6 - "Yaşama Sebebim "

184 52 7
                                    

Ben ki kendimi hep bazı şeylerden soyutlamıştım hayatım boyunca . Mesela aşk gibi , sevgi gibi ... Hep hakkımda hayırlısı olmasını ve herşeyin zamanında olmasını istemiştim . Yaşıtlarımın onlarca sevgilisi , erkek arkadaşı olurken ben bana ters olan bu durumdan uzak durarak , herşeyi tek bir kişi ile yapmak istedim . İşte şimdi tüm bunları yapmak istediğim kişi Emin ' di . Sevineceksem onunla , üzüleceksem onunla , gezeceksem onunla ...

O benim yaşama sebebim olmalıydı . En çok onu sevmeli , ona güvenmeliydim . Ama tüm bu hislerimi ona söylemeye cesaretim yoktu . Bu konuda cesaretsizin tekiydim . Daha önce yaşamadığım duyguları şimdi yaşıyordum . Ve korkuyordum . Evet ... Evet , korkuyorum .

Yaşadığım en güzel duyguları zamanla yitirmekten korkuyorum .

Bugün son defa Nehir ' in yanına uğramak üzere evden yola çıktım . Markete uğrayıp birşeyler alarak geldim onlara . Aslında tam olarak eve girmek istediğimden emin değildim . Belki de hiç gelmemeliydim . O burada olabilirdi . Ve ben bu sefer kararıma uymayabilirdim . Ama inat edip elimi uzatıp bastım zile . Yaklaşık bir dakikanın sonunda Nehir ' in annesi Meryem abla açtı kapıyı . Beni görünce gülümseyerek sarıldı bana . Ben de ona karşılık verdim . Birbirimizden ayrılmadan önce gözlerimden akan yaşları elimle hemen sildim . Çünkü görmesini istemedim .

Beni içeri davet ettiğinde beraber geçtik salona . Nehir ' i sorduğumda amcasıyla parka gittiğini söyledi . Yaklaşık on dakikanın sonunda kapı çaldığında Meryem abla bakmaya gitti . Biraz sonra önde Nehir , arkasında Emin , onun da arkasından Meryem abla girdi . Nehir , " Hira abla ! " diyerek hemen gelip sarıldı bana . Bir süre sonra ayrılınca yanıma oturdu . Emin ' e bakmıyordum . Zaten onun için gitmiyor muydum buralardan ?

Meryem abla bana kaşlarını çatarak baktı bir süre .
- " Hira ' cığım , birşey mi oldu ? Anlatmak ister misin ? İstersen yalnız da konuşabiliriz ? " diye sordu .

Ah , Meryem abla ! Keşke herşeyi anlatabilseydim .

- " Yok abla önemli birşey değil burada söyleyebilirim . "

Meryem abla oturuşunu düzelterek yönünü tam olarak benden tarafa çevirdi .

- " Ee ne oldu , anlat bakalım ? "

Kendimi toparlayarak başladım .

- " Ben sizden helallik istemeye ve hoşçakalın demeye geldim . "

Meryem abla ne oldu dercesine baktı . Emin ise elleriyle oynamaya başladı . Birşey söylemek istiyor ama söyleyemiyor gibiydi .

- " Yani ben , okul kapandıktan sonra buraya tekrar dönmeyeceğim . Başka bir şehirde devam edeceğim okuluma . Belki ailemin yanında belki de başka bir şehirde . Nasıl olacağı tam olarak belli değil . Önümüzdeki günlerde ayarlayacağım . "

Böyle söyledikten sonra Emin bir hiddetle kalktı . Ve odada volta atmaya başladı . Sinirlendi gibi hissetmiştim . Ben de ağlamamak için kendimi zor tutuyordum .

Meryem abla da kalkarak hemen yanıma geldi .

- " Bak Hira , eğer ailevi sorunlar yüzünden ise birşey diyemem . Ama Başka türlü birşey ise gitme ! Yani ne bileyim belki baban seni zorla istemediğin biri ile evlendirmek istiyordur . Böyle bir durum mu ? "

[ BEN  SENİ  DUALARIMLA  SEVDİM ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin