5. bölüm

33 4 7
                                    

Plaja geldiğimizde bizi 5 kişilik bir arkadaş gurubu karşıladı.
Gurup 3 kız ve 3 erkekten oluşuyordu. Arabadan indim. Atacan yanıma gelip kolunu omzuma attı.
Bu hareket kendimi iyi hissettirmişti nedeni böyle ortamları sevmemem olabilirdi arkadaş edinme konusunda becerikli değildim ama bu kızarda pek arkadaş olmak icin hevesli sayılmazlardı.

Kızların bakışları karşısında bende onlara fesat bakışlarımı gönderdim. Al işte dedim kendi kendime dakika bir gol bir.

Ben bana ölümcül bakışlar gönderen kızlara. "Sen hayırdır" konsepli bakıslarımı gönderirken görüş alanıma bir el girdi anlık olarak afallasamda belli etmedim. Kafamı cevirip kısa bir bakısla inceledim benden biraz daha uzundu ve esmerdi bu oratamdaki bütün çocuklar böyle yakısıklı olmak zorundamıydı. Demekki buraya saklanmışlar bizim yakısıklıları diye düşündüm.
Betül ve hande çok sevinecekti.

"Selam efsundu demi " dedi gülümsedim ve elimi uzattım. "Efil" elini başına götürdu "kusura bakma" dedi. Sorun yok manasında kafamı salladım.Gülümsedim. ortam kızların garip bakışları yüzünden gerilmişti "senin adın ne" dedim. "Ozan" dedi "tanıştıgıma memnun oldum. Bu sefer başka el girdi görüş alanıma bu seferki çocuk ozandan daha uzun ve iri yapılıydı kumral ve açık kahverengi saçlara sahipti. Elimi uzattım. "Semih" dedi "efil " dedim gülümsedim.

İcim ısınmıştı ortama. Şu iki kız hariç. Bu sefer ben elimi başka bir kıza uzatmışken karsımdaki kız ellerini boynuma doladı ve bana sarıldı. Gülümsedim bu hareket beni rahatsız etmemiş aksine içimi rahatlatmıştı. "Aslan burcumusun" dedi şaşkın bir şekilde gülümsedim. "Evet" dedim "biliyordum cok iyi anlasıcaz bende ikizler burcuyum. "Gülümsedim "bencede" dedim. " ha bu arada ismim Aylin" elimi uzattım "efil" bu sefer ben sarılıp geri çekildim.

Diğer iki kıza bakmadan atacanın yanında yerimi aldım. Kulagıma fısıldadı "senem ve sinem lazım degiller ama olsun " kafamı salladım Atacan elini omzuma koydu. "Şuralarda iyi bir kafe biliyorum oraya oturabiliriz" dedi herkez onaylayınca arabalara dağıldık.

Arabaya bindiğimizde Atacanın telefonu çaldı. "Söyle kuzen" dedi kaşlarını çatarak sonra yüz ifadesi yumuşadı."hıımm" onaylama ifadesi kahkahalara dönüştü.

Konuyu bilmediğim halde kahkahasına güldüm. Bana bakıp göz kırptı. Bende ona dil çıkardım. "Tamam kuzen geliyoruz yanımda manken gibi bir melek var onuda getiriyorum.

Atacan telefonu kapattı ve tekrar arama yaptı. "Alo ozi rotayı değiştir kaptan işimiz var" dedi sonra devam etti "evet Karan haydi mekana uçun idare edin geliyoruz biz. Semihe haber ver Aylinide alsın gelsin. " ben hala anlam vermeye çalışıyordum.

Bana döndü ve gülümsedi. " operasyon var dedi sonra arabadan indi. Benim olduğum kapıya dolandı . Yerden bir çicek kopardı. Kapımı açtı ellerimi tuttu diz çöktu ben kahkahalara bogulmuştum. "1 saatliğine yengem olurmusun" dedi nedenini sorgulamadım anlatacaktı nasıl olsa kıkırdadım boğazımı temizler gibi yaptım "onur duyarım" dedim. " e hadi o zaman" dedi. Tekrar sürücü koltuğuna koştu ve arabayı calıştırdı.

** yarım saat sonra **

"Ozan anladım gerçekten bak bu 8 oldu 8 defa daha anlatta bilincimi kaybedeyim ne dersin" Ozan bana biraz sonra yanına gidecegim cocugun sevgilisi rolünü nasıl yapacağımı anlatıyordu. Yaklaşık sekiz kere anlatmıştı ve ben yaklaşık 7 kere onu dinlememiştim.

