7-" hastane ( tek seçeneğin var ) "

147 19 41
                                    

BEN SENİ DUALARIMLA SEVDIM ( 7. BÖLÜM )

1907TUGCENUR

IYI OKUMALAR. ...

Meryem abla , Nehir ile birlikte beni kapının önünde beklerken oradan beraber lunaparka geldik . Nehir âdeta cıvıldıyordu . Ve onu mutlu gören Meryem abla ayrı bir mutluydu . Yürüyerek gitmeyi tercih etmiştik . Zaten gideceğimiz yer pek uzak değildi .

Yaklaşık yirmi dakikanın sonunda vardığımızda Nehir elimi bırakarak aletlerin olduğu tarafa doğru koşmaya başladı . Meryem abla ile birbirimize bakıp güldüğümüzde Nehir bize bağırmaya başladı .

- " Anne ! Hira abla ! hadi gelin . "

Ondaki bu heyecana gülümsemeden edemiyorduk . Masum , saf ve temiz ... Tek derdi oyun . Küçük yaşta babasını kaybetmesine rağmen hâlâ yüzündeki tebessümü soldurmamış . Düşüncelerimden elimden tutulup çekilmeyle sıyrıldım . Nehir annesiyle benim elimden tutmuş çarpışan arabalara getirmişti . Meryem abla bu arada telefon görüşmesi yapıyordu . Kapattığında Nehir ' in elinden tutarak arabalardan kırmızı olanlardan birine bildirdi. Nehir bizimle beraber binmek istediğinde ben sonraki oyuncaklar da bineceğimi söyleyip onları izlemeye başladım. Onlara gülümseyip el sallıyordum . Aradan yaklaşık beş dakika geçmişti koyan tarafımda bir hareketlilik ve Nehir ' in " amca " diye bağırmasıyla irkildim . Allah ' ım n'olur o olmasındı . Başımı çevirdiğimde oydu . Biz neden her yerde karşılaşıyorduk ki ? Yani istersem olmayacak olan şey , hiç istemediğim hâlde oluyordu .

Aramızda hemen hemen bir metre kaldığında durdu . Ve kalp atışım hızlandı .

- " Ne zaman gideceğin belli oldu mu ? "

Allah ' ım !

- " Evet . İki gün sonra . "

Başını olumlu olarak salladığında nereden ve saat kaçta gideceğimi sordu .

- " Saat 19.00 da otobüsle gideceğim . "

Bu konuşmanın ardından hiçbir şey söylemeden büfelerden tarafa gitti .

👇👇👇

Nehir birçok oyuncağa binmişti . Bazılarına beraber binmiştik . Şimdi ise gondolu gösterip ona binmek istediğini söylüyordu .Annesi , amcası ve ben ne yapsak da kararından vazgeçirememiştik . Galiba biraz da inat etmişti . Ve özellikle benimle binmek istiyordu . Ama ben istemiyordum !
Çünkü yükseklik korkum vardı ve o şeye binersem büyük ihtimalle başım dönecekti . Ama sonunda vazgeçirememiştik . Üstelik ağlamak üzereydi . Bunun üzerine hep beraber binmeye karar vermiştik . Meryem abla , Nehir ve ben beraber sağ tarafından ortalarda bir yere oturmuştuk . Emin ise karşı tarafımıza en uca geçmişti .

Gondol yavaş yavaş hareket etmeye başlarken ben gözümü kapatmaya başlamıştım . Ve gittikçe hızlanırken artık arada çığlık da atmaya başlamıştım . Bir aşağı bir yukarı hızla inip çıkarken artık nefesim hızlanmış , önümdeki demiri tutamaz olmuştum . Resmen bilincimi kaybetmek üzereyken titremeye de başladım . Başım döndü . En son hatırladığım şey ise Emin ' in bağırması olmuştu .

- " Durdurun şunu ! "

👇👇👇👇

Kendime yavaşça gelirken , nerede olduğumu anlamamıştım . Gözümü tam olarak açamadığımdan hiçbir şey görmüyor , sadece odadaki hımırtıları duyuyordum . Daha çok ne konuştuklarını anlamaya çalışıyordum . Meryem abla ve Emin ' in sesi ...

Odanın içini dolduran bu iki sesten duyduklarım kaskatı kesilmeme neden olmuştu . Ki şimdi nefes bile aldığımı hissetmez olmuştum .

- " Bak Emin , ben seni kaç yıldır tanıyorum . Hangi durumda ne tepki vereceğini belki de senden daha iyi biliyorum . O yüzden o söylediklerine inanmamı bekleme . Şimdi tekrar soruyorum . Hira senin için ne ifade ediyor ? "

[ BEN  SENİ  DUALARIMLA  SEVDİM ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin