Rei üstündeki bedenin çıplak sırtını çiziyordu. Sehun sırtını çizen parmaklar ile sırıtıyordu. Aralarında kocaman bir karın olsada ikiside bunu sorun etmemişti. Rei uyurken gördüğü rüya ile ağlayarak uyanmıştı. Gördüğü rüya Sehun ile kendisinin +18 bir anıydı. Sehun genç kıza hamile olduğu için 9 ay boyunca dokunmazken Rei eşini özlemişti. Sehunda eşinin isteğine hayır diyemeyeceği için belkide işine geldiği için kabul etmişti. Şimdi ise sevişiyorlardı. Takı o çığlığa kadar...
"SEHUN!Se-Sehun!Suyum geliyor! ."Rai boğazını yırtarcasına bağırırken içinde olan uzunluğun sahibini omzundan ittirerek üzerinden atmıştı. Sehun şoktaydı,Sehun vefattı..
"Şimdi mi?Ciddi mısın!?."Sehun bağırdığında Rei gözlerini devirdi.
"Yardım et!."Sehun üzerine bornozunu giydiği gibi çıplak eşini kucaklamıştı. Rei kaslı kollarda ağlarken Sehun da bağırarak ağlıyordu. Neden mi?altındaki eroksiyonu canını acıtıyordu.
Hastanede;
Genç kız eşinin elini sıkarken çığlık atıyordu. Sehun ise ağlamaya devam ediyordu. Hem altı açıyordu,hemde eli..
"Rei ittir!."Doktor bağırdığında Sehun çığlık attı.
"İttir ittir diyorsun ama 2 saattir bir bok yapamıyorsun!Elim acıyor hayvan herif!."Doktor cevaplayacakken doğumhaneyi minik bebeğim ağlama sesleri doldurmuştu. Sehun bayılırlen Rei mutluluk yaşları akıtıyordu.
Konuda ünitesinde
Rai uyandığında ona sıkı gozler ile bakan bir Sehun görmüştü. Sehun'un kucağında ise bebekleri.
"O çok güzel..."Sehun mırıldandığında Rei bebeğinin başını seviyordu.
"Ismini ne koyacağız?"Rei sorduğunda Sehun cevapladı.
"Seora,bizim cennetimiz."Sehun eşinin dudaklarını öptü.
"Teşekkür ederim. "
"Teşekkür ederim. "
Yazar Notu;
Seora cennet anlamını taşımakta. Sora şeklinde okunur.
Beğenmenizi umuyorum.Minik Seora'mız♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love AntiFan ✅ ✅
Short StoryBaere: Senden nefret ediyorum Oh Sehun! Baere: Keşke ölsende dünya oksijen israfından kurtulsa! Baere: Yeteneksizin önde gidenisin sen yaşaman bile iğrenç. Pislik! Oohsehun: Aynı duyguları beslememiz ne kadarda güzel Antifan'ım ;)