Öncellikle bizimle bu kitapda beraber yanımızda olan tüm okuyucularımıza teşekkür ederiz.
Açıklama da da olduğu gibi iki genç kız beraber yazacak. Gerçek isimlerimizi tabiki kullanmadık. Her kitapda olduğu gibi farklı bi isim arayışına girmedik. Elis ismini çok beğendiğinden dolayı arkadaşım onu, Hare isminin anlamı tam olarak beni anlattığı içinde bende bu ismi seçmiş bulundum.
Fazla uzatmadan karakterlere geçmek istiyorum.
Tekrar teşekkürler..ELİS DEMİR
Hare'nin koyduğu lakaptan bakarsak "Mutlu kromozom".
Herşeye pozitif düşünen ponçik bir kız. Elbette çoğu insan gibi bazen daralıyor zorlanıyor fakat kimseye göstermeden kendini toparlamasını biliyor. Sherlock Holmes ve Doktor who hayranı olan bir kız olması bence göz ardı edilemez. Kitap okumak ve kore dizileri izlemek bir parçası haline gelmiş. Fazlasıyla deli, çılgın değişik. Her zaman rezil olmak rutin işleri arasındaHARE BOZAK
Elis'in koyduğu lakapdan bakarsak "Pikaçu". Bu minnak kızımız 1.55 boyunda atsız süvari. Fazlasıyla deli çılgın ve değişik. Kimseyi fazla takmayan ama takarsa tam takan bir canlı. Geçmişte başına gelenler, gelecektede peşini bırakmayan bu kız nelere göğüs geriyor bir bilseniz.. Kendi atasözleri ve çok pörfek ingilizcesi ile çok seveceksiniz. Yaşadıkları altından her zaman kalkan Pikaçunun başına gelecekler ilginizi çekecek.İMGE SARIKAN
Hare'nin ilk okul arkadaşı. 7.sınıfa kadar pek konuşmuşlukları olmasada 7.sınıfta ufak ufak başlayan dostlukları 8.sınıfta dahada kuvvetlendi. Ve hala dostlar. Deli dolu bi kız. Çılgınlıkları her daim herkesi güldürecek derecede minik bir cadı. Bazen kavga etselerde asla birbirlerini bırakmayan iki kızdan birisi rolündeki İmge'miz tatlılığıyla herkesi kendine bağlayacak cinsten. Yaptığı çılgınlıklara hayran olmamak elde değil..
GÖKTUĞ ÇELİK
New York'da Hare'ye kendini önce sövdürecek sonra dövdürecek fakat sonunda sevdirecek dünya tatlısı oğlan.
EYMEN ÇAĞLAR
New York'da Elis'in elinden geçerek hayati tehlike atlatan cesur yürek. Elis'e vurulan bir Eymen düşününüz.
SENEM GÜNGER
Elis ile ilk okuldan beri aynı sınıfta olmalarına rağmen konuşmaları sayılabilecek kadar az olan birisi. 7.sınıfta arkadaş olmalarına rağmen sürekli kazık atan birisi. Peki Elis, Senem'i tekrar tekrar affebilecek mi ?
KAYRA DOĞAN
Büyük bir holdingin veliahtı olan Kayra; tam bir piç. Kıçımın holding veliahtı. Herkese ezik muamelesi yapıp dışlamak hobileri arasında. Kızlarımızla başa çıkabilecek kadar çetin cevizmi göreceğiz.
ATAKAN KORKMAZ
Hare'nin eski ve en uzun sevgilisi. Birbirlerini çok severken yaptığı hata bedeli ayrılma sebepleri olan varlık.
HAYAL VE IŞIL
Elis'in ortaokulda yüzüne bakmamalarına rağmen lisede 'çevre' amaçlı sırnaşan kızlar.TUĞÇE, GİZEM, AYLA, YASEMİN, RÜMEYSA
Lise hayatlarında iki kızımızın yanında olan bitanecik arkadaşları. Hepsi birbirinden güzel 5 kızımız ve genç kızlarımız yakın arkadaşlıkları sonucu hiç kopmayacaklar.
Ve bir çok kişi daha.. Aklımıza geldikçe güncelleme olacak. Tek bölümlük kişiler "karakterler" bölümümüzde yer almayacak.
Keyifli okumalar..
Not; İstediğiniz her konuda mesaj atabilirsiniz. Hare ve ya Elis çok geçmeden cevap yazar. Ve eğer birisiyle konuşmaya ihtiyacınız olan bi konu varsa sorununuzu anlatıp en sonuna "Hare cevaplasın / Elis cevaplasın" benzeri birşey yazarsanız ayrıyeten ilgileniyoruz :) Sırlarınız %100 güvende olacak.
Sizleri seviyoruz :) ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE BOYUNCA
Humorİki genç kız; Elis Demir ve Hare Bozak. Lise öncesi hayatlarında bile benzeyen kızlarımızın lisede birbirlerini bulma sonucu ortaya çıkan rus salatası kıvamı bir yaşam hikayesi. Önceki okullarında hiç arkadaşı olmayan iki kız birbirlerine kardeş bağ...