M-am trezit după ceva timp,legat de un scaun cu rotile.Persoana care mă lovise părea a fi un savant sau ceva de genu,insa arată groaznic.Avea tot felul de fire și furtune care îi asigurau circulația sangelui.Unghiile erau exagerat de lungi si ascutite, iar pielea arsa.A văzut ca m-am trezit si a început să împingă acel scaun ruginit,până am ajuns în fața unei uși.Am recunoscut acea ușă.Era ușă pe care eu si Derek intrasem.
-Ești liber să pleci,dacă vrei bineînțeles,spuse el cu o voce sarcastică.
Am încercat să mă eliberez,insa fara succes.
-Nu vrei sa pleci?Ok,cum dorești.
Singura mea șansă de a scăpa,s-a dus pe apa sâmbetei..După puțin timp de mers pe un hol părăsit,ce arată groaznic,am ajuns în acea baie in care am mai fost.Acele cadavre erau tot acolo.M-a dus în mijlocul camerei,si a aprins lumina.Acolo se afla o masă plina cu instrumente de tortură.
-Vezi tu,nu ai făcut niciun rău nimănui.Însă,ai văzut prea multe,iar eu ma voi asigura ca nu se va mai intampla.
Acesta lua o mască cu doua șuruburi la ochi.Mi-a pus-o pe fata.Mi-a spus apoi cu o voce calmă:
-Voi încerca să fiu rapid,dar nu promit nimic.
A început să insurubeze primul șurub.Începusem să transpir iar pulsul mi-a crescut groaznic.Am simțit apoi cum șurubul îmi străpunge ochiul.Sângele a început să si se scurgă si am urlat de durere.Am reușit să mă eliberez si l-am împins,acesta lovindu-se la cap de chiuveta.L-am calcat apoi pe gat sa ma asigur că este mort cu o ură pe care nu o mai simțisem până acum.Am smuls acea masca,cu tot cu ochiul distrus.Am început să vomit si mi-am luat camera.Trebuia să aflu ce se petrece aici.Am văzut că savantul purta un card de identitate la piept.Numele lui era John Simon.Acesta purta un ceas,așa ca l-am luat știind că îmi va fi de folos.Era ora 4:37,dar nu știam dacă dimineata sau dupa-amiaza.Cert este ca ma aflam aici de trei zile,una petrecand-o inconștient.Cât va mai dura acest coșmar? Am rupt o fâșie de tricou pentru a-mi bandaja ochiul.Era tot ce puteam face pentru moment.Am ieșit din baie pe holul lung si întunecat.Am pornit lumina camerei pentru a vedea pe unde merg.Pe pereți era scris cu sânge "Ei mint". Nu știam ce se petrece aici dar trebuia să aflu,mi-am spus pentru a doua oară.Trei zile aici chiar te innebunesc.M-am plimbat prin zona căutând ceva ce m-ar putea interesa.Am auzit niste zgomote,si am mers să văd ce se întâmplă.Pe geamul unei camere se vedea un savant întins pe o masă care se lupta din rasputeri iar patru pacienți îl țineau.Unul dintre ei înfipse un cuțit în savant.Înainte de a putea fugi,aceștia m-au văzut și am luat-o la fuga.,însă am avut ghinionul de a mă impiedica de un cablu prost amplasat.Aceștia m-au dus în acea cameră.Unul dintre ei m-a întrebat ce fac aici.I-am spus adevărul fiindcă părea ceva mai " întreg la minte".L-am întrebat de ce l-a ucis pe acel savant.
-Am facut-o pentru ca din cauza lor am ajuns așa cum suntem acum.Eram niște oameni normali până când am fost aduși aici si s-au făcut experimente pe noi.Asta a fost o oportunitate pe care o așteaptă foarte mulți. Inițial am crezut că ești ca ei.În fine,te las pleci.Pleacă acum până nu mă răzgândesc,spuse el infigandu-si încă odată cuțitul în savant.Am plecat fără un scop anume.Nu știam ce voi face,dar se pare că nu voi pleca prea curând de aici.....
CITEȘTI
6 nopti printre nebuni
TerrorUn horror psihologic care ne arată de ce este capabil omul pentru a supraviețui si a afla adevărul.Vlad merge împreună cu amicul său Derek intr-un ospiciu abandonat,dar la puțin timp cei doi afla ca miturile despre el nu sunt doar niste mituri... Ca...