Snažila som sa rozpísať a hádam sa vám bude táto časť páčiť ☺.
Dnes idem na koncert Kaliho na námestie a strašne sa na to teším lebo ho mam strašne moc rada 🎵😍 a dohodla som sa so spolužiačkou že povie mojej mame že budem spať u nej,ale išla som spať ku Jimmymu,ktorý bol strašne rád a ja tiež samozrejme 😄.
Jimmy išiel za ten čas ako som bola na koncerte do Čachtíc ku kamarátovi a sme sa dohodli že okolo 21:00 mi zavolá že kde som lebo koncert mal tak nieako končiť. Koncert skončil skôr a ja som pár min. po pol deviatej išla smerom ku Jimmymu.
Keď som išla okolo parkoviska kde máva auto tak auto tam ešte nebolo. Tak som mu zavolala a neazdvíhal. Po asi 15 min. čakania Jimmy prišiel a povedal že musel ísť ešte za mojou mamou do krčmy,pretože sa jej pokazilo niečo na špilboji ako umývala pohára.
Išli sme ešte do Billy a kúpili sme si červené víno s CocaColou,syr a popcorn.
Keď sme prišli ku nemu dali sem si sprchu lebo bolo strašne teplo a išli sme si pozrieť film. No ani iné film,ale niečo ako joror-Očista 2.
Okolo 23:30 sme išli spať.Zaplávala dom s pocitom obrovského šťastia že mám Jimmyho a keď som už skoro spala tak Jimmy mi povedal:"Izabela moc ťa ľúbim a vždy budem pri tebe."
Ja som sa usmiala,dala som mu pusu a zaspali sme. ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Láska bez zábran
RomansaTak toto je môj úplne prvý príbeh. Príbeh o mladom dievčati,ktoré sa zaľúbi do jedného muža.