(http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M BİLİYORUM KOPYALANMIYOR AMA BU LİNKTEKİ ŞARKI PRAY LÜTFEN OKUMADAN ÖNCE AÇIN DAHA GÜZEL OLUYOR.)
GÖZLERİMİ YAVAŞ YAVAŞ AÇMAYA BAŞLADIM,BULANIK BULANIKTA OLSA ETRAFI ZOR GÖRÜYORDUM,AÇTIM VE YAVAŞ YAVAŞ AYAĞA KALKTIM,ODADA KİMSE YOKTU SERUMLARI ÇIKARTIP ODADAN DIŞARI ÇIKTIM VE DIŞARIDA OTURMUŞ KONUŞAN BABAM VE JUSTINI GÖRDÜM,BENİ GÖRÜNCE AYAĞA KALKTILAR. ''ODANA DÖN JANE'' DEDİ BABAM KAPIYI GÖSTEREREK. ''EVE GİDELİM BABA.'' DEDİM SARILDIM. O KADAR BİTKİN O KADAR GÜÇSÜZDÜM Kİ YÜRÜYEMİYORDUM BİLE. ''BABA SEN ARABAYA GİT BİRAZDAN GELİRİM.'' DEDİM BABAMIN KOLLARINDAN AYRILDIM. BABAM UZAKLAŞTI, ''İYİ MİSİN?'' DEDİ SARILDI JUSTIN, '' İYİYİM ASLINDA EVE GİTMEK YERİNE TEPEYE GİTSEK.'' ''TAMAM PEKİ YA BABAN?'' ''HALLEDERİM ARABAYA BİN VE BENİ BEKLE.'' DEDİM BABAMIN YANINA GİDİP ''BİRAZ İZİN VERİRSEN HAVA ALICAM?'' DEDİM BABAMIN YANAĞINA KÜÇÜK BİR ÖPÜCÜK KONDURDUM. ''ARANIZDA BİRŞEY Mİ VAR'' ''AHH HAYIR BABA ARKADAŞIM.'' DEDİM JUSTININ ARABASINA BİNİP ''HALLETİM,GİDELİM.'' DEDİM KULAKLIKLARIMI TAKIP MILEY CYRUS -STAY AÇTIM, YOL BOYUNCA YOLU İZLEDİM.
''GELDİK.'' DEDİ BENİ DÜRTTÜ, KULAKLIKLARIMI ÇIKARIP ARABADAN İNDİM,TEPENİN TAM UCUNA OTURDUM,YANIMA GELİP OTURDU VE ''SÜPRİZ SEVER MİSİN?'' ''BİLMEM Kİ SEVERİM.'' ''BİRAZ BEKLE.'' DEDİ ARABAYA İLERLEDİ BAGAJI AÇTI BİR TANE GİTAR ÇIKARDI,GÜLÜMSEYEREK YANIMA OTURDU,GÖZLERİMİN İÇİNE BAKARAK FAVORITE GIRL'I SÖYLEME BAŞLADI...
http://www.youtube.com/watch?v=f0HEFTnfgsg (FAVORITE GIRL LİNKTEKİ KOPYALANMIYOR BİLİYORUM AMA LÜTFEN BUNUNLA OKUYUN HEYECAN KATIYOR.)
I always knew you were the best
The coolest girl I know
So prettier than all the rest
The star of my show
So many times I wished
You'd be the one for me
But never knew you'd get like this
Girl what you do to me
DURDU GÖZLERİME BAKIP ELLERİMİ TUTTU, GÜNEŞ YAVAŞ YAVAŞ BATARKEN GÖLGEMİZ TEPEYE YANSIMAYA BAŞLADI SANKİ KOCAMAN ŞEHRİN ÜSTÜNE DÜŞMÜŞ İKİ İNSAN GİBİ DURUYORDU... ELLİNİ YAVAŞCA YANAĞIMA KOYDU KOYARKEN GÖZLERİNİ SIM SIKI KAPATMIŞTI,SANKİ KÜÇÜK ÇOCUKLAR GİBİ,KORKAK BİRİ GİBİYDİ YANIMDAYKEN,KORKAK ÜRKEK TIRSAK GİBİ,DOKUNURKEN BİLE ZARAR VERMEMEK İÇİN YAVAŞCA HAREKET EDİYORDU,YAVAŞCA ELLERİNİ ÇEKTİ,YAKLAŞMAYA BAŞLADIK BİRBİRİMİZE YAVAŞCA YAKINLAŞTIK FAZLA MESAFE YOKTU ARAMIZDA,BİR ANDA DUDAKLARIMIZ BİRBİRİNE DEĞDİ,YAVAŞ YAVAŞ ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK,NAZİKTİ ZARAR VERMEYEYE ÇALIŞIYORDU,ÖPERKEN BİLE SERT DEĞİLDE YAVAŞCA,GERİ ÇEKİLDİK BİRBİRİMİZE BAKIP GÜLÜMSEDİKİ,AŞIĞIM GALİBA BEN BU ÇOCUĞA,NE BİLİYİM KAYBOLUYORUM ONUN GÖZLERİNDE,SAÇLARINA DOKUNMAK İSTİYORUM AMA YