Part 23

3.7K 326 16
                                    

Μετά από 10 λεπτά είμαι έξω από το σπίτι και τα φώτα είναι κλειστά μάλλον πήγε να πάρει τίποτα .Πάω και ανοίγω την πόρτα όταν βλέπω τον Άλεξ να έχει φτιάξει ένα γύρω από πέταλα και στην μέση τα κλειδιά του αυτοκινήτου έχω μείνει έκπληκτη και το μονό που κάνω είναι να χαμογελάω,τρέχω και τον αγκαλιάζω και το φιλάω και εκείνος ανταποδίδει.

<Από αύριο αρχίζουμε μαθήματα οδηγήσεις μικρή μου >Μου λέει και γελάει

<Σε ευχαριστώ πολύ,αγάπη μου,πάω να φτιάξω να φάμε τίποτα>Του λέω

<Αγγελική πήγα και μας πήρα να φάμε από το αγαπημένο σου κατάστημα>Ο μωρέ ο γλυκούλης μου

<Kfc Ναιιιιιιιιιιιι>Λέω και κάνω σαν μικρό παΐδι και ο Άλεξ γελάει,αφού πηγαίνουμε στην κουζίνα και αρχίζουμε να τρώμε,αρχίζω να μιλάω

<Άλεξ μου είπε η Γωγώ για την επταήμερη μας θα πάμε Σαντορίνη και η τιμή είναι 400 ευρώ αν είναι να της υπογράψουμε εσύ θες να πάμε> τον ρωτάω

<Φυσικά δεν το χάνουμε και θα πάμε, ωραία φέρε μου τις δηλώσεις να τις υπογράψουμε μόλις τελειώσουμε το φάει μας>Μου λέει και εγώ γελάω και συνεχίζω να τρώω. Μόλις τρώω μαζεύω τα κουτιά και τα πετάω στα σκουπίδια,ο Άλεξ πήγε και κάθισε στο καναπέ εγώ πιάνω την τσάντα και πρώτου βγάλω τις δηλώσεις βλέπω ένα χαρτάκι που λέει

θα μου πληρώσεις για ότι μου έκανες σκύλα,είμαι πολύ κοντά σου. το μόνο που κάνω είναι να κάτσω κάτω και να κλαίω με λυγμούς όσο να το παίζω δυνατή κάποια στιγμή φοβάμαι,κάποια στιγμή βλέπω τον Άλεξ να έρχεται και να μου λέει κάτι εγώ το μόνο που κάνω είναι να πέσω στην αγκαλιά του δίνω το χαρτάκι και μόλις το διαβάζει μου λέει να μην φοβάμαι.Μέτα από 20 λεπτά που είμαστε έτσι εγώ κλείνω τα μάτια μου και με παίρνει ύπνος κάποια στιγμή νιώθω να με σηκώνει ο Άλεξ να με ακουμπάει στο κρεβάτι.

Ακούω το σπαστικό θόρυβο του ξυπνητηριού μου,το κλείνω και σηκώνομαι πηγαίνω σιγά σίγα στο μπάνιο και κάνω ένα ντουζ αφού βάζω γαλάκτωμα και αποσμητικό ντύνομαι αποφάσισα να βάλω ένα μαύρο τζιν με άσπρα μικρά σημάδια και ένα μαύρο κορμάκι και από πάνω ένα άσπρο δερμάτινο για παπούτσια διάλεξα τα μαύρα μου μποτάκια,ίσιωσα τα μαλλιά μου και βάφτηκα φυσικά.

Ακούω το  σπαστικό θόρυβο του ξυπνητηριού μου,το κλείνω και σηκώνομαι πηγαίνω σιγά σίγα στο μπάνιο και κάνω ένα ντουζ αφού βάζω γαλάκτωμα και αποσμητικό ντύνομαι αποφάσισα να βάλω ένα μαύρο τζιν με άσπρα μικρά  σημάδια και ένα μαύρο  κορμάκι και α...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πάω στο κρεβάτι και βλέπω τον Άλεξ που είναι τόσο γλυκός που δεν θέλω να τον ξυπνήσω,Βρήκα τρόπο να το ξυπνήσω πάω κοντά του και του δίνω ένα φιλί αμέσως αμέσως ανοίγει τα μάτια του

<Καλήμερα πρίγκηπα σήκω αλλιώς θα αργήσουμε>Του λέω και αμέσως πετάγεται και μετά από 10 λεπτά είναι έτοιμος και κούκλος.

<Άλεξ εγώ υπέγραψα την δηλώσει για την επταήμερη η δική σου είναι στην κουζίνα>Του λέω και μου κάνει νυσταγμένος ένα βλέμμα εγώ γελάω με την φάτσα του.Μετά από 10 λεπτά είμαστε έτοιμη να φύγουμε ο Άλεξ παίρνει τα κλειδιά του αμαξιού,εγώ του τα παίρνω και τα αφήνω στο τραπέζι (Σιγά μην πάω με το αμάξι 10 λεπτά δρόμο έτσι και αλλιώς θέλω και καφέ)

<Θα πάρουμε και καφέδες μην με κοιτάς έτσι όμορφε>Του λέω και πιάνω την τσάντα του σχολείου.

<Έλα βαριέμαι να περπατήσω ,ρε αγάπη μου >Μου λέει

<Άντε πάμε θα αργήσουμε ρε τεμπέλη>Του λέω και του πιάνω το χέρι και τον τραβάω προς το coffe island,Μόλις φτάνουμε αυτό που βλέπουμε μας αφήνει άφωνους .

.............................................................................................................................................................

Ευχαριστώ όσες το διαβάζουν,ψηφίζουν και σχολιάζουν φτάσαμε στο 21 κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει έτσι όπως γράφω,πώς γράφετε στις εξετάσεις εγώ καλά πιστεύω. Μέχρι το επόμενο φιλάκια και να προσέχετε και σας ευχαριστώ που με υποστηρίζετε .Βρήκα λίγο χρόνο και ανέβασα ελπίζω να σας αρέσει.

Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος.Where stories live. Discover now