...cineva este nervos și îți varsă nervii pur și simplu pe tine de parca ai fi vinovat de ceva.
...îți vine sa plângi și nu te poți opri, dar se găsește cineva să-ți tot spună să te oprești și tu începi mai tare.
...îți apare o amintire în minte sau un gând și pur și simplu îți simți lacrimile în ochi și simți că nu le mai poți ține.
...stai în camera ta și plângi... plângi până tremuri și simți ca nu mai poți respira. Te uiți în oglindă și te întrebi: Cine ești? Cu ce ai greșit de ai ajuns așa?
...credeai că vine vara, dar dintr-o dată încep ploile și frigul, însă ție nu-ți pasă pentru că oricum stai în casă.
... suntem împreună, începi să mă privești și nu reziști să nu mă săruți imediat.
... te uiți la prietena ta și bufniți în râs instant.
... vorbești cu cineva și te abții să nu te bufnească plânsul.
...nu mai poți să ții totul în tine, și pur și simplu plângi, plângi pana se oprește și lumea în loc odată cu tine.
... în sfârșit realizezi că ai fost doar o marionetă jucată pe degete.
...dai peste o carte atât de bună încât gândul că o vei termina te întristează. Citești cu porția, trăind fiecare cuvânt din carte.
...sunt veselă, iar deodată devin deprimată.
...te hotarasti in sfarsit sa renunti si esti pregatit, iar in momentul urmator se intampla ceva care te face sa te indragostesti si mai rau.
...te hotărăști în sfârșit să renunți și ești pregătit, iar în momentul următor se intamplă ceva care te face sa te îndrăgostești și mai rău.
... toată lumea are pe cineva, iar tu.. tu te ai pe tine.
... trebuie să îți faci temele, dar serialele te atrag mai mult.
... te pui seara în pat și realizezi cât de singur ești.
... tu plângi de ceva timp și îți dă un prieten mesaj, începe să se plângă de problemele lui și tu stai și îl asculți, îl ajuți. Iar el habar n-are ca tu ești la pământ. El își revine, iar tu continui să plângi.
...primești un mesaj cu " îmi e dor de tine. Sper că ești bine"? Da. Nici eu.
...vrei să vorbești cu cineva, dar n-ai cu cine pentru că singura persoană cu care obișnuiai să o faci, acum o uraști.
...e ședință cu părinții și ai 10 la mate.
...iubirea nu e reciprocă.
... dai peste mesaje vechi.
...realizezi că o persoană nu te merită defapt, dar nu vrei să accepți.
...simți nevoia să vorbești cu cineva și nu ai cu cine.
... te plângi că te plictisești, aude mama ta și te pune la treabă, începe să îți însire 1000 de lucruri pe care le poți face, dar bineînțeles care nu îți plac gen: învață, spală vasele, mergi la magazin și multe altele.
... afară plouă, tu stai în pat și asculți sunetul scos de aceasta, dar e dimineață și trebuie să te trezești pentru a merge la școală.
... băiatul pe care îl placi te salută.
CITEȘTI
Be Yourself
Non-FictionPot să... umplu de fericire ochii persoanelor care merită. Pot să... o iau de la capăt. Pot să... plâng fără să îmi pese de ce vor spune cei care mă vor vedea. Pot să...savurez cu plăcere fiecare strop de fericire pe care îl primesc. Pot să...simt c...