Arkadaşlar bu bölümde Smut vardır, lütfen rahatsız olacaklar okumasınlar ^-^.
Sehun ayağının kayması ile kollarındaki kız ile yatağa düşmüştü. Rei sinir ile Sehun'un ensesine geçirmişti.
"Salak! Zaten kocamansın birde üstüme düşüyor."Rei kızgınlık ile bakarken, Sehun ellerini kızın dağılmış saçlarına götürdü.
"Çok güzelsin. "Sehun fısıldadığında Rei gözlerini kaçırmıştı. Sehun yumuşak saçlarda parmaklarını firar ettirirken Rei'nin yanağını öptü. Yumuşacıktı.
"Se-sende."Rei anın heyecanı ile cevap verdiğinde Sehun kahkaha atmıştı.
"Teşekkür ederim miniğim."Sehun kendisine güzel denilmesini sevmezdi, ama Rei derse severdi. Rei elmacık kemiklerine oturan pembeliği hissedebiliyordu. Sehun eşinin yanaklarında gördüğü pembeliklere dudaklarını sürttü.
"Bedenime taciz etmekten vazgeç OH bozuntusu."Rei homurdandığında Sehun tek kaşını kaldırarak genç kıza baktı.
"Hm diyorsun ki seni istiyorum. "Sehun sırıttığında Rei gözlerini kocaman açmıştı.
"Al-alakası bile yok."Rei elleri ile Sehun'un sırtında şekiller çiziyordu.
"Seni soyacağım."Rei bu anın geleceğini biliyordu. Bu yüzden diretmedi ve soyunulmayı bekledi. Sehun bir bibloyu tutuyormuşcasına Rei'yi tutuyordu.
Genç adam hızla parmaklarını gelinliğin fermuarına getirdi. Yavaşça fermuarı indirirken, Rei dudaklarını ısırmakla meşguldü. Sehun gelinliğin askılarını Rei'nin omuzlarından sürükleyerek indirdi. Gelinliği Rei'nin kalçalarına kadar sıyırdıktan sonra ellerini bedenden çekerek ipeksi saçlara götürdü.
"Benden utanma Rei, tamam mı? ."Rei kıpkırmızı olmuş yüzü ile başını yavaşça salladı.
"Aferim benim bebeğime."Rei gözlerini Sehun'dan başka her yerde gezdirirken, Sehun yavaşça genç kızın boynunu öpmeye başladı. Emmiyordu, sadece yumuşakca acı vermeden öpüyordu. Ve bu Rei'nin hazza gelmesi için iyi bir sebepti. Bir eli ile genc kızın südyenini çözerken diğer eli ile Rei'nin yanağını seviyordu. Rei hem korkuyor, hemde utanıyordu. Ama utancın başına geleceklere faydası yoktu.
Sehun çıkan südyeni odanın bilinmeyen bir köşesine fırlatırken, dudaklarını beyaz boyundan ayırdı. Rei'nin bedenine bakıyordu, genç kızın bedeni Sehuna göre çok çok güzeldi.
"Çok güzelsin."Rei kendisine edilen iltifat ile gülümsedi. Sehun dudaklarını çene hizasından başlayarak kelebek Öpücükler ile aşağıya doğru iniyordu. Rei titrekçe bir nefes bıraktı. Sehun kızın göğüslerine el sürmemişti, ve sürmeyecektide. Göğüsler Sehun'a ait değil doğmamış bebeklerine aittiler. Sehun genç kızın göbek deliğine geldiğinde, dilinin ucu ile daireler çizmeye başladı.
Rei inleyerek ellerini sarı saçlara daldırmıştı. Sehun gülümseyerek genç kızın kasıklarına geldi. Sehun hızla gelinliği yere indirirken, kelebek öpücüklerine devam etti. Genç kız sadece iç çamaşırı ile duruyordu. Sehun dudaklarını minik hazineye bastırdığında Rei gözlerini kocaman açmıştı.
Sehun uzun parmakları ile iç çamaşırı beyaz ve pürüzsüz bacaklardan indirirken, gördüğü manzara ile sırıttı.
"Se-Sehun korkuyorum."Rei mırıldandığında, Sehun hızla kızın üstüne eğilerek dudaklarına güven verici bir öpücük kondurdu.
"Benden korkma meleğim, sana asla zarar vermem."Rei gülümseyen kocasına güvendi ellerinı beyaz sırtta gezdirmeye başladı.
Sehun minik hazineye baktı, dokunulmamış ve tertemiz. Genç adam ince bacakları ayırarak hazinenin ortaya çıkmasını sağladı. Rei açılan bacak arası ile neredeyse korkudan ölecekti. Sehun hazineye eğilerek sıcak nefesini sundu. Rei gözlerini kapatarak Sehun'un ipeksi saçlarına daldırdı ellerini. Sehun minik bir öpücük kondurdu hazineye. Ve bir tane daha, Rei hazinesini taciz eden dudaklar ile dudaklarını ısırdı.
Sehun sadece ona ait olan hazineye dil darbelerinide eklediğinde, Rei saçlara asıldı ve inledi. Sehun minik hazineyi dili ile taciz ederken, Rei inliyordu.
Sehun yüzünü genç kızın hazinesinden ayırarak, kendini soymaya başladı.Rei kendisini soyan eşine baktı, o çok yakışıklıydı. Sehun kendisini soyduğunda sıra iç çamaşırına gelmişti. Rei'ye bakarak sırıttı.
"İndirmek ister misin?."Rei tereddüt ederek parmaklarını erkekliğe değdirdi. Sehun erkekliğine dokunan parmaklar ile derince inlemişti. Rei sırıtarak Sehun'un erkekliğini okşamaya başladı. Sehun hızlanan el ile başını geriye attı ve inledi. Rei bu kadarının yeteceğini düşünerek hızla iç çamaşırı indirdi. Sertleşmiş erkekliği gördüğünde korku ile Sebun'a baktı.
Sehun minik hazineye yönelirken Rei'ye baktı. Genç kızın gözlerindeki korkuyu görmüştü."Korkma."Sehun parmaklarından birini hazineye gönderdiğinde, Rei'nin sırtı yay gibi gerilmişti. Sehun bir parmağını daha hazineye gönderdiğinde Rei sulanan gözleri ile Sehun'a baktı.
"Ac-acıyor.."Sehun eşinin dudaklarına yatıştırıcı öpücükler kondururken bir yandanda sıcak duvarlarda uzun parmaklarıya gezintiye çıkmıştı.
Rei içindeki parmaklara zorda alışmıştı, ama canının yandığını inkâr edemezdi."Rahatla."Sehun parmaklarını hazineden çıkardığında Rei huzura ermişti. Sehun bir kaç kez erkekliğini çekerek hazineye konumlandırdı. Rei korku ile Sehun'a baktığında, Sehun Rei'nin ellerini tutmuştu.
"SEHUN!."Rei kulakları sağır edecek şekilde çığlık attığında Sehun hazineye yollamıştı erkekliğini. Acı çok fazlaydı, canı yanıyordu Rei'nin. Sehun ağlayan bedeni gördüğünde onu zorladığı için pişman olmuştu.
"Re-Rei iyi ol."Rei derince bir nefes alarak nevresimi sıktı.
"Ha-hareket et."Sehun aldığı komut ile yavaşça ve can yakmadan hazinede gel git yapıyordu. Rei ellerini yumruk yapmış nevresimi sıkarken, aniden hissettiği zevk dalgası ile derince inlemişti. Sehun Rei'nin tatlı noktasına vurduğunu fark edince vuruşlarını o yöne yönlendirdi.
Ikiside inliyor ve bağırıyordu, Rei kendinden geçmişti ve fark etmesede Sehun'un sırtını tırmalamıştı. Sehun sırtı acısada önemsemedi ve biriciğinin hazinesinde gezmeye devam etti.
"Se-seni seviyorum Oh Rei!."Sehun sarsılarak menilerini hazineye hediye ettiğinde, Rei derince bir nefes alarak Sehun'un kaslı kollarının arasına girdi. Sehun terlemiş saçları öperek üzerlerine beyaz yorganı çekti.
"Bende seni seviyorum Oh Sehun."Rei gözlerini kapatarak mırıldanmıştı. Sehun ise huzurluydu, sevdiği beden ile bir bütündü artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love AntiFan ✅ ✅
ContoBaere: Senden nefret ediyorum Oh Sehun! Baere: Keşke ölsende dünya oksijen israfından kurtulsa! Baere: Yeteneksizin önde gidenisin sen yaşaman bile iğrenç. Pislik! Oohsehun: Aynı duyguları beslememiz ne kadarda güzel Antifan'ım ;)