Μέρος 4-Όπερα Του Όσλο

33 4 3
                                    

Βρίσκεται να περπατά εκεί όπου έχει χτιστεί η φανταχτερή Οπερα, που στην πίσω πλευρά της συνωστίζονται οι πόρνες, οι άστεγοι και οι τοξικομανείς. Πληροφορήθηκε από τα κεντρικά πως εκεί θα γίνει μια συνάντηση του Adams για την παραλαβή της 《βιολίνης》 ενός σύνθετου ναρκωτικού που είχε κάνει θραύση στην Ευρώπη τον τελευταίο καιρό."Και όπως ήταν αναμενόμενο δεν θα ξέφευγε αυτό το 《κελεπούρι》μέσα από τα χέρια σου αγαπητέ Nathan" συλλογίστηκε με το μυαλό της η πονηρή κοπέλα. Το σχέδιο είχε κατά βάση η Kendall Stevens δηλαδή η Scott με το ψεύτικο όνομα που της είχε δωθεί από τον Jonathan να είναι το βαποράκι της υπόθεσης ώστε να ενταχθεί στον κύκλο του Adams. Έτσι θα μπορούσε να είναι κοντά του και να παρατηρεί κάθε του κίνηση. Η ώρα της πολυπόθητης συνάντησης είχε φτάσει, η Lauren είχε φορέσει την μαύρη της στολή, είχε ορκιστεί καλά, της είχε σταλεί από τα κεντρικά το "πασίγνωστο" ναρκωτικό και βρισκόταν σε μια μικρή σκοτεινή αποθήκη σε ένα στενάκι περιμένοντας τον Adams. Λόγω της βραδιάς πόθους που είχαν περάσει και το ότι η Kendall δεν είχε βγει από το μυαλό του Nathan θα είναι πολύ πιο εύκολο να τον ξεγελάσει. Από ώρα σε ώρα θα εμφανιζόταν ο ίδιος μαζί με τους μπράβους του να παραλάβουν το εμπόρευμα από το βαποράκι που είχαν κανονίσει. Όμως μια εύχρηστη έκπληξη περίμενε τον Adams σε αυτήν τη συνάντηση. Ο Nathan βρισκόταν πίσω από την σκουριασμένη πόρτα και με γρήγορες κινήσεις την άνοιξε και εισχωρήσει μέσα μαζί με τους δύο γεροδεμένους μπράβους του. Ήταν σκοτεινά εκεί μέσα και μόνο μια γυναικεία φιγούρα μπροστά από ένα τραπεζάκι μπορούσε να διακρίνει, και όμως αυτή η φιγούρα του ήταν πολύ οικεία και γνωστή. Με το που πλησίασε πιο κοντά είχε μείνει στήλη άλατος. "Δεν μπορεί να είναι αυτή" αμέσως σκέφτηκε.
"Και όμως εγώ είμαι Adams" απάντησε σταθερά και αλαζονικά αυτή με ένα σατανικό χαμόγελο να κοσμεί τα χείλη της λες και μπορούσε να διαβάσει το μυαλό του και να απαντήσει στο ερώτημά του. Δεν μπορούσε να το χωρέσει ο νους του πως ήταν αυτή που του είχε κινήσει τόσο το ενδιαφέρον. Πως αυτή η μυστήρια κοπέλα θα ήταν σαν αυτόν, μπλεγμένη με τον τζόγο.
"Steves" κατάφερε μόνο να ψελλίσει μέσα από τα δόντια του.
"Σου είχα πει Nathan εκείνο το βράδυ πως εμείς θα τα ξανά πούμε σύντομα,σου αφίσα το τηλέφωνό μου όμως δεν με πήρες,έλα που η τύχη όμως παίζει παράξενα παιχνίδια" είπε και ένα στραβό χαμόγελο την πλαισίωσε.
"Εύχρηστα παιχνίδια " απάντησε αυτός χαμογελαστά. Του άρεσε πολύ που αυτή η γυναίκα είχε τόσο έξυπνο μυαλό και δυναμικότητα. "Πρέπει οπωσδήποτε να την πάρω με το μέρος μου θα είναι πάρα πολύ χρήσιμη" είπε στον εαυτό του.
"Λοιπόν εδώ σου έχω το εμπόρευμα σου Adams, ορίστε πάρτο" ανέφερε και έσπρωξε την κούτα προς το μέρος του.
"Ευχαριστώ Kendall" απάντησε αυτός. "Αα και να περιμένεις τηλεφώνημα μου μέσα εμάς αυτές τις μέρες, εμείς οι δύο έχουμε κοινό μέλλον" της είπε και χαμογέλασε.
"Ανυπομονώ Adams και που ξες μπορεί γίνει αυτό που λες" του έκλεισε το μάτι απαντώντας. Αυτός χαμογέλασε στην απάντηση που εισέπραξε και έφυγε με το εμπόρευμα ευχαριστημένος. Ήθελε να μάθει πιο πολλά για αυτήν και θα το έκανε.

Ξέρω βγήκε λίγο μικρό αλλά stay tuned. Έρχονται τα καλύτερα τι θα γίνει στην συνέχεια;. Μην ξεχνάτε ένα σχόλιο και ένα vote. Ευχαριστώ πολύ.
-SophieEfthymiadou-

Give me loveNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