1. BÖLÜM

43 3 4
                                    

Her zaman dolgun olan dudakları düz bir çizgi halini almıştı. gözlerini kısmış ve bana bakıyordu.

"Benimle kafamı buluyorsun?"

"Dalga falan geçmiyorum Damla, eğer oturup beni dinlersen gerçekleri konuştuğumu anlarsın."

"Pislik"

"Bu kısımlar zaten klasik. Geçelim buraları. Eee ne diyorsun?"

"Ne mi diyorum? Şaka mısın sen?"

"Böyle bir yere varamayacağız."

Ben bunları söylerken o hala turkuaz ile eflatun rengi odasının ortasında volta atıyordu. Ben de onu izliyordum. Bu o kadar da kötü değildi aslında. Evet biliyordum bu onun için katlanılması zor bir haberdi. Aslında bu haberi ona verme işinin bana düşme sebebi Murat'tı. O göte iddia da kaybetmiştim ve şimdide bunun cezasını çekiyordum.

"Neden taşınmak zorundayız ki?"

"Bak bunu sana saatlerdir anlatıyorum, artık burada yaşayamayız. Üzgünüm kedicik ."

Kan çanağına dönmüş gözleriyle bana bakıyordu. Gerçekten bu haliyle oldukça masum görünüyordu. Bu onun için zordu çünkü 16 yıldır bu evde yaşıyordu.

Damlanın öz annesi öldüğünde henüz 2 yaşındaydı babası olacak o göt herif ise damlaya bakmaya pek tenezzül etmemişti ve onu bakıcılarla birlikte buraya göndermişti. En azından para konusunda sıkıntı çekmiyordu çünkü babası oldukça varlıklıydı ve Damlaya sürekli para gönderiyordu.

Bu ev oldukça güzeldi. 2 katlıydı ve kendine özel havuzu ve kocaman bir bahçesi vardı. Ayrıca denize oldukça yakındı. Babası tam bir aptal olsa da bir bebeği ölüme terk edecek kadar vicdansız değildi.

"Peki ya siz ne olucaksınız ?"

"Söyledim ya Damla. Sen nereye biz oraya."

"Teşekkür ederim."

Hala gözleri yaşlıydı, büyük ihtimalle aldığı bu büyük şoku sindirmeye çalışıyordu. Ki bu gayet doğaldı. Ben tam kalkmaya hazırlanıyordum ki tişörtümün kolunu çekiştiren bu gözleri yaşlı kediyi de yanıma almam gerektiğini fark ettim.

" Hey bak ne diyeceğim, Murat ,Gamze, Zeynep ve Tuğçe ile aşağıdaki kafede buluşacaktık. Sen de gel hem kafa dağıtırsın."

"Tamam."

[] [] []

" Damla geçekten çok üzüldüm. Ama klişe laflar kullanıp seni sakinleştirmeye çalışmayacağım fakat şunu bil nereye gidersen git biz de seninle geleceğiz. Bu konuda şüphen olmasın."

" Teşekkürler Tuğçe ama daha nereye gideceğim bile belli değil."

"Bizim için bir önemi var mı sence?"

Damlanın bu tür konuşmalardan sıkıldığını biliyordum. Bende sıkılıyordum. Fakat o nazik kız rolünü bozmaması gerekiyordu. O sadece benim yanımdayken rahat olup kendi gibi davranabiliyordu. Bir şey dememişti ama gözlerinden bu acınası ortamdan ayrılmak istediğini anlayabiliyordum. Bunu yapmak elbette ki bana düşüyordu.

"Ben biraz sıkıldım damla artık gitmek ister misin?"

Elbette "hayır" diyecekti. Eğer evet derse kabalık yaptığı düşünecekti.

İşte bu huyunu sevmiyordum. Damla gerçekten çok güzel bir kızdı. Sarışındı ve tapılası gözleri vardı. Gözleri mavi ile gri arasıydı. Ama kendine güveni yoktu. Cevabını zaten bildiğimden onu beklemeden kolundan tutup kaldırdım ve o ortamdan uzaklaştırdım. Bir şey söylemedi ama içten içe minnet ettiğini biliyordum.

"Bir şey değil kedicik ."

Yüzü kızarmıştı. Onu yıldız tepesi dedikleri yere götürdüm. Orada baş başa kalmayı çok severdik. Denizin hemen yanında kayalıklardan oluşan yüksek bir yerdi. İkimizde uzanmıştık ve onun başı benim omzumdaydı.

" Sence neden buraya Yıldız tepesi demişler?"

Bunu daha önce düşünmemiştim ve bir anda sorduğu için biraz afallamıştım. Biraz düşündüm ama aklıma hiçbir yanıt gelmedi.

"Bilmiyorum. Sence neden?"

"Bence buraya bu adı koymalarının nedeni gördüğüm en parlak ve büyük yıldızların burada olması. Ayrıca bu küçük yerde yıldızları en iyi görebildiğin yerin burası."

O bunları anlatırken gökyüzüne bakıyordu ben ise onun saf güzelliğine. Pek makyaj yaptığı söylenemezdi ama bu haliyle bile makyajı yüzüne badana eden kızlara taş çıkartırdı.

"Güzel bir bakış açısı."

Bunu dediğimde onun gözleri baktım kapanmak üzerelerdi. Onun nereye gideceği belli değildi ama bunu ona daha fazla düşünmemesini sağlayacaktım. Ona yeniden baktığımda gözleri tamamen kapalıydı. Onu uyandıramazdım bu yüzden onu taşıma işi de bana kalmıştı.

+++++++++++++++

+++++++++++++++

Merhaba arkadaşlar yazım yanlışı olduysa kusura bakmayın onları düzelteceğim. Media da Damlanın oturduğu ev var bu bölüm kısa oldu ama bir daha da uzun yazacağım. :* :*

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin