...nu mai știu în ce direcție să mă caut.
... te-am privit in ochi pentru prima dată și mi-am dat seama că nu merită.
...tu pentru mine ești doar unul din mulțime.
... esti iubita lui dar te simti a nimanui.
...poate ai lacrimi în ochii, dar sunt sigură că mâine vei fi bine.
...scriu in disperata incercare de a ma vindeca pe mine.
...nu-mi mai dau seama cine sunt cu adevărat.
...nu-l mai iubesc.
... zambesc unei umbre din trecut si realizez ca tu ai fost doar o incercare data de univers pentru a imi testa puterile si pentru a ma pregati pentru acea pesoana speciala care va veni candva in viata mea.
...ferestrele pustii, transformă nopţi în zi.
...câţiva ani credeam că înţeleg iubirea.
...voi fi exact ceea ce vreau să fiu.
...începe o nouă poveste pentru mine.
... e singură si scrie asta cu gândul ca intr-o buna zi,un om ii va fi fericirea.
... se gândește la tine.
...dacă te-ai întoarce, as spune nu, fără să îmi pară rău.
...ajung sa intreb "Oare aveau dreptate acei oameni care mi-au zis ca nu mai poti iubi cum a fost prima ta dragoste,nu vei mai avea încredere!"
...te rog sa ma scuzi, nu mai am ce cauta aici. Povestea despre tine a luat sfarsit.
...n-au nici un rost prieteniile.
...vrei să repari ceva ce ai stricat de mult.
... e rândul tău să-mi arăti cât de mult îți pasă.
...când nicio țigară nu-şi mai face efectul, alergi prin fiecare colțișor din minte.
...când nicio țigară nu-şi mai face efectul, alergi prin fiecare colțișor al minții mele.
... toate melodiile de dragoste care la inceput mi se pareau banale sau plictisitoare au devenit deodata interesante pentru ca fiecare imi aduce aminte de tine, de noi.
...ochii tăi sunt goi.
... sper că ești fericit.
...nu mai pot scăpa de el, de gândul că tu ești bine cu altcineva.
...ești doar tu.
...sunt ok.
...nu voi reuși să mă regăsesc.
...puțin timp simțeam că e ok să îmi exprim gândurile și sentimentele.
... îmi iau râmas bun.
CITEȘTI
Be Yourself
Non-FictionPot să... umplu de fericire ochii persoanelor care merită. Pot să... o iau de la capăt. Pot să... plâng fără să îmi pese de ce vor spune cei care mă vor vedea. Pot să...savurez cu plăcere fiecare strop de fericire pe care îl primesc. Pot să...simt c...