24

104 8 6
                                    

Αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην CristineZairaNiki!!!😉
........

Πετάχτηκαν αυθόρμητα πάνω.

Ο Chris πέταξε με γρήγορες κινήσεις το τσιγάρο που είχε στο στόμα του, στο πάτωμα και το πάτησε με το πόδι του και ταυτόχρονα ξεφυσουσε για να βγαλει ότι καπνό είχε απομείνει από το στόμα.

Και ο Shawn έκανε τα ίδια. Ο Aaron ήταν ατάραχος, χαλαρός , χεστηκε δηλαδή που τον επιασα στα πράσα να καπνίζει στο σπίτι μου.

Μάλλον τα τρομαξα τα "καϊμμενα." Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω...

Στεφανία: " Chris καπνιζεις?😶😡" Είπα σοκαρισμένη με μία δόση ειρωνείας.

Και αυτός απ την θέση του φαινόταν σοκαρισμένος δεν ήξερε τι να πει.

Chris: " Πως μπαινεις έτσι?" Είπε προσπαθοντας να μείνει ψυχρεμος, " και δεν είναι αυτό που νομίζεις!"

Α καλά όλοι οι ένοχη και τα γουρούνια τα ίδια λένε.

Στεφανία: " Ή μαμά μου είπε να κατέβετε κάτω." Είπα αδιάφορα σαν να μην έγινε το προηγούμενο σκηνικό και να μην είδα τίποτα.

Πριν φύγω τον κοίταξα για τελευταία φορά,  στο πρόσωπο του ζωγραφισμένο ηταν έκπληξη, δεν περίμενε αυτήν την απάντηση!

Αλλά  δεν τελειωσα εδω. Τον έχω στο χέρι!😁

Αν και είμαι πολύ σοκαρισμένη ακόμα με αυτά που είδα, θα τον χορεψω στο ταψί, με όλοι την σημασία της λέξης.

Κατεβηκα κάτω και Καθησα δίπλα στην μαμά μου.

Είχε σερβίρει το τσάι .

Ή μαμά μου μόλις κατάλαβε την παρουσία μου γύρισε και με κοίταξε.

Μαμά: " Τα φωναξες τα παιδιά?" Με ρωτησε και με ενα καχυποπτο ύφος.

Στριφογυρισα τα μάτια μου.

Στεφανία: " Ναι" της ειπα χωρίς να την κοιτάξω.

Μετά ακούστηκε θόρυβος απ την σκαλα και αμέσως κατάλαβα ότι τα διδυμακια και το ξαδελφακι μου κατέβηκαν κάτω.

Μαμά: " επιτέλους ήρθατε! Μα τι κάνατε τόσην ώρα πανω?" Τους ρώτησε.

Δεν είπαν κάτι για μερικα δευτερόλεπτα.

Save Your Fucking Self!Where stories live. Discover now