Κοίταξα τον Aaron με απέχθεια.
Στεφανία: " Οπα ρε άντρα!" Του είπα με περιφρόνηση και συνεχισα. " Και ποιος σου είπε οτι τα αγόρια ΓΑΜΑΝΕ?" Του είπα με αυτοπεποίθηση
Όταν το άκουσε γέλασε και δεν ήταν ο μόνος...
Aaron: " Έζησα να το ακούσω και αυτό!" Είπε και μετά σοβάρεψε. " Δεν μου το είπε κανείς κοριτσακι μου, έτυχε να είμαι αγόρι και να το ξέρω." Μου είπε ειρωνικά.
Στεφανία: " Μπράβο σου! Γιατί δεν βγαίνεις και έξω να το φωναξεις αγοράκι μου?" Του είπα σαρκαστικά και ειρωνικά.
Chris: " Στεφανία τι μαλακιες λες παλι?" Μου είπε σοβαρά.
Γυρισα και τον κοίταξα.
Στεφανία: " Τις μαλακιες της λες εσύ, ως συνήθως. "
Εριξα μία ματιά στους υπόλοιπους και το βλέμμα μου επικεντρώθηκε στον Aaron.
Στεφανία: " Νομίζεις ότι τα αγόρια γαμανε τα κορίτσια αλλά γιατί να μην γαμανε τα κορίτσια τα αγόρια? Τι δηλαδή? Σημασία παίζει το μέγεθος? Ξερεις και ή δύο έχουν όργανα!"του ειπα επιθετικά.
Aaron: " Δεν θα με τρελάνεις εσύ εμένα! Για να τελειωνουμε εγώ έχω γκομενες και της γαμαω."
Στεφανία: " ΣΕ γαμανε!" Του αντιγυρισα.
Τα μάτια του έβγαζαν φλογες.
Aaron: " Σταματά αυτές της μαλακιες! 😡 Έχεις ακούσει ποτέ κανένα κορίτσι να λέει ότι γαμησε το αγόρι της?" Μου είπε ειρωνικά.
Δεν απαντησα γιατί όντως δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά καιρός να αλλάξει.
Επειδή είδε ότι δεν απαντησα στο πρόσωπο του εμφανίστηκε ένα νικητήριο ύφος.
Μην χαίρεσαι ηλίθιε δεν έχω πει ακόμα την τελευταία μου λέξη.
Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το ύφος που έχει πάρει, είναι λες και έχει νικήσει τους ολυμπιακούς αγώνες, και μετά κοιτάει τους χαμένους για να τους δείξει ποιος είναι ο καλύτερος.😠Εγώ μπορώ να εξαφανισω αυτό το το ηλίθιο χαμόγελο απ το πρόσωπο του σε δευτερόλεπτα.
Στεφανία: " Για να σκεφτώ..." έκανα μερικά δευτερόλεπτα ότι σκέφτομαι και μετά πήρα πάλι το ειρωνικό μου ύφος " Όχι... ακομα. Αλλά που ξέρεις μπορεί να το λεει ή κοπέλα σου." του ειπα και του εκλεισα το μάτι 😉
YOU ARE READING
Save Your Fucking Self!
RandomΕίστε έτοιμοι να διαβάσετε την ιστορία μου? Αντέχετε τον πόνο την προδοσία τη ζήλια τον έρωτα το πάθος την αγάπη? Πολλά συναισθήματα ε? Είστε έτοιμοι να τα νοιώσετε? Άνθρωποι τόσο διαφορετικη μα και τόσο ίδιοι κατά βαθος. (Υ.Γ Τα περισσότερα κεφάλα...