Capitolul 6.

160 15 4
                                    

-Jason,vino la bucatarie! striga Samy.

-Vin imediat, draga! raspunde barbatul.

-Hey, Jess, ce mai faci? intreaba Jason cand ajunge in bucatarie.

-Pai...bine. Vreau sa ies la o plimbare dar aici nu prea am prieteni si nu am cu cine sa merg.

-Merg eu cu tine! vocea lui Ryan isi facu aparitia si acum realizez ca nu trebuia sa spun asta.

-Nu v...! aceste sunete imi iesira pe gura,dar m-am oprit la momentul potrivit

-Voiam sa spun ca nu vreau sa mergem cu ambele motoare!

-Ok,mergem cu al meu,sa fi gata in 20-30 de minute! urla Ryan in timp ce urca scarile.

-Mmmm,bine...

Da,poate ca nu aveam niciun fel de chef de el,dar cum sa il refuz?! E asa de dragut mai nou si eu incep sa il plac din ce in ce mai mult. Baiatul asta cu ochii cu ochi verzi,par saten si cu mult mai inalt decat mine,desi am 1.70,deci nu sunt asa scunda,el tot ma depaseste cu un cap,cred ca are 1.80-1.85. Destul de inalt,nu?

Ma rog,nu asta conteaza,acum trebuie sa ma pregatesc.

***

Dupa o plimbare prin parc,Ryan m-a dus in mall si dupa ce am probat cateva tinute,satenul a intrat in cabina de proba si m-a vazut in lenjeria intima neagra cu dantela pe care o purtam.

-Ryan! Iesi acum! urlu eu cat sa ma auda tot mall-ul de la nervi.

-Ho! Imbraca astea! zice el si imi intinde o cutie in care ma asteptam sa fie o rochie scurta,tocuri, sau ceva de genu' ,dar nu!

Ce am vazut in cutie era superb,fix pe gustul meu.

Un maieu pe care era desenat un craniu si pe spate era decupat in acelasi model ca cel de pe piept, de culoare alba,iar modelul era roz cu albastru.

Am mai primit si o pereche de blugi lungi negrii cu niste taieturi albe.

Iar finalul era la fel de superb. Niste ghete cu trei curele pe care erau lipite cranii,inimioare si stelute. PERFECTE!

Am crezut ca totul era perfect si nu se poste mai bine,dar cutia mai ascundea o carcasa cu tinte pentru telefon si o alta geaca bej de piele.

Fara sa realizez,am iesit din cabina ca sa ii sar in brate si sa ii multumesc si cand toate privirile erau atintite asupra mea si toti radeau,inclusiv Ryan,mi-am dat seama ca e ceva inneregula cu mine. Mi-am aruncat privirea in jos si am vazut ca eu nu ma imbracasem,asa ca fara sa ma mai gandesc am intrat cat am putut de repede in cabina unde se aflau hainele mele si le-am imbracat in mai putin de trei minute.

Iesind din cabina, Ryan se deplaseaza cu pasi timizi spre mine,privind parca cu ochii indurerati inainte,eu nu intelegeam ce avea,dar sunt sigura ca era sa imi spuna ceva destul de rau. Ce se putea intampla in cele trei minute cand am lipsit?

M-am hotarat sa nu vorbesc cu el, s-a comportat ca un nesimtit.

***

-O cafea tare fara zahar! ii cer eu pe un ton apasat chelneritei care se dadea la Ryan.

I-a luat comanda si lui Ryan si a plecat de la masa noastra.

-De ce m-ai adus aici? Explica-mi,daca poti, de ce ai ras si tu de mine?!

-Hey,a fost doar o iesire de care toti au ras! avea un ton calm ceea ce ma enerva foarte tare pe mine.

-Desteptule,nu mai am niciun chef de tine! Azi m-am comportat frumos cu tine,desi am zis ca nici nu iti mai vorbesc si tot tu esti ala care rade de mine?! cand realizez ca toata cafeneau se uita la noi obrajii mi se inrosesc si ma ridic nervoasa de la masa. Imi scot telefonul din geanta si apelez primul numar de taxi pe care il gasesc pe internet.

Pericolul mă defineşteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum