...ca intr-o zi voi gasi acea persoana care sa ma faca sa ma simt in siguranta si care ma va iubi,imi va iubi calitatile si defectele,ma va iubi pe mine.
...la ziua în care voi fi bine, iar jignirile nu mă vor mai durea.
... lucruri marunte dar pline de continut.
...sa prind apusul in diferite locuri din lume.
... ca unele prietenii sa dureze toata viata.
...ziua când nu voi mai fi așa sensibilă și nu voi mai pune totul la suflet.
...la faima si recunoastere.
... sa ma trezesc la rasarit pe o plaja pustie,doar eu si persoana iubita.
... lucrurile pe care într-o zi le viu pune în practică.
... că toate visele astea nu vor fi mereu vise.
... că persoana pe care o iubesc simte la fel.
...la tine, la mine, la noi, că suntem suflete pereche și că vom fi fericiți, împreună, mereu.
... la momentul în care nu îmi va mai păsa de părerea celorlanți
...momentul în care distanța dintre noi se va putea măsura în metrii, nu kilometrii.
...că plutesc deasupra propriei mele vieţi.
... că o să trăiesc cu cea mai mare intensitate toate visele ce acum nu îmi dau voie să fiu atentă la ore.
... momentul „ când se va întoarce roata".
...o viata plina de răsărituri,dupa-amiezi,apusuri,luni pline si stele,toate superbe.
... ziua în care îți vei călca pe orgoliu și îmi vei scrie.
...în fiecare noapte că e cu mine și mă iubește.
... la ziua când vei regreta că m-ai lăsat să plec.
... să pot da timpul înapoi și să îi spun „ TE IUBESC " iar el să îmi răspundă „ ȘI EU TE IUBESC".
... că într-o bună zi voi ajunge cineva și nu va mai trebui să depind de nimeni.
...la ziua în care mă voi îndrăgosti.
... la momentul când o să fiu și eu fata populară și de gașcă. Păcat că nu se va întâmpla niciodată.
... pentru că doar așa te pot strange în brațe.
... să le demonstrez tuturor celor ce nu au crezut în mine de ce sunt în stare.
... să îmi spună că i-am lipsit.
... la clipa în care o să se întoarcă, iar eu nu voi mai fi acolo.
... că într-o zi nu voi mai fi numit visitor.
... la lucruri pe care aș putea să le fac și număr stelele pe care nu le voi putea atinge niciodată.
... la ziua când îmi vei spune „ Ai avut dreptate, îmi pare rău!"
... momentul în care mă va lua de mână, mă va duce departe și mă va săruta.
... să mă trezesc lângă el.
...la imposibil.
... la clipa când te voi revedea.
...când toți o să asculte ce am de zis.
...la o lume în care nimănui nu i-ar fi frică să iubească și să spună ce simte.
... laziua în care toată durerea o să dispară.
... ca el să fie al meu.
Mulțumesc pentru idee Lizzie_Bennet :)
CITEȘTI
Be Yourself
Non-FictionPot să... umplu de fericire ochii persoanelor care merită. Pot să... o iau de la capăt. Pot să... plâng fără să îmi pese de ce vor spune cei care mă vor vedea. Pot să...savurez cu plăcere fiecare strop de fericire pe care îl primesc. Pot să...simt c...