Μέρος 3-Blå

67 6 0
                                    

Ο γνωστός και μερικές φορές σπαστικός θόρυβος που έκανε το fax ταρακούνησε την Lauren και βγήκε από τις σκέψεις της στις οποίες είχε βυθιστεί. Τα λειτουργικά μέρη του εγκεφάλου της επεξεργαζόντουσαν συνεχώς τις πληροφορίες που της είχε μεταφέρει ο Jonathan. Σκεφτόταν την πρώτη και καθοριστική κίνηση που θα έπραττε απόψε για να τον πλησιάσει ώστε να κατορθώσει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Απέβαλε προς το παρόν τις σκέψεις που την πλημμύριζαν και κατευθύνθηκε προς το fax. Εκεί βρέθηκαν όλες οι πληροφορίες και τα στοιχειά που γνώριζαν για τον αλαζονικό και πολιορκητικό Nathan Adams καθώς και για την σπείρα 《Dark Devils》που έχει ταράξει τα τελευταία 3 χρόνια τις χώρες της Ευρώπης. Αυτή η αποστολή έχει ανατεθεί σε εξειδικευμένους και ικανούς πράκτορες αλλά απέτυχαν όλοι παταγωδώς, και τώρα έφτασε στα χέρια της Lauren Scott μιας νέας παρουσίας στον χώρο της αστυνομικής δίωξης της Ευρώπης που θα έχει μεγάλο μέλλον στον τομέα αυτό λόγω της ευστροφίας του μυαλού της και τον δυναμικό της χαρακτήρα. Πήρε στα χέρια της τα χαρτιά και τα τοποθέτησε μέσα σε ένα ασφαλές συρτάρι στο κομοδίνο της, θα τα μελετούσε αργότερα λεπτομερώς. Ξανά κάθησε στο αναπνευστικό κρεβάτι της και έφερε τα ακροδάχτυλα της στο κεφάλι της,την  είχε κατακλύσει ένας οξύς πονοκέφαλος.Αποφάσισε να πάρει ένα παυσίπονο και να πέσει για ύπνο, πρέπει να είναι εντελώς ξεκούραστη και προετοιμασμένη για απόψε. Επεσε στο αναπνευστικό κρεβάτι της και γρήγορα την πήρε στην αγκαλιά του ο Μορφέας. Μετά από 3 ώρες ύπνου ξύπνησε εντελώς ξεκούραστη και μια δυναμικότητα ξεχείλιζε από μέσα της,ήξερε το όπλο που θα χρησιμοποιούσε για να τον παρασύρει. Ποιό θα ήταν καλύτερο όπλο από την γοητείας και την ακαταμάχητη ομορφιά της;. Κινήθηκε προς το μπάνιο για να κάνει ένα γρήγορο ντουζ και να αρχίζει να ετοιμάζεται. Μετά το απολαυστικό της ντουζ κατευθύνθηκε στην ντουλάπα με κύριο σκοπό της την επιλογή της αποψινής εμφάνισής της. Με τα ακροδάχτυλα της άγγιζε ένα ένα τα φορέματα που είχε φέρει μαζί της,μόλις το μάτι της πήρε ένα μαύρο κοντό φόρεμα με άνοιγμα στο στήθος και μακρυά μανίκια στο βάθος της ντουλάπας ήξερε πως θα ήταν η τέλεια επιλογή. Έτσι το άρπαξε γρήγορα γρήγορα με άτσαλες κινήσεις και το τοποθετήσει πάνω στο κρεβάτι. Συλλογίστηκε για λίγο το πως θα περιποιηθεί τα μαλλιά και το πρόσωπό της. Κατέληξε πως θα ήταν η ιδανική επιλογή να κάνει ανάλαφρες μπούκλες τα μαλλιά και ένα κάπως έντονο βάψιμο θα έδεναν απόλυτα με το όλο στυλ που έχει επιλέξει σε συνδυασμό με τις μαύρες γόβες της. Αφού σκέφτηκε το μυαλό της τι θα φορέσει, πήρε το όμορφο αλλά ταυτόχρονα προκλητικό μαύρο φόρεμα και έντυσε το γυμνασμένο κορμί της με αυτό. Προχώρησε προς τον ολόσωμο καθρέφτη και είδε το είδωλό της να καθρεφτίζεται εκεί, μια πανέμορφη φιγούρα εμφανίστηκε μπροστά της. Το φόρεμα που έχει διαλέξει έδενε υπέροχα πάνω της αναδεικνύοντας το πλούσιο στήθος της και τους γυμνασμένους της γλουτούς,ήταν η κατάλληλη επιλογή για αυτήν την περίσταση. "Για να δούμε Nathan Adams πως θα αντισταθείς;" κορόιδεψε από μέσα της. Ήξερε πολύ καλά τις δυνατότητες που είχε για να τυλίξει έναν άνδρα και θα τα κατάφερνε με επιτυχία. Αφού ετοίμασε τα μαλλιά και το μακιγιάζ της,τελευταία πινελιά ήταν το αγαπημένο της άρωμα "Lady Million". Πήρε το μικρό μπουκαλάκι και ψεκάστηκε με το πανάκριβο άρωμα της. Αφού τελείωσε με την περιποίηση της,όπλισε το όπλο της και το τοποθέτησε στο μέσα μέρος τους φορέματός και έτσι ήταν έτοιμη. Κάλεσε στην reception για να ετοιμάσουν ένα ταξί και όλα τώρα άρχιζαν για την δύσκολη αποστολή της. Μετά από ένα τέταρτο βρισκόταν έξω από την πόρτα του δημοφιλούς Blå. Πήρε μια βαθιά ανάσα και έκανε νεύμα στον μπράβο να της ανοίξει. Αυτός με επιδέξιες κίνησης της άνοιξε να περάσει μέσα στο bar. Με το που πάτησε το πόδι της μέσα στο bar πολλά ανδρικά βλέμματα έπεσαν πάνω της με ενδιαφέρον για αυτήν. Ο κάθε ένας από αυτούς θα ήθελε μια βραδυά μαζί της όμως αυτή όπως πάντα προσηλωμένη στον στόχο της,δεν έπρεπε να παρασυρθεί και να ξεφύγει από την κυρία αποστολή της. Έτσι με το βλέμμα της σκάναρε όλο το μαγαζί και τον εντόπισε εκεί στην μπάρα μαζί με έναν άλλο γεροδεμένο άνδρα ψηλό με ξανθά μαλλιά,τα μάτια του δεν μπορούσε να τα διακρίνει. Αυτή με βήμα σταθερό και περήφανο κατευθύνθηκε προς την μπάρα.
"Μια avana cola παρακαλώ " παρήγγειλε στον barman η γοητευτική Lauren.
"Αμέσως όμορφη " απάντησε κλείνοντας της το μάτι. Το δικός της βλέμμα είχε καρφωθεί πάνω του,τον σκάναρε από πάνω έως κάτω και τον κοίταζε με αλαζονεία και αηδία. Από την άλλη μεριά όμως η παρουσία της Lauren δεν πέρασε απαρατήρητη από τον καλό φίλο του Nathan, Daniel Johnson. Αυτός γύρισε προς τον γοητευτικό φίλο του και του απευθύνθηκε.
"Ρε μαλακά κοίτα πίσω σου,αυτή εκεί η πανέμορφη κοπέλα σε έχει φάει με τα μάτια της τόση ώρα" του ανέφερε με θαυμασμό. Ο Nathan γύρισε διακριτικά και το βλέμμα του έπεσε πάνω της. Θαμπώθηκε από την τόση ομορφιά που είχε αυτή η κοπέλα αλλά και από την γοητείας της. "Πρέπει να γίνει δική μου" σκέφτηκε ο πολιορκητικός Adams και αυτό θα έπραττε αμέσως. Γύρισε και έκανε νεύμα στον barman,παρήγγειλε μια σκέτη βότκα με πάγο Absolut και του είπε να την κεράσει στην ακαταμάχητη κοπέλα απέναντι. Ο barman αμέσως επεξεργάστηκε την παραγγελία που του δόθηκε και την μετέφερε στην όμορφη Lauren.
"Αυτό κερασμένο από τον κύριο απέναντι " ανέφερε ο γοητευτικός barman στην Lauren.
"Ευχαριστώ πολύ" απάντησε με πονηρότητα η Lauren. Σήκωσε το ποτήρι και περιείχε την ακριβή vodka και του έκανε ένα νεύμα ευχαρίστησης και ότι το πίνει στην υγεία του με χαμόγελο που ο καθένας θα έλιωνε μόλις την έβλεπε. Ένα χαμόγελο ικανοποίησης σχηματίστηκε στα χείλη του παρουσιαστικού Nathan. Αυτός πήρε το ουίσκι του στα δάχτυλα του και κατευθύνθηκε προς αυτήν.
"Το όνομα σου όμορφη;" Την ρώτησε με ένα πονηρό βλέμμα και την σκάναρε καλύτερα. Παρατήρησε το πανέμορφο και ζωηρό μπλε χρώμα των ματιών της,σκάλωσε από αυτά. Αυτή η γυναίκα είχε κάτι το διαφορετικό και το μυστήριο πάνω της που τον έκαναν να την θαυμάζει.
"Kendall. Kendall Stevens" ανέφερε εκείνη με χαμόγελο που μπορούσε να μαγέψει τον κάθε άνδρα. "Το δικό σου;" συνέχισε με σταθερότητα.
"Nathan Adams" απάντησε αυτός περήφανα.
"Χάρηκα για την γνωριμία Nathan και ευχαριστώ πολύ για το κέρασμα " ευχαρίστησε με θερμή η πανέξυπνη Lauren.
"Τιμή μου " απάντησε με ευγένεια αυτός. Και έτσι έμειναν οι δύο τους εκεί στην μπάρα και συζητούσαν για διάφορα θέματα. Έτσι η πρώτη φάση του σχεδίου της πέτυχε με εξαιρετικότητα. Κατάφερε να τον φέρει κοντά της και να του κινήσει το ενδιαφέρον χωρίς να κάνει κάτι το δύσκολο. Για αυτό εξάλλου ήταν τόσο ικανή πράκτορας και πανέξυπνη. Λίγες ώρες μετά βρισκόντουσαν οι δυό τους σε ένα ξενοδοχείο.
"Σε Θέλω πολύ" αναφώνησε αυτός με μέθη στην φωνή του μέσα από τα δόντια του.
"Και εγώ σε θέλω" είπε και αυτή στον μεθυσμένο Nathan. Η Lauren ήξερε τι έκανε,αυτή δεν είχε μεθύσει είχε το μυαλό της καθαρό και προσηλωμένο στην αποστολή της. Αυτός με επιδεξιότητα όρμησε στα χείλη της και τη φιλούσε με τόσο πάθος που ούτε η ίδια δεν φανταζόταν ότι θα κατείχε μέσα του αυτός ο όμορφος άνδρας. Αυτή ανταποκρίθηκε αμέσως στο κάλεσμα του τυλίγοντας τα πόδια της γύρω από την γεροδεμένη μέση του. Εκείνος είχε τα ακροδάχτυλα του στους καλοσχηματισμένους της γλουτούς και τους ζουλούσε ελαφρώς. Την ήθελε πολύ,ήθελε να της κάνει άγριο σεξ όλη την νύχτα. Πρώτη φορά του ξυπνούσε τέτοια αγριάδα μέσα του μια γυναίκα. Την μετέφερε στον διπλό κρεβάτι και την ξάπλωσε εκεί προσεκτικά. Δεν σταματούσε να την φίλα, δεν χώρτενε να γεύεται αυτά τα σαρκώδη χείλη και έλιωνε σε κάθε βλέμμα που έπαιρνε από αυτά τα καταγάλανα μάτια. Άνοιξε τα πόδια της και τοποθετήθηκε ανάμεσα τους και από τα χείλη της κατέβηκε στον λαιμό της. Εκεί της άφηνε μικρά δαγκώματα, ενώ ταυτόχρονα τα δάχτυλα του είχαν πάει πίσω στην πλάτη της και της ξεκούμπωναν το φόρεμα της. Η Lauren δεν ξέχασε το όπλο που είχε τοποθετήσει μέσα από το φόρεμα της φυσικά, έτσι το πήρε και το έβαλε μέσα στο γκρι παλτό της, δεν ήταν χαζή για να της διαφύγει αυτή η λεπτομέρεια. Αυτός με επιδέξιες κινήσεις της αφέρεσε το φόρεμα και το πέταξε κάτω. Έτσι το σώμα της έμεινε εκτεθειμένο μπροστά του. Αυτός μόλις το παρατήρησε έμεινε άφωνος, δεν περίμενε με τίποτα να είχε ένα τόσο γυμνασμένο και ωραίο σώμα αυτή η κοπέλα. Τελικά του προφυλάσσει πολλές έκπληξης αυτή η μυστήρια παρουσία. Η Lauren από την άλλη πλευρά όσο αυτός χάζευε το σώμα της,του ξεκούμπωσε το άσπρο του πουκάμισο και παρατήρησε καλύτερα το σώμα του. Ήταν πολύ γυμνασμένο με τους κοιλιακούς του να αχνοφαίνονται και το καλοσχηματισμένα του V να την μαγεύει. Σίγουρα ήταν ένας πολύ ωραίος άνδρας αλλά δεν έπαυε να είναι εγκληματίας και έπρεπε να συλληφθεί. Ο Nathan μετακινήθηκε στο στήθος της και αφαίρεσε το σουτιέν της με το στόμα του επεξεργάστηκε το στητό της στήθος και αυτή απολάμβανε κάθε του κίνηση με ευχαρίστηση. Αυτός έβγαλε το παντελόνι του μαζί με το μποξερακι και πήρε μια συσκευασία από το κομοδίνο και την έσκισε με τα δόντια του. Τοποθέτησε το προφυλακτικό στο μόριο τους και έκανε πέρα το μαύρο εσώρουχο της και με βίαιες κινήσεις μπήκε μέσα της. Αυτή φώναζε το όνομα του και γράπωνε την πλάτη του. Μετά από λίγη ώρα τέλειωσαν και οι δύο και ξάπλωσαν μέχρι να έρθει η ανάσα τους στο κανονικό. Εκεί τον πήρε και ο ύπνος. Η Lauren είχε την ευκαιρία να τον ψάξει μήπως βρει κάποιο στοιχείο. Έτσι τύλιξε το σεντόνι γύρω της και πήρε στα χέρια της το σακάκι του και το έψαξε. Εκεί βρήκε μια κάρτα με μια διεύθυνση και ένα τηλέφωνο. Την άρπαξε γρήγορα και την έβαλε στο παλτό της. Ντύθηκε,πήρε στα χέρια της τις γόβες της,του άφησε ένα σημείωμα με ένα τηελφωνο και έφυγε αθόρυβα από εκεί μέσα στην νύχτα. Η πρώτη φάση πέτυχε με εξαιρετικότητα.

Give me loveOnde histórias criam vida. Descubra agora