Ο κρύος και μουντός καιρός ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά του παγωμένου Όσλο. Αυτή η πόλη ταίριαζε ακριβώς με τον χαρακτήρα του. Κρύος,απότομος,αλαζονικός,απόλυτος και εγωιστής ήταν μερικές από τις λέξεις που μπορούσαν να τον περιγράψουν ολοκληρωτικά. Έτσι και αυτή η πόλη ήταν η κατάλληλη επιλογή για να ζήσει την ζωή του και να οργανώνει τα σχέδια του,αυτήν ήταν η πόλη που έδενε απόλυτα με το εγώ του παρά η χώρα καταγωγής του που ήταν το εντελώς άλλο άκρο. Καταγωγή του; Το μαγευτικό μεγάλο νησί διαμάντι της Μεσογείου,η Κύπρος. Από εκεί καταγόταν η μητέρα του Αδαμαντία,όπως ήδη γνωρίζεται ήταν μια απλή πόρνη που η δύσκολη ζωή της έφερε στην να καταλήξει έτσι. Είχε γνωρίσει τον πατέρα του Nathan εκεί. Όταν αυτός είχε κατέβει για μια σημαντική 《παραλαβή》. Η Αδαμαντία εκείνον τον καιρό δούλευε υπό άθλιες συνθήκες για έναν αλκοολικό γερό μαζί με τρεις άλλες κοπέλες για να βγάζει λεφτά αυτός. Ζούσαν σε μια άθλια αποθήκη όλες μαζί. Ένα βράδυ ο Robert,πατέρας του Nathan ήθελε να περάσει απλα μια καυτή βραδιά με μια πόρνη. Ο αλκοολικός Χρήστος γνώριζε τον Robert από παλιά και του πρότεινε την Αδαμαντία ως την κατάλληλη για την ικανοποίηση των αναγκών του . Μετά από την νύχτα πάθους που είχαν περάσει είχα δεθεί απόλυτα και έφυγαν μαζί για την Νορβηγία όπου καταγόταν από εκεί ο Robert. Η Αδαμαντία δεν μπορούσα να ξεφύγει από την παλιά της ζωή και συνέχισε να είναι μια αξιολύπιτη πόρνη και ο Robert να είναι μπλεγμένος στον τζόγο μέχρι που ήρθε στην ζωή ο Nathan,τότε τα σταμάτησαν όλα και υποσχέθηκαν να κάνουν μια κανονική ζωή για τον γιο τους. Δεν ήθελαν να γίνει και αυτός έτσι. Έλα όμως που τα γονίδια ριζόθηκαν και μέσα στον γιό τους. Πριν πεθάνουν από μια βαριά νόσο αποκάλυψαν στο γιο τους όλη την αλήθεια και τον ζήτησαν να προστατέψει τον αδελφό του. Αυτός τους σιχαθηκε με αποτέλεσμα να παρασυρθεί και καταντήσει να γίνει ο μεγαλύτερος έμπορος ναρκωτικών σε όλη την Ευρώπη. Απόλυτος και πειθαρχημένος πάντα. Ικανός για όλα,χωρίς ίχνος ελέους στο βλέμμα του. Έτσι τον βρήκε το ξημέρωμα σκεπτόμενο την δική του ζωή. Δεν έχει μετανιώσει για τίποτα. Πότε του δεν πίστευε στην μοίρα ή το πεπρωμένο. Πάντα στηριζόταν στις δικές του δυνάμεις με την βοήθεια του καλού του φίλου Daniel. Μαζί έκαναν το αχτύπιτο δίδυμο και κατάφερναν όσα ήθελαν. Η πόρτα χτύπησε δυνατά και τον έβγαλε από το κύμα σκέψεων που τον πλημμύρισαν.
"Περάστε " είπε επιτακτικά.
"Καλημέρα" ανέφερε χαμογελαστά ο κολλητός του και κρατώντας ένας καφε στο ένα χέρι και κάτι χαρτιά στο άλλο. Του πρόσφερε τον καφέ. Αυτός ρούφηξε μια γερή δόση από τον πικρό καφέ του για να ξυπνήσει και έκανε νόημα στον Daniel να καθίσει.
"Έχουμε πρόβλημα" ανακοίνωσε σοβαρά στον φίλο του ο Daniel και σοβαρεψε ξαφνικά.
"Πες μου" απάντησε ερωτηματικά και έτσι άρχισε μια σοβαρή συζήτηση ανέβασα τους.Αύριο γράφω το τελευταίο μου μάθημα και μετά επιτέλους καλοκαίρι. Συγγνώμη που πάλι είναι μικρό. Σας υπόσχομαι μεγαλύτερο την άλλη φορά. Μην ξεχνάτε ένα vote και ένα comment. Love you all.
-SophieEfthymiadou-
ESTÁS LEYENDO
Give me love
Novela JuvenilΤι συμβαίνει όταν μια κατάσκοπος ερωτεύεται τον αρχηγό στην αποστολή που της έχει ανατεθεί; Θα καταφέρει να αποδώσει την δικαιοσύνη ή θα κερδίσει η απέραντη αγάπη που τρέφει μέσα της για αυτόν; Τι θα συμβεί;