İyi Okumalar. 😘
"Korkağın tekisin sen!" diye bağırıyorum gözyaşları içinde.
Bana ifadesiz bakışları ile bakmaya devam ediyor. Yüzünde hiçbir mimik olmaması beni iyice sinirlendiriyor ve yüzüne ikinci tokadı indiriyorum. Gözlerime bakıyor.
"Üzgünüm Koca Gözlü Kız. Çok üzgünüm.."
Arkamı dönüyorum. Zorlukla sessiz sokağın sonuna doğru ilerliyorum. Havanın soğukluğundan dolayı ellerimi ceketimin cebine sokuyorum. Elime gelen yüzüğe bakıyorum. Bana evlenme teklifi ettiği gün canlanıyor zihnimde..
Elimdeki yüzüğün içindeki yazıyı okuyorum tekrar tekrar.
'Sonsuza dek..'
Akan göz yaşlarım yüzüğün üstüne düşüyor. Kendi gözyaşlarımı silerken bir de gökyüzü gözyaşlarını gönderiyor yüzüğün üzerine. Şiddetli bir yağmur başlıyor.
Arkamdan bir ses duyuyorum o sırada. Üç abaza bana sarkıntılık yapmaya çalışıyordu.
"Şşt, güzelim"
"Şu bacaklara bak be."
Arkamı onlara dönmeden yürümeye devam ediyorum. Birden onlardan birisi kalkıyor ve kolumdan tutup beni kendisine çeviriyor.
"Ah! Bırak kolumu!"
Gülüyor bana bakarak. Suratımı buruşturuyorum onun gülüşünü görünce. Ve içimden gelen şeyi yapıyorum. Suratına tükürüyorum ve kaçıyorum. Ben kaçmaya başlarken onlar da peşimden koşmaya başlıyorlar. Ben daha on metre ilerleyememişken onlar beni tutuyor. Yüzüne tükürdüğüm onlardan sonra geliyor ve suratıma bir tokat atıyor. Acıyla inliyorum. Suratıma nefretle bakmaya devam ediyor ve zorla dudaklarımı öpüyor. İtmeye çalışıyorum ama beceremiyorum. Ben gözyaşlarımı engelleyemezken adam bir anda yere yığılıyor.
Ali görüyorum. Karşımda adamları küfür ede ede dövüyor. Bense köşede korkudan titreyerek oturuyorum. Beni fark ediyor. Koşarak önüme geçiyor ve eliyle çenemi kaldırıyor.
"Selin. Selin. Korkma geçti." diyor yanağımı okşarken.
O an fark ediyorum, bana şefkat göstermesini özlediğimi.
"A- ali be- be- ben... ç-çok korktum."
Hemen sarılıyor bana. Bir anda bana yaptığı her şeyi unutuyorum ve en sevdiğim yere, boyun girintisine koyuyorum başımı. Başıma minik bir öpücük bırakıyor.
"Artık korkmana gerek yok. Ben yanındayım koca gözlüm."
"B- beni her şeyden k- korurmusun Ali?"
"Her şeyden korurum koca gözlüm. Her şeyden.."
Benden ayrılıyor ve gözlerime bakıyor. Ben de ürkekçe onun okyanuslarına bakıyorum. Ve o soruyu soruyorum.
"Ben kirlendim mi Ali?"
Şefkatle yanağımı okşuyor ve titreyen dudaklarıma dudaklarını bastırıyor. Ne itiyorum, ne karşılık veriyorum. Dudaklarını ayırıyor dudaklarımdan. Alnını alnıma yaslıyor.
"Temizledim ben dudaklarını koca gözlüm. Temizledim..."
Ve o an kendimi durduramıyorum ve onun dudaklarını öpüyorum. İlk önce çok şaşırıyor. Ama sonra incitmekten korkarcasına karşılık veriyor. Ilk önce o ayırıyor dudaklarını ve dünyalara bedel o sözü söylüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Var Mı?
Fanfiction"Cesur olmak lazım, çünkü hayat cesurları sever." Bir cesaret hikayesi.. Veya bir aşk hikayesi...