Rozdział 5

18 3 0
                                    


W dość szybkim czasie udało nam się posprzątać cały bałagan. Zmęczeni rzuciliśmy się na łóżko w moim pokoju.

- Pomogłam Ci, więc teraz opowiadaj – spojrzałam prosto w jego , jakże piękne , niebieskie oczy.

Czy ja właśnie stwierdziłam , że on ma piękne oczy ? To pewnie ze zmęczenia.

- Przyszedł taki jeden  koleś , posprzeczaliśmy się trochę i tak wyszło – uśmiechnął się zadziornie.

- Tyle masz mi tylko do powiedzenia ? – warknęłam.

- Nie mówiłaś , że ma być ze szczegółami – uśmiechnął się ukazując dołeczki.

Posłałam mu gromiące spojrzenie.

- Ty chyba naprawdę chcesz , żebym Cię znienawidziła . Gdyby nie to , że jestem zmęczona to zemściłabym się .

- Ty i zemsta – zaczął się śmiać. Wzięłam poduszkę i uderzyłam go nią , czego kompletnie się nie spodziewał. Zaskoczenie na jego twarzy po chwili zmieniło się w zadziorny uśmiech.

- Zły ruch prosiaczku – zaczął się do mnie przybliżać. Przestraszona zaczęłam uciekać na co on tylko się zaśmiał. Wybiegłam z pokoju i zbiegłam po schodach. Słyszałam , że podąża za mną , więc szybko weszłam do schowka na różne przyrządy do sprzątania. Modliłam się w duchu by mnie nie znalazł.

Nagle drzwi z impetem się odtworzyły , a ja z zaskoczenia podskoczyłam do góry uderzając się przy tym w głowę.

- Jesteś nienormalny – chwyciłam się za głowę. Luk nie zważając na mnie zamkną za sobą drzwi.

- Kochanie ode mnie nie da się uciec. – przyszpilił mnie do ściany, nie zważając na moje protesty wpił się w moje usta. Najpierw całował mnie delikatnie , a potem coraz bardziej pożądliwie. Na początku nie chciałam oddać pocałunku lecz po chwili się poddałam.Uświadamiając sobie co robię odepchnęłam go od siebie i wybiegłam ze schowka.

-----

Nie jestem zadowolona z tego rozdziału :/  Następny postaram się lepiej napisać :)

Miłej nocy :*





To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 05, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Messages || LHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz