Prechádzka s mojim psom

13 3 0
                                    

Ospravedlňujem sa ak môj príbehy nie sú také perfektné ako druhých,no píšem o skoro skutočnosti a dnešný príbeh je na 100% skutočný.
Prajem vám pekné čítanie.

Je 19:30 a Jimmy už končí v práci. Máme sa o 19:40 stretnúť pri jeho dome tak idem pomaly z domu aj s Maxíkom. Jimmy kúpil kostičky pre psy,ktoré má veľmi rád ☺.

Tak,pomaly vyrážame a Max sa začal blázniť tak Jimmy si ho zobral lebo Max dosť ťahá a Jimmy má predsa len viac sily než ja a neťahá ho moc.
Začali sme sa s Jimmym rozprávať o mojej mame,o ktorej hovoríme skoro no väčšinou v zlom. Keď mám pravdu povedať tak moja mama je ťažká povaha a málo kto si a ňou rozumie 😕. O tom to sa väčšinou rozprávam aj s Jimmym,pretože on má tiež dosť skúsenosti s ňou. Robí v tej krčme a skoro každý víkend pije...... 😐. Ani by mi to moc nevadilo,keby že nemusím mať na krku brata..... 😳. Sestra má úplne u riti všetko......

Sme s Jimmym pri Megamarkete a rozhodujeme sa či pôjdeme cez park alebo nie. Nakoniec ideme okoko Liečebného centra čo má skratku VURCH(zabudla som celý názov). Pomaly kráčame a sadli sme si na lavičku,no teda ja som si ľahla,priviazala psa o lavičku a Jimmy si ľahol na moje stehná ☺. Bolo to také....no také dobré heh 😊.
Max zacítil ježkov vo vysokej tráve a začal štekať tak sme išli preč a išli sme do Perly si kúpiť bagety a niečo na pitie ☺. Sadli sme si na lavičku kúsok od Váhu a pekne sme oddychovali po dlhej prechádzke.
Ideme už pomaly domov a tak dám Jimmymu veľkú pusu a začali sme sa bozkávať. Po asi 10 minútach sme už išli domov a bola to super prechádzka,ktorá je vždy super. ❤

Ďakujem za prečítanie. Písala som to v škole tak dúfam že sa vám aspoň trocha páčila táto časť. Budem rada za každý like alebo ak máte otázky tak rada odpoviem v komentoch.

Vaša mrsninuš ☺💋

Láska bez zábran Onde histórias criam vida. Descubra agora