-DARK BÖLÜM 2-
SABAHIN ERKEN SAATLERİNDE DAHA GÜNEŞ BİLE YENİ YENİ KENDİNE GELMİŞ DOĞARKEN,BİR BAĞIRILTIYLA YAVAŞ YAVAŞ GÖZLERİMİ AÇTIM VE KARŞIMDA BİR ŞEYLER SÖYLEMEYE ÇALIŞAN BABAMI GÖRÜNCE AYAGA FIRLADIM VE '' BU SAATTE NE ANLATMAYA ÇALIŞIYORSAN ÇABUK ANLAT BABA ÇÜNKÜ SAAT DAHA 06:47 VEDE BİLİYORSUN Kİ BEN GEÇ UYANIRIM'' ARTHUR ''SANA GÜZEL BİR HABERİM VAR JANE!'' DEDİ GÜLÜMSEDİ, '' BU SAATTE UYANDIRDIĞINA GÖRE GÜZEL BİR HABER OLMALI YANİ ÖYLE UMUYORUM BAY HOLMES'' DEDİM VEDE YATAĞA YAVAŞCA OTURDUM DİKKATLİCE BABAMA BAKTIM, ''HAZIR MISIN JANE?'' DEDİ VE SIRITTI, '' HAZIRIM'' DEDİM VE HEYECANLANMAYA BAŞLAMIŞTIM GALİBA,, ''SENİ EN GÜZEL OKULLARDAN BİRİNE YAZDIRDIM,ÇOK GÜZEL BİR OKUL JANE!,HAVUZDAN TUT SİNEMA SALONUNA KADAR HER ŞEYİ VAR,OKUL GELECEĞİN İÇİN GÜZEL BİR OKUL SEÇTİM EN UYGUNUNU,IVY'DE ORAYA GİDİYOR,YARIN BAŞLIYORSUN VEDE BU GÜNLÜK DENEME İÇİN GİDİCEKSİN,VEDE OKULU HAFİFE ALMA.'' DEDİ VE KOCAMAN GÜLÜMSEDİ,SİNİRLERİM ÖYLE BİR GERİLMİŞTİKİ BAĞIRARAK ''BEN SANA BU YERDE ASLA BİR OKULA GİTMEYECEĞİMİ SÖYLEMİŞTİM BABA,HADİ AMA O OKULA ASLA GİTMEYECEĞİM.'' DEDİM YE YATAĞA UZANDIM,'' KAPA ÇENENİ JANE,YAT DİNLEN SAAT 11:00 DE OKULA GİDİYORSUN,IVY SENİ SAAT 10:00 DA PARKIN ÖNÜNDE BEKLEYECEĞİNİ SÖYLEDİ,HADİ İYİ UYKULAR İTİRAZ İSTEMİYORUM MELEĞİM.'' DEDİ VE KAPIYI ÇARPIP GİTTİ.
OKULA GİTMEK İSTEMİYORUM HADİ AMAA OKUL BANA GÖRE DEĞİL ORDA ZENGİN SALAKLARDAN BAŞKA BİR ŞEY YOK,HAYIR HAYIR ASLA GİTMEM BEN O OKULA.
SÖYLENİRKEN UYUYA KALMIŞIM,KALKTIM VE SAATE BAKTIM SAAT 09:30 DU HEMEN KALKIP GİYİNDİM,ÜSTÜME KALÇAYA KADAR UZANAN ARKASI TÜL ÖNÜ KUMAŞTAN YAPILMIŞ BİR BLUZ ALTINA KOT ŞORTUMU GEÇİRDİM VE BABETLERİMİ GİYDİM,ÇANTAMIDA ALIP AŞAĞIYA İNDİM,BABAM KAHVALTIYA BAŞLAMIŞTI BİLE,HEMEN MASAYA OTURUP YEMEĞİMİ YEMEYE BAŞLADIM VE HİÇ SESİMİ ÇIKARMADIM, SESSİZLİĞİ BABAM BOZDU VEDE ZARF UZATTI,''ZARFI AL İÇİNDE ARABANIN ANAHTARI VE BİR MİKTAR PARA VAR HADİ YE YEMEĞİNİ OKULUNA UÇ BAYAN HOLMES'' DEDİ PİS PİS SIRITARAK ''PEKİ.'' DEDİM İÇ ÇEKEREK,AĞZIMA BİR İKİ SALATALIK ATTIM VE BABAMI ÖPTÜKTEN SONRA KAPIYI ÇARPIP ÇIKTIM,ARABAMA BİNDİM VE PARKA DOĞRU SÜRDÜM.
PARKTA BEKLİYORDUM 10 DAKİKADIR IVY'Yİ BU KIZ HALA NERDE KALDI DİYE SÖYLENİRKEN,IVY YANIMA OTURDU VE HEMEN KONUŞMAYA BAŞLADI ''SANA SÜPRİZİM VARR'' DEDİ BAĞIRARAK ''NEYMİŞ O?'' DEDİM VE HEYECANLA SORDUM,''OKULUMUZDA JUSTIN BIEBER OKUYOR!'' DEDİ VE BANA SARILDI, ''O ÇOCUĞUN İSMİNİ DUYDUM AMA İLGİLENMİYORUM IVY AL SENİN OLSUN.'' DEDİM VE ÖPTÜM,''HAHA SALAKSIN JANE HER NEYSE HADİ OKULA GİDELİM YOKSA GEÇ KALACAĞIZ...
VE İŞTE OKULDAYDIK BU OKUL BİRAZ ISSIZ BİR YERDE SESSİZ HER HANGİ BİR OKUL GİBİ DEĞİL ŞAŞKIN BİR İFADEYLE ''BU OKULDA KAÇ SINIF VAR?'' DEDİM VE OKULA DİKKATLİCE BAKTIM ''SADECE BİR SINIF VAR BURASI ÖZEL BİR OKUL JANE SADECE 15 KİŞİYİZ KOCAMAN OKULDA,HER ZAMAN BÖYLE SESSİZDİR,KIZLAR KANTİNDE OLMALIDIR MUHTEMELEN'' DEDİ VE KOLUMDAN TUTARAK MERDİVENLERDEN İNDİRDİ SOLA DÖNDÜK VE KANTİNE GELDİK MASALARDA OTURAN BİR KAÇ GRUP VARDI VE ÇOĞUNLUK KIZLARIN OLDUĞU BİR GRUBUN MASASINA OTURDUK TANIMADIĞIM BİR KIZ ''MERHABA!,SEN JANE OLMASIN'' DEDİ VE TOKALAŞTIK,HERKESLE TOKAŞLAKTIKTAN SONRA MASAYA OTURDUK ''BU JANE OKULUMUZDA YENİ KIZLAR!'' DEDİ VE GÜLÜMSEDİ IVY, ''TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM'' DEDİM VE GÜLÜMSEDİM,YAKLAŞIK 1 DAKİKA SONRA ZİL ÇALDI ''HADİ IVY BU TARAFTAN'' DEDİ VE IVY BENİ ÇEKİŞTİRMEYE BAŞLADI,KORİDORDA BİR TUVALET GÖRDÜM VE ''BİRAZ İŞİM VAR SİZ GİDİN SINIFI BULURUM ZATEN KOCAMAN OKULDA SADECE BİR SINIF VAR'' DEDİM VE EL SALLADIM,WC'YE GİRİP BİRAZ PARLATICI RUJ SÜRDÜM VE SINIFI ARAMAYA BAŞLADIM VE KORİDORUN SONUNDAKİ TEK BİR SINIF VARDI HEYECANLA KAPIYI TIKLATTIM VE İÇERİ GİRDİM HERKESİN GÖZÜ ÜSTÜMDEYDİ NORMAL OLARAK, HOCA HEMEN ''MERHABA,SEN JANE HOLMES OLMALISIN BABAN VE IVY GELECEĞİNDEN BAHSETMİŞTİ TATLIM HADİ BOŞ BİR YER BUL VE OTUR'' DEDİ GÜLÜMSEYEREK FAKAT GÖZÜME BİR KİŞİ ÇARPMIŞTI HERKES DİKKATLE BENİ İNCELERKEN O TAHTAYA BAKIYORDU İLGİNÇ AMA ÇEKİCİ BİRİ SAÇLARI RESMEN PARLIYORDU HER NEYSE,GÖZ GEZDİRDİM SIRALARA BİR TEK ONUN YANI BOŞTU AMA OTURMAM BEN ORAYA, '' BAK ŞURAYA OTUR TEK BOŞ YER ORASI TATLIM'' DEDİ HOCA VE O ÇOCUĞUN YANINI İŞARET ETTİ,AHH,HEMEN GİTTİM VE OTURDUM ÇOCUK RESMEN UMURSAMIYORDU SALAK İŞTE GERİZEKALI İNSAN BİR MERHABA DER, HER NEYSE HEMEN DERSİ DİNLEMEYE BAŞLADIM,VE BİR KOKU ALIYORDU BURNUM ÇOK GÜZEL MÜKEMMEL BİR ERKEK PARFÜMÜ VE GALİBA YANIMDAKİ UKALADAN GELİYORDU ''BU GÜZEL PARFÜM KOKUSU SENDEN Mİ GELİYOR?'' DEDİM ÇOCUK BAKTI VE '' E-EVET GALİBA'' DEDİ VE GÜLDÜ,GÜZEL GÜLÜYORDU OF NE DÜŞÜNÜYORUM BEN, ''GÜZEL KOKUYOR ADIN NE?'' DEDİM VE SIRITTIM, '' BENİ TANIMIYORMUSUN?,BEN JUSTIN BIEBER'' DEDİ VE ŞAŞIRDI AHHH BU IVYNİN BAHSETTİĞİ ÇOCUK, ''İSMİNİ DUYMUŞTUM SADECE BENDE JANE TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM'' DEDİM VE HEMEN DERSE GERİ DÖNDÜM BU ÇOCUĞA KESİN IVY AŞIK BUNA AŞIK OLMAMAK MÜMKÜN DEĞİL.
AA HADİ AMA JANE SEN AŞIK OLAMAZSIN,SEN CİDDİ OLAMAZSIN,NE AŞKI YA O ŞEY BANA GÖRE DEĞİLKİ, DİYE DÜŞÜNÜRKEN BİRİNİN BENİ DÜRTTÜĞÜNÜ SEZDİM O KİŞİ...