Elleriyle omzumu kavradı "yapabilirsin inanıyorum " dedi ve ikimiz beraber kıkırdadık.

İlk başta kabul etmediğim bu çocukca oyunu sırf kızlar daha fazla gıcık olsun diye kabul etmiştim. Aylinle yaptığımız kaçamak dedikoduda Aylin bana Semihle birlikte olduğunu. Ve bu kızlardan birinin Atacana diğerininde Karan denen çocuğa takık olduğunu söyledi.

Onun uyarısıyla içimdeki köylü kızı pakize bir anda şehirli merve 'ye dönüşmüştü. Ve bende kabul etmiştim.

Ellerimi salladım. " Gençler gidiyorum ben, gidiyor yengeniz" arkamda kahkahalara boğulan bir gurup bıraktım. Ve restorana girdim.

Sonra sesimi kısıp " karan " diye ciyakladım. Bana dönüp sıkıntıyla ellerini saçlarına götürdü."Eflal aşkım" dedi moron sensin eflal sesimi çıkarmadım.

Yanında oturan kızı gosterdim. "Bu kim ha? " diye cemkirdim. Karan yanıma yaklaştı. "Sakin ol sevgilim" dedi. "Bana sevgilim deme karan yirtarım o ağzını yeminle" dedim kendimi kıza dogru atıyo gibi yaptım. Bu hamlemle karanda karnıma yapışmış beni engelliyormuş gibi görünüyordu. Kız şaşkınlıkla cantasını aldıgı gibi cıktı.

Karan deden moron şok olmuş gözlerle bana bakıyordu. Atacan yanıma geldi kolunu omzuma koydu beni kendine çekip sarıldı ama kıkırdadıgını hisediyordum. "Atacan ya gülme "diye haykırdım.

Gurupça bir gülme efekti. Ve benim somurtmam.

"Haydi bana müsade siz goygoya devam. "

Karan konuştu "bu gün için saol sahte aşkım . " güldüm

Aylin elimi tuttu "göndermem bizde kal bu gün" kafamı olumsuz anlamında salladım "cok isterim ama baska zaman olurmu annem tek başına" kafa salladı sonra ona sarıldım . Ve geri çekildim semih elini uzattı tokalaştık . Sonra Ozi ye sarıldım. Atacan elini omzuma attı ve birlikte mekandan çıktık.

*** Karanın ağzından***

Bizim guruba döndüm."Ozi kim bu kız" Ozan gözlerini devirdi. "Sana göre bi kız değil dostum emin ol." Kafamı salladım. "Yemedik yeni arkadaşını Atacanla mı beraber?"

Ozan sabır diler gibi kafasını yukarı kaldırdı sakince cevap verdi. "Kimseyle beraber değil Karan arkadaşımız sadece " bana sinirlenmişmiydi. " nerden geliyor bu korumacı abi tavırları ozi bi şey varsa söyle bilelim " dedim. Ozan sakince nefes aldı.

" Abi bi sey yok ama o kızda farklı bi şey hissediyorum ve bu hisslerim beni onu koruma isteği uyandırıyor nedenini sorgulamayın bende bilmiyorum" dedi gülümsedim "bu hissetiklerin aşk olabilirmi" dedim.

Ozi tekrar sabır diledi. "Öyle bi şey değil Karan anlamıyosun bu hoşlantı ya da aşk değil sanki.." biraz düşündü sanki uygun kelimeyi bulmaya çalışıyor gibiydi.

"O sizin gibi değil ve beni yargılamayın aynı şeyleri Atacanda hissetmiş bu mümkünmü bilmiyorum ama onunla ilgili tuhaf şeyler var ben onu korumalıymışım gibi "

Ozanmıydı bunu söyleyen. Ozi miydi. Bizim ozi . Ozinin ilk defa böyle konuştuğunu duymuştum. O Oziydi ve kesinlikle dram adamı degildi. Ozan derin bir nefes aldı. " kendi sağlığın için o kızdan uzak dur kardeşim"

Ve bu kesinlikle bende bu kıza karşı daha fazla merak uyandırıyordu.

***Efil in ağzından ***

Atacan arabayı evin önünde durdurdu. "İceri gelmek istermisin Atoş?" Dedim gülerek atoş demem her ne kadar sinirini bozsada benim hoşuma gidiyordu. " Çok naziksiniz Efil hanım ama bu gün Efil kotamı doldurdum" dedi sonrada bana sarıldı. " yarın görüşürüz bakalım" kafamı salladım ve eve girdim . Eve girdiğim anda aklımda o cumleler yankılandı.

"YARIN GORÜŞÜRÜZ BAKALIM"

ÇocuksuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin