Korkudan ne yapacağımızı bilmiyorduk. O an tek istediğim arkadaşlarımın yanına dönmekti.Ama çoktan kaybolmuştuk. Düşündüğüm şey ise daha demin önümüzden ne geçmişti.Aklım darmadağındı. O şey her neyse çok ama çok hızlıydı.Atakanla beni sarsmıştı. Atakan korkudan dilini yutmuş gibiydi ağzını bıçak açmıyordu
" atakan o şeyin ne olduğu hakkında hiç bir fikrin varmı? " dedim ama cevap vermedi .bi daha seslendim ama konuşmuyordu.En sonunda atakan okkalı bir tokat attım kendine geldi.
" ya niye o kadar hızlı vuruyorsun?"
"Sen onu boşver de daha demin önümüzden geçen şey ne idi biliyor musun?"
Hahayır dedi ürke bir sesle
" peki arkadaşların nerde olduğu hakkında bir fikrin var mı"
"Maalesef hiç bir fikrim yok ama şundan eminin ki bu orman hiç de güvenli değil "
"Bencede hemen bu ormandan bir çıkış yolu bulmalıyız"
Hava kararıyor ormanın daha fazla derinliklerine inmeyelim gece tehlikeli olur en iyisi ağaçların az olduğu bir bölge de yatalım Belli ki bu gece burada kalacağız" dedi aslında atakandan böyle bir plan beklemzdim yani i bunları diyecek kadar olgun biri değildi.çalı toplayarak boş bir araziye doğru ilerledik. Atakan sigara içtiği için onda her daim çakmak olurdu ilk defa atmanın sigara içmesi işe yaramıştı. Onun çakmağı sayesinde topladığımız çalıları yaktık. Çantamızı yastık olarak ceketimizi ise battaniye olarak kullandık. Atakan kendini yere atar atmaz uyudu. Bende tam uyuyacaktım ki bir ses duydum .Tekrar uyumaya çalıştım nafileki aynı sesi bir daha duydum Biraz tırsmıştım.Atamanı uyandırmaya çalıştım ama uyanmıyordu.kış uykusuna yatmış ayı gibiydi . mecburen tek başıma etrafı kolaçan edecektim. Ayağa kalktı ve yürümeye başladım.biraz ilerledikten sonra önümden bir şey geçti ve beni sarstı . kim var orda dedim ama ses yoktu.Tam o ara çalıların arasından bir hışırtı geldi.çalıların arasından bakacaktım ki bir şey beni yere ittirdi.Baya korkmuştum.
" kim var orda" dedim ama ses yoktu.Tam kamp alanına doğru ilelicektim ki bir şey beni hızlıca ve sertçe bir ağaca ittirdi.geriş yok çünkü o ara bayıldım. Bayıldığım bir rüya gördüm.Rüyada aynı bulunduğum orman gibi bir orman vardı.O ormanın baya bir derinliklerindeydim . biraz ilerimde insana benzeyen bir şey vardı bir insanı boynundan ısırmıştı.tahminine göre kanını emiyordu. O ara çığlık attım korkmuştum. O bir insan değildi .o bir VPİRDİ. Vampir beni görünce beni de öldürmek istedi .Tam üzerime atlayıp beni öldürmek isterken bir güç onu ittirdi çok çok uzağa gitmiş ittirdi.İnanmıyorum o güç benden çıkmıştı.Şaşkın bir vaziyetteydim. O ara uyandım atakan yanındaydı ve ailem hastanedeydik.Annem 3 gündür uyuduğunu söyledi.acaba ormanda yaşadıklarımı ve o rüyamda gördüklerimi anlatmalıymıydım.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN GÜN
Mystery / ThrillerKorku ve gerilimin son doza ulaşacağı tüm gerçeklerin aslında bir gerçek olmadığını anlatan heyecanın tavan yaptığı bir kitap