BÖLÜM DÖRT

234 8 2
                                    

ZİL ÇALDI VE SINIFA GİRDİM,YANLIZ FARKLI GİDEN BİRŞEYLER VAR,JUSTIN BENİM SIRAMDAN KALKMIŞ IVY'NİN SIRASINDA OTURUYOR,HAHAHAHA ÇOK GÜZEL,GERÇEKTEN İYİ GÜLDÜM,AKLINCA TRİP ATIYOR GALİBA,O GERİZEKALIDAN BANANE?,JUSTIN BIEBER'MIŞ HAH ÇOKTA UMURSUYORUM SANKİ.

HEMEN YERİME GEÇTİM VE OTURDUM,HOCA İÇERİ GİRDİ,DERSİ ANLATMAYA BAŞLADI BU SON DERS İDİ,ARADA BİR JUSTINLA IVYE BAKIYORDUM,ONLAR MUTLU BANANE,SEVGİLİ OLSUNLAR İSTERLERSE BENİ ALAKADAR ETMİYORDA FAKAT BEN NEDEN BU KADAR ONU DÜŞÜNÜYORUM?,BEN TAM Bİ APTALIM,ONU DÜŞÜNMEMEN GEREK JANE,O KIZLARI OYUNCAK GİBİ KULLANAN BİRİ,ONUNLA OLMAZ,SIKILDIM BU OKULDAN NERDEN ÇIKTI BU BELA BENİM BAŞIMA,AİLE DERTLERİM YETMEZMİŞ GİBİ BİRDE BU AĞIR OLDU.

ZİL ÇALDI VE HERKES DAĞILDI,SADECE BİR KİŞİ VE BEN SINIFTA KALDIK BİR ÇOCUKLA BİRLİKTE ÇANTAMI ALDIM VE SINIFTAN ÇIKTIM ODA ARKAMDAN ÇIKTI,VE YANIMA GELDİ ''MERHABA'' DEDİ ELLERİNİ CEKETİNİN CEBİNE KOYARAK,''MERHABA'' DEDİM VE GÜLDÜM,KORİDORDA YÜRÜYORDUK BERABER ''ADIN JANE GALİBA, BENİM ADIM JACK MEMNUN OLDUM'' DEDİ VEDE SAMİMİYETLE ELİNİ UZATTI,ELİNİ SIKTIM VE ÇIKIŞ KAPISINA VARDIK,''NERDEN GİDİYORSUN?'' DEDİ VEDE SIRITTI , ''ARABAMLA GİDECEĞİM,EVİM BİRAZ UZAKTA KALIYOR'' DEDİM ''BENDE ARABAMLA GİDİCEM,TELEFON NUMARANI VERMEK İSTERMİSİN?'' DEDİ VE GÜLDÜ ''TANIMADIKLARIMA NUMARAMI VERMEM DOSTUM'' DEDİM VEDE KAHKAHA ATTIM, VEDE BİR ŞEY SEZDİM JUSTIN VE IVY BANKTA OTURMUŞ BİZİ İZLEYİP GÜLÜYORLARDI,SİNİR BOZUCU BİRŞEY BU, ''TAMAM O ZAMAN,FACEBOOK VAR MI?'' DEDİ ''EVET JANE HOLMES EKLERSEN KONUŞURUZ FAKAT FAZLA GİRMİYORUM'' DEDİM ''TAMAM MEMNUN OLDUM TEKRARDAN'' DEDİ VE ELİNİ UZATTI ELİNİ SIKTIM VE ARABAMA BİNDİM, O ARABASIYLA UZAKLAŞTIKTAN SONRA,IVY GİTMİŞTİ JUSTIN TEK BAŞINA BANKTA OTURMUŞ BANA BAKIYORDU,ARABA ÇALIŞMIYORDU,BUDA NE YA?,HERŞEY ÜST ÜSTTE?,BUNLAR TESADÜF MÜ?,NE YANİ OYUN GİBİ BİRŞEY,ARABADA NE SORUN OLABİLİR Kİ?,ARABADAN İNDİM VE AYRI BİR BANKA OTURDUM,TELEFONUMU ÇIKARDIM VE BABAMI ARADIM FAKAT GALİBA BU SİKİM YERDE TELEFONDA ÇEKMİYOR HAHAHAHAHAHA NE KADAR GÜZEL BUNLAR SANKİ BİR HAYAL GİBİ LÜTFEN BİR HAYAL VEYA RÜYA OLSUN,AHH TEK SEÇİMİM KALDI ONDAN YARDIM İSTEMEK,YAVAŞCA YANINA GİTTİM VE OTURDUM,''TELEFONUM ÇEKMİYOR,ARABAM BOZULDU,YARDIM EDERMİSİN?'' DEDİM SOMURTARAK, ''PEKİ,SENİ ARABAMLA GÖTÜRMEMİ İSTERMİSİN?'' DEDİ ''OLUR GALİBA'' DEDİM VE ARABAYA DOĞRU İLERLEDİK, ARABASI GERÇEKTEN MUHTEŞEM BUNUN DEĞERİDE FAZLA OLMALIDIR,MAVİ BİR ARABA VEDE PARLIYOR,HER NEYSE ARABAYA BİNDİM VEDE SÜRMEYE BAŞLADI,HİÇ KONUŞMADIK VE SESSİZLİĞİ BOZDU ''NERDEN GİDECEĞİM?'' DEDİ BİR YOLA BİR BANA BAKIYORDU, ''MHATCEN SOKAĞINI BİLİYORSUNDUR HERALDE ORAYA KADAR BIRAKSAN YETERLİ OLUR'' DEDİM VE CAMDAN DIŞARI BAKTIM, ''BİLİYORUM,VEDE BİRŞEY SÖYLEMEM GEREK'' DEDİ VE BANA BAKTI , ''EVET DİNLİYORUM'' DEDİM VE ONA BAKMADIM CAMDAN DIŞARI BAKIYORDUM, ''YARIN BİR BALO VAR OKULA ÖZEL GELMEK İSTERMİSİN?'' DEDİ VE GÜLDÜ, ''BİLMİYORUM'' DEDİM, ''GELMELİSİN BENCE JACK'DE ORDA OLUCAK?'' DEDİ VE SOMURTTU ''JACK? O BENİ İLGİLENDİRMİYOR , ERKEKLERDEN NEFRET EDİYORUM'' DEDİM ''PEKİ,GELDİK BURASI DEĞİLMİ?''   ''EVET TEŞEKKÜRLER,BENİ GETİRDİĞİN İÇİN YARIN BALOYA GELEBİLİRİM'' DEDİM VE GÜLDÜM, ''YARIN OKUL TATİL,SAAT 17:45 DE SENİ ALMAYA GELİRİM'' DEDİ VE GÜLDÜ, ''TAMAM TEKRAR TEŞEKÜRLER'' DEDİM VE ARABADAN İNDİM VE ARABANIN ARKADASINDAN EL SALLADIM HEMEN KAPIYI TIKLATTIM HEMEN BABAM AÇTI VE ''SORU SORMA BABA ODAMA GİDİCEM YORGUNUM'' DEDİM VE HEMEN ODAMA KAÇTIM,ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRDİM,VE KULAKLIĞIMI TAKİP RAST GELE MÜZİK AÇTIM,VE O ŞARKI OFF TESADÜFMÜ BUNLAR? NE BU YAA? NOTHING LIKE US,ŞARKIYI DİNLEDİM VE AKLIMA O ANLAR GELDİ, VEDE ESKİ ANILARIM,ESKİ ACILAR ÜZÜNTÜLER YİNE BUNLAR GELDİ,ANNEM GELDİ...

DARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin