"Hazır mısınız?"
"Hazırız Kraliçe!"
Ali bateriye geçiyor. Selin de mikrofonu heyecanla tutuyor. Ali bateriye, Sinan da gitara başladığında Selin de heyecanla başlıyor şarkıya.
*
"Laralara lal lal lal lal la aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la aşık oldum ben"Selin eliyle Aliyi gösteriyor aşık oldum ben derken.
"Pardon ne dedin duymadım
Dünyadan biraz uzaktayım
Bulutlardan bir ev yaptım
Arasanız oradayımBugün bütün savaşlar durmuş
Bütün barajlar dolmuş
Bütün pandalar doğurmuş
Bütün dünya tatil olmuşLaralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum benBugün çok güzel ellerim
Sanki biraz kilo verdim
En güzel ses benim sesim
Ay resmen bir piremsesimYakın meşaleleri yakın
Yedi cihana haber salın
Gelinliğimi hazırlayın
Beni bir daha sakın aramayınLaralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum benLaralara lal lal lal lal la
Laralara lal lal lal lal la
Laralara lal lal lal lal la
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum ben
Laralara lal lal lal lal la çünkü aşık oldum benIslıklar ve alkışlar eşliğinde sarılıyor Selin Aliye, şarkı bittiğinde. İkisi de gülerek iniyorlar sahneden. Sarılarak yürüyorlar boş bir masaya. Oturuyorlar. Alinin aklına birşey geliyor.
"Hatırlıyor musun, sahneden inerken ayağın mikrofonun kablosuna takılmıştı da yere yapışmıştın." diyor Ali gülerek.
Selinse gülmüyor.
"Ali gülmesene ya. Yanlışlıkla olmuştu!"
Ali Selinin bu haline dayanamıyor ve gamzesini öpüyor.
"Tamam gülmem gece gözlüm."
Selin de Alinin yanağına bir öpücük bırakıyor. Sonra aklına birşey geliyor ve gülmeye başlıyor.
"Ali. Hani sen bateri çalarken sopayı elinden fırlatıp müşterinin kafasını yarmıştın hatırladın mı?"
"Bilerek mi yapmıştım Selin?! Hem daha yeniydim o zamanlar."
Selin kahkahalarla gülüyor. Ali de dayanamıyor ve gülmeye başlıyor.
"Neyse, hadi gidelim yoksa avm kapanacak."
Selin hızla yerinden fırlıyor. Ali de Selinin elini tutuyor ve onu çıkışa götürüyor. Birlikte el ele, kol kola çıkıyorlar.
Bir süre yürüdükten sonra alışveriş merkezine varıyorlar. Selin içeri girdikten sonra her zaman ki gibi hayranca mağaza vitrinlerine bakmaya başlıyor. Hızla bir güzellik malzemeleri satılan bir mağazaya giriyor, Aliyi beklemeden.
Ali de gelince bıkkın bir şekilde makyaj malzemelerine bakıyor. Eline bir maskara alıp incelemeye başlıyor. Arkadaki yazıları teker teker okuyunca Selinin yanına gidiyor. Eline uzatıyor Selinin.
"Selin bak bunu al. Aradığın şey bu olabilir."
Selin eline maskarayı alıyor. Baktığında hızla Alinin boynuna atlıyor.
"Ali bu! Bir aydır bu ürünü bekliyordum. Çok sağol sevgilim."
Selin hızla kasaya gidiyor. Kredi kartı ile ödemeyi yapıyor. Alinin yanına gidip koluna giriyor. Birkaç mağazaya da girip çıktıktan sonra yorgun bir şekilde ellerindeki torbalarla yemek yemeye çıkıyorlar. Ali sadece bir kahve, Selinse bir hamburger yiyor. Biraz dinlendikten sonra yürüyerek evlerine geliyorlar.
Eve geldiklerinde giyiniyorlar ve aşağı iniyorlar. Sorguya çekileceklerini bildikleri için ikisi de sessiz bir şekilde duruyor.
"Ali, kardeşim hadi biz gidelim." diyor Sinan.
"Okey."
"Nereye ya?! Aliş gidemez!" diye atlıyor Selin.
Pelin ve Ada, Seline sus sen bakışları atarken Sinan Mehmet ve Ali kapıdan çıkıyorlar. Kapı kapandığı anda mutfaktan Nur, Hira, İrem, Eda ve Büşra çıkıyor.
"Oha!"
İçeriden neredeyse bir ordu gibi çıkan kızlara bakıyor Selin. Pelinin işi olduğunu anlayınca o kadar da şaşkınlığı kalmıyor. Bir of çekip yerine iyice yapışıyor. Kızlar etrafına toplanıyor.
"Anlat bakalım Selin Hanım.."
"Anlatacağım ama hiçbiriniz, soru sormayacaksınız" diyor özellikle de Peline bakarak.
Hepsi heyecanla başını sallıyor. O da olanları özet geçerek anlatıyor. Hepsi heyecanla onu dinliyor. İlk tepkiyi her zamanki gibi Pelin veriyor.
"Ay. Çok romantik ya.."
"Çok tatlı."
"Romantizm budur ya.."
Gülüyor kızların verdiği tepkilere. İyice yayılıyor olduğu yere.
"Selo kızım siz nasıl tanışmıştınız Aliyle?"
Büşra'nın sorusuna gözlerini devirerek cevap veriyor.
"Büşra kaç defa daha anlatacağım?"
"Ya hadi!!"
"Off tamam!"
Anlatmaya başlamadan önce suratında aptal bir sırıtma oluşuyor Selinin. Bu sırıtmayla anlatmaya başlıyor.
"İşte bizim yerde tanıştık. Bu ilk günden bana yürümeye başlamıştı, tabi ben buna yüz vermiyordum. Bir gün geldi bana seninle bir oyun oynayalım mı, diye. Bende kabul ettim. Oynamaya başladık falan sonra sevgili olduk."
Selin olanları anlatırken arkadan bir ses duyuluyor.
"Sonra da Ali seni aldatıyor değil mi?"
*Model Pandalar (Kocan Kadar Konuş Film Müziği)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Var Mı?
Fanfiction"Cesur olmak lazım, çünkü hayat cesurları sever." Bir cesaret hikayesi.. Veya bir aşk hikayesi...