Când...

10 3 0
                                    


... plouă afară parcă-mi văd sufletul cum plânge. Dar după ploaie vine soare.

...eram mică mă visam prințesă. Fără să-mi dau seama că eu de fapt aveam să ajung războinică.

...văd acel "ceva" la care știu că nu o să ajung mă doare.

...iubim vrem totdeauna să fim mai buni decât suntem.

...este tristă, nu scoate nici un cuvânt.

...vei acea nevoie de mine, indiferent cât timp nu ne-am vorbit, eu voi fi mereu aici.

... începeam să mă simt mai bine, m-ai trântit din nou de pământ.

...este fericită, nu se poate opri din vorbit.

...ştiu că poţi să muţi munţi nu te pot privi renunțând.

... o să fiu plecată, o să realizezi din nou cât de mult am însemnat.

...oameni dragi pleacă...

...spun „totul", mă refer şi la ziua în care existenţa mea a început.

...toate amintirile se pierd, ce sens mai are dragostea?

...vor înțelege oamenii? Cuvintele sunt glonțul nenorocit tras din arma letală a nepăsării.

... apare o persoană nouă în viața mea o tratez cu indiferență. Nu pentru că mi-e indiferentă, ci pentru că îmi e frică să mă atașez de cineva din nou.

...am ajuns să ne judecăm după muzica pe care o ascultăm?

... ai în viața ta o persoana care te iubește, apreciaz-o!

...vei plânge, ea îți va șterge lacrimile.

...vei fi jos, ea te va ridica.

... o să iți dai seama că nu am nicio intenţie de aţi face vreun rău vreodată?

... profiţi de oameni, nu plăteşti taxe,suntem singurele animale ce ţin cont de rase.  

... nicio țigară nu-şi mai face efectul, alergi prin fiecare colțișor din minte.

...un om te iubește cu adevărat, merge și pe sfoară dacă e nevoie să ajungă la tine, să fie cu tine. Dar uneori persoana de la capătul celălalt îți va tăia sfoara, iar tu vei pica în gol.

...vorbesc despre tine îmi tremură inima.

... nu ești lângă mine, perna mă alină.

...îți dorești imposibilul, parcă te joci cu soarta. E doar o încăpățânare. Știi că ai să pierzi, însă nu ți-a stat vreodată în fire să dai înapoi din fața lui „niciodată". Speranța e cea care ne omoară.

...am să plec, am să plec de tot.

...oamenii nu observă faptul că eu lipsesc mă doare și știu că e vina mea pentru că devin invizibilă, pentru că mă izolez de restul lumii, dar doar pentru o singură dată vreau ca cineva să observe, să observe și să-i pese cu adevărat.

... iubești nu poți fi indiferent.

...cerul plânge, tu încă mai speri că el te iubește.

...mă aşteptam mai puţin povestea s-a întors împotriva mea.

... o să vină ziua să le spun tuturor cum sunt defapt?

... iubești pe cineva îi simți durerea.

... imi spui ca ma iubesti si imi zambesti ma faci sa visez o viata numai langa tine,o vesnicie!

... te voi zări am să mă ridic şi-am să plec fără să te mai privesc.

...iubești cu adevărat, rezolvi problemele, nu fugi de ele. Faci orice, dar nu renunți la ceea ce iubești.

 ... ai apărut în viața mea, nu mă gândeam că o să devin atât de atașată de tine.   

Nu mai am idei cu ce aș putea să scriu ... HEEELP ME!  :) :)

Be YourselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum