Îmi plăcea să explorez locuri abandonate foarte mult: muzee, teatre, biserici nu conta. Singurul lucru care ma interesa era să aibă o istorie interesantă. Chiar nu conta dacă era inventată sau reala,atâta timp cât aveam ceva de povestit.
Intr-o zi am hotărât să explorez ceva diferit. Împreună cu Derek am mers să explorăm un ospiciu abandonat. Există niște mituri cum ca, vezi doamne ,s-au făcut niște experimente pe pacienți și tot felul de tâmpenii de genu. Eu cred că doar a dat faliment si a fost închis. Era deja seara când am ajuns. Am parcat mașina în fața porților iar apoi am sărit gardul.Acel ospiciu era imens. Copacii din faţă erau horror. Nu știu dacă este cea mai literară descriere dar este cea reală. Am fortat ușa din față reușind apoi să intrăm. Înauntru mirosea a mucegai şi totul era devastat, însă la locul lui, intr-un fel. Am zis ca eu şi Derek să ne despărțim şi dacă găsim ceva interesant să ne strigam.
Am început să explorez acele camere singur. Ceea ce mă tulbura puțin a fost faptul că paturile erau "dotate" cu nişte sfori pătate de sânge închegat. Am început să explorez mai departe, însă n-am găsit ceva prea interesant. Am simțit un miros metalic venind din baie. Am mers să verific, cu toate că știam că voi regreta. Ceea ce am găsit acolo mi-a întors stomacul pe dos. Acolo erau bucăți de cadavre ce erau recent tranșate. Am vrut să ies dar am dat de Derek care purta o mască veche de hokey.
-Idiotule,m-ai speriat de moarte.Trebuie să ieșim de aici.Nu suntem singuri.
Acesta nu scoase nici sunet ci doar își apleca capul intr-o parte.
-Incetează.Știu ca ești tu.Ai aceleași haine.
Acesta a scos un cârlig plin de sânge. Când l-am văzut, inima mi s-a oprit pentru o secundă. Am primit apoi un mesaj. Era de la Derek. Când l-am citit am scăpat telefonul. În mesaj scria "Vlad,ajutor...".
CITEȘTI
6 nopti printre nebuni
HorrorUn horror psihologic care ne arată de ce este capabil omul pentru a supraviețui si a afla adevărul.Vlad merge împreună cu amicul său Derek intr-un ospiciu abandonat,dar la puțin timp cei doi afla ca miturile despre el nu sunt doar niste mituri... Ca...