Aj odreágovať sa je treba

13 1 0
                                    

Ospravedlňujem sa za to že mám také krátke časti a som rada za každé prečítanie môjho príbehu.
Ďakujem Mrsninus.

Dnes si ide Jimmy do jeho krčmy a ja nemám rada keď pije,ale keďže je to len raz za čas tak sa to dá zniesť.

Jimmy mi napísal keď prišiel do krčmy že už ide futbal,že mám prísť a tak som prišla. Keď som prišla tam Jimmy mal už trocha vypité,takže musel piť ešte skôr než prišiel do krčmy.

Dala som si kofolu a začali sme žartovať s mamou že si dám malé pivo a Jimmy nechcel aby mi čapovala,ale nakoniec povedal áno a tak mi mama dala jedno,potom som mala druhé a potom tretie. Po treťom mi Jimmy povedal:"Isabell ty už ho tuším máš!" A bol trocha nahnevaný no hneď ho to prešlo keď som mu povedala že ho strašne moc ľúbim.
Jimmy pustil pesničky a začali sme tancovať,ale tak že oň vyskočil na sud a ja som sa bála že spadne no potom sme sa len bláznili a Jimmy mal už tak vypité že už nevládal.
Tak nakoniec Jimmy išiel spať ku nám a ja som mala divný pocit lebo človek,ktorého strašne moc ľúbim spí u nás a mama ani nevie že spolu niečo máme,ale niečo na tom bude...... neviem čo,ale niečo určite ☺.
Ráno Jimmy skoro odišiel a začal sa nový deň,v ktorom jemu aj mne bolo strašne zle,pretože sme to prehnali s pivom 😂.

Láska bez zábran Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon