πάνω της και αναθεμάτησε για την κακή της τύχη."Τώρα θα μπορούσα ακόμα να είμαι στην ηλιόλουστη Κρήτη,παρά να είμαι εδώ" σκέφτηκε,όμως όχι δεν θα άφηνε κάτι τόσο ασήμαντο να την επηρεάσει έχει περάσει τόσα,έχει φέρει είς πέρας κάθε αποστολή της με επιτυχία,τώρα αυτή ήταν η σημαντικότερη αποστολή που της είχε ανατεθεί από τα κεντρικά. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση για αυτήν κάνοντας την να αναδείξει με εξαιρετικότητα τις μεγάλες της ικανότητες. Έχει βρεθεί στο ίδιο μέρος με δολοφόνους, μεγάλους εγκληματίες,με εμπόρους να ναρκωτικών και κάθε φορά τους κατατρόπωνε με επιδεξιότητα. Όπλο της; Η ακαταμάχητη γοητείας της,η πονηριά της και ο τρόπος σκέψης της. Αυτό την έκανε να είναι μια από τις πιο πετυχημένες μυστικούς πράκτορες της Ευρώπης. Και τώρα καλείται να εξάρθρωση την μεγαλύτερη σπείρα παράνομης διακίνησης ναρκωτικών και όπλων. Καθώς προχωρούσε αντήχησε στα αφτιά της ο ήχος από το κινητό της,το πήρε στα χέρια της και απάντησε στην κλήση.
"Lauren κατέφθασες;" ακούστηκε η βαριά φωνή από την άλλη άκρη της γραμμής.
"Μάλιστα κύριε Jonathan" απάντησε με σεβασμό και επαγγελματικό ύφος στον ανώτερο της.
"Πολύ ωραία μόλις φτάσεις στο ξενοδοχείο επικοινώνησε μαζί μου για να σε ενημερώσω για τις λεπτομέρειες" ανέφερε ο αρχηγός της και η κλήση τερματίστηκε εκεί. Έβαλε μέσα στην τσέπη ξανά το κινητό της και συνέχισε την διαδρομή που έκανε. Λίγα μέτρα πιο κάτω εντόπισε επιτέλους ένα ταξί,σήκωσε ψηλά το χέρι της και έκανε ένα νεύμα για να την δει. Ο ταξιτζής την παρατήρησε και σταμάτησε,κατέβηκε να την βοηθήσει με τις αποσκευές της και αυτή μπήκε μέσα στο ταξί. Όταν ο κύριος τακτοποίησε τα πράγματα της στο πορπαγκάζ, ξανα μπήκε στο ταξί.
"Κυρία μου που θα θέλατε να σας μεταφέρω"ρώτησε ο μεσήλικας άνδρας με τις λίγες ρυτίδες να διακοσμούν το πρόσωπο του αλλά τα πράσινα μάτια του δεν έπαυαν να τον αναδεικνύουν.
"Θα ήθελα να με πάτε στο ξενοδοχείο The Thief στην οδό Landgangen 1,Όσλο 0252 παρακαλώ" απευθύνθηκε με θερμή στον ευγενικό κύριο η Lauren. Και έτσι μια από τις μεγαλύτερες υποθέσεις και προσκλήσεις της ζωής της άρχισε για την 25χρονη Lauren Scott.Ορίστε και το πρώτο κεφάλαιο του πρώτου βιβλίου μου ελπίζω να το απολαύσετε και αν μπορείτε να το ψηφίσετε. Love you all.
-SophieEfthymiadou-
BẠN ĐANG ĐỌC
Give me love
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν μια κατάσκοπος ερωτεύεται τον αρχηγό στην αποστολή που της έχει ανατεθεί; Θα καταφέρει να αποδώσει την δικαιοσύνη ή θα κερδίσει η απέραντη αγάπη που τρέφει μέσα της για αυτόν; Τι θα συμβεί;