20 maddede ben 😊😊

174 20 89
                                    

UZUN ZAMANDIR BEKLİYOR. ..

BU ETKINLIĞE  Kalp_Hediyem    i davet  ediyorum .

1 -  Adım Tuğçe Nur . 18 yaşındayım  19 oluyorum yaşlandım . 12. Sınıf imam hatip lisesi öğrencisiyim .

2 -  Altı kişilik bir ailenin tek kız çocuğuyum . Babam esnaf , annem ev hanımı . En büyük abim   polis memuru . Ondan bir kaç yaş küçük olan abim postacı , sonra ben ve en küçük kardeşim orta okul öğrencisi .

3 -  İkizler burcuyum ve burcumun  birçok özelliğini taşıyorum . ( şunu belirtmek isterim ki burç özelliklerinde verilen çift kişilikli ifadesi birçok özelliğinin olmasından bahseder . )

4 -  Aslında bakarsanız itiraf ediyorum ki  gerçekten çift kişilikliyim .bir tarafım Bazen bakarsanız yumuşak yüzlü , sıcak , sevecen , candan neşeli , eğlenceli , komik ; diğer tarafım suratsız , soğuk , ilgisiz , neşesiz , durgundur . Ama hangi yüzümü göreceğiniz size bağlıdır . Ve hangi yüzümü görüyorsanız onu hak etmişsinizdir .

5 - Birkaç yıl önce kendimi kelimeler içinde yüzerken buldum . Yüzme bilmediğim için birkaç defa boğulsam da can simidim yine kelimeler olmuştur . Birşeyler yazmaya ilk önce kısa cümleler ve özlü sözler ile başladım . Sonrasında ise üzerine birşeyler ekleyerek kendimi az da olsa geliştirdim . Ve ilk kitap türünde hikaye deneyimim wattpadde başladı . Şimdi yazdığım birkaç hikayem var .

6 - Ortaokul yıllarımdan beri birçok şeyle ilgilendim ve ilgilenmeye devam ediyorum . Mesela takı - tasarım , tiyatro , resim  ve okuldaki çeşitli programlarda sunuculuk ve şiir okuma gibi birçok etkinliğe katıldım . Artık edebiyat öğretmenlerinin gözdesi oldum diyebilirim 😁 .

7 - Kitap okumayı seviyorum . Şöyle diyebilirim ki canım sıkılınca , bunalınca , yorulunca kendimi hep bir şeyler okurken bulurum . İlerideki hayallerimden birisi kendi sevdiğim tarzda kitaplardan oluşan büyük bir kitaplığın bulunduğu bir çalışma odası hazırlamak .

8 -  Buraya kadar hep  birşeyler okuyup yazmayı sevdiğimi söyledim ama okuldaki bölümüm sayısal . Ve uzun zamandan beri okulda açılan ilk sayısal sınıfı olmanın gururunu yaşıyoruz .

9 - Hayal kurmayı severim . Ama bir türlü kuramam . Ve hikayelerimi yazarken bu yüzden biraz zorlanıyorum . Ve işim ilham gelmesine bakar . İlham gelmesi için de müzik dinliyorum . Bir de şöyle birşey var ki çoğu zaman bana ilham gelmesi bir kelimeye bakar . Ve sonra yüzlerce kelime çıkar .

10 - Çok tedbirli biriyimdir . Mesela bir yolculuğa mı çıkacağım ? Yanımda kesinlikle lazım olacağını düşündüğüm herşeyden olur . İki gün kalsak bile bende bir haftalık kıyafet olur . Şöyle diyeyim ki günübirlik bir geziye bile yedek ayakkabı götüren birisiyim 😁 .

Yolu yarıladık bakalım 😁😊

11 - Duygusal değilimdir . Çok ağlayamam . Mesela çoğu insan müzik dinleyerek bile ağlar . Bunu da denedim ama bir türlü olmuyor . Kendimden şüphelenmeye başladım desem yeridir .

12 - kuralcı biri değilimdir . Kendime bir kural koyarım onu yapmayacaksın derim ama uyamam . Kuralcılığı sevmiyorum .

13 -  Hayatı dolu dolu yaşamayı severim . Boş boş oturmak bana göre değildir . Bu yüzden kendimi hep birşeylerle ilgilenirken bulurum . Çok aktifimdir .

14 -  tuzlu yiyecekleri pek sevmem . Şekerli olanlara bayılırım . En büyük tutkum tabi hep yemeyerek , şekerli yiyecekler !..

15 -  Pasta , tatlı türlerini yapmayı çok seviyorum . Ve arkadaşlarım da yemeyi seviyorlar . O yüzden okulda sınıfça birşeyler yapıp götürmek istediğimizde bana bu türleri veriyorlar .

16 -  Her zaman aklıma koyduğum şeyleri yapan birisi oldum . Ve bu yolda direttim . Bazen keşke yapmasaydım dediklerim , çoğu zaman da iyi ki yapmışım dediklerim oldu . Ama asla bildiğimden şaşmadım .

17 - Timsah görünümlü şeylerden ( pütürlü ) ıyk!) nefret ederim . Allah günah yazmasın ama onları görünce ve dokununca iğreniyorum . Birde yılanı sevmiyorum . Belki de küçükken ayağımın altından geçtiğindendir .

18 -  Sıcak havalar bana göre değildir . Ve hava sıcaksa sinirlenirim .

19 -  Sinirliysem de  onu herkesten çıkarmam . Diyelim ki kardeşime sinirlendim . Onu gidip kuzenimden ve ya bir başkasından çıkarmam .

Son madde ...

20 - Aslında buraya ne yazacağımı bilmiyorum ama aklıma gelen ilk şeyi yazayım .
Herşeyi başkasının zoruyla değil de , kendi isteğimle yapmak isterim . Bir şeyden mecbur bırakılmayı sevmem . Zorlanılmaktan nefret ederim .

Bu kadar 😂😁😀😊

Seviliyorsunuz. ...

[ BEN  SENİ  DUALARIMLA  SEVDİM ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin