Orman yolu

48 2 0
                                    

Arkadaşlarla okulun arkasında oturuyorduk.O arada simgeden çıkışta ormanın içindeki yoldan evlere dağılma fikri çıktı. Bu fikri ben ve buğra hariç herkes onaylamıştı. Doğrusunu söylemek gerekirse ben biraz tırsmıştım. Çünkü ormanda bir çok hayvan katledilmiş.Ayrıca 3-4 insan da kaybolmuş.Büyük bir çoğunluk orman içindeki yoldan gitmeyi onayladığı için mecburen ben ve buğra da gidecektik.Wee sonunda okulun çıkış zili çaldı.Patenleri ve çantaları aldığımız gibi dışarıya fırladık.Erkeklerden Demir,Arda,buğra,Metehan ve atakan kızlardan ise ben ,çiğdem,mislini,simge ve gözde gidiyorduk.Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben ZEYNEP EKER lise 3 e gidiyorum ders notlarım iyi ve okulun en yakışıklı çocuğu özcanı seviyorum.Neyse patenleri giydik yola koyulduk yaklaşık 1 saat ilerledikten sonra asfalt yol bitmişti mecburen patenleri çıkardık yürüyerek yola devam ettik bu biraz susamıştım.Ormanın biraz içerisinden su sesleri geliyordu koşarak oraya gittim diğerlerine arkamdan geldi. Biraz yürüdüm ama suyu bulamadım bu bir yanıltmaca  gibi bişeydi.
Simge:Galiba kaybolduk
Ben: ya hayır kahretsin napcaz biz burda
Ataman:ben biraz etrafa bakıp geleceğim
Ben: bende geleceğim Burda kalanlar çalı toplasın ateş yakın belliki bu gece Burda kalacağız
Aralarında en cesur bu görünüyorum ama aslında en çok ben korkuyordum .atakanla  beraber belki bir umut geldiğimiz yolu bulma çabasındaydık. Ama orman sanki bir anda yer değiştirdi geldiğimiz yol hiç bir yerde yoktu her yer ağaçtı. Biz ilerlemeye devam edecektik ama o an gördüğümüz şey kalplerimizin delice atmasına sebep olmuştu.

UNUTULAN GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin