Bölüm 2. Hare okulda!

454 71 4
                                    


Medya; Hare

Çok beklettik biliyoruz ama fazlasıyla uzun bir bölümle karşınızdayız. İyi okumalar!

Düzenlenme tarihi: 17.07.2017

~ Hare Anlatımı ~

Lanet bir güne lanet bir uyanış. Ardından lanetli bir okula lanetle gitmek. Çok mükemmel!

..Yataktan istemeyerek kalktığımda istemsizce yüzüm buruşurken gözlerimi ovaladım. Bugün lisenin ilk günüydü. 

Heyecan korku tavan. 

Annemin korkusuyla girdiğim bursluluğu kazanmam sonucu özel bir koleje gidecektim. Aslında orası olmasa iyi bir Anadoluya gidecektim ama istediğim lise olmayacaktı. Ben seçim yaptıktan sonra puan yükselten eğitim bakanın gözlüklerini kırayım. Terbiyesiz ahlaksız herif! 

"Hare kalk şu yataktan!" Annem kapıyı hızla açarak içeri günlük uyandırma maratonuyla girdiğin de uyanık olmamı beklemediği için küçük bir şok geçirmişti. Yine de bozuntuya vermeden kapıyı sonuna kadar açık bırakarak dışarı çıktığın da bunun yeni bir gelenek olduğunu anlayarak yataktan kalktım. 

"Günaydın anneciğim." Dedim hayıflanarak gözlerimi devirirken. Uyuşuk adımlarla kapıya ilerlemeye başladığım da camdan dışarı bakıyordum. "Kuşlar uyumuyor mu ya hu ?" Dedim hayretler içinde uçan kuşlara bakarak. Önüme geri dönüp odamdan çıktığım da hemen yanımda olan lavaboya girerek musluğu açtım ve elimi yüzümü yıkadım. 

"Buz gibi bu su lan!" Yüzüme bir kere çarptığım su kayarak tişörtümün içerisine girdiğin de huylanarak musluğu kapattım ve yüzüme havluyu yaklaştırarak kurulandım. 

"Hadi Hare, hadi kızım!" Babam kapı da bağırmaya başladığın da gülerek kapıyı açtım ve dışarı çıktım.

"Yüzümü yıkıyordum baba." Dedim yanından geçerek. Odama geri girdiğim de saate ilişen gözüm kısa bir oha nutku çekmişti. Koşarak dolabıma gidip okul formamı çıkarttım ve üzerimde ki geceliklerden kurtularak bacaklarımdan ince tül çorabı geçirdim. 

"Zamanla yarışıyorsun Hare!" Dedim etekle cebelleşirken. Sonunda eteği de giyip fermuarımı çektiğim de üzerime tişörtü de geçirmiştim. Normalde çarşıya çıkarken sırtımı aldığım çantamı aceleyle tek kolumdan geçirerek dolabımın iç rafında olan telefonumu  ve kulaklığımı çantamın içine atıverdim.

"Anne çıkıyorum ben!" Merdivenleri inerken bağırdığım da ayaklarım dolanmıştı. Neyse ki düşmeden kurtulup hızla merdivenleri tamamladım ve ayakkabılarıma ilerledim.

"Yemek yemedin yine!" Annem bağırdığın da tekini ayağıma geçirdiğim renkleri ayrı bir güzel olan jump ayakkabımın diğerini de geçirip bağcıklarımı bağladım.

"Okulda yerim anne, ilk günden geç kalacağım!" Duymayacağını düşünerek sesimi hafif yüksek çıkardım ve son anda boy oynasından kendimi kontrol ederek kapıyı açtım.

"Hare her sabah böyle yapıyorsun! Yarın yemek yemeden gidersen seni-" Kapıyı arkamdan çektiğim de karşı kapının da açıldığını görmüştüm. 

"Serpil abla hadi geç kaldık!" Serpil ablamın koluna girerek merdivenlerden aşağı çekiştirmeye başladığım da ikimizde düşmemek için özen gösteriyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSE BOYUNCA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin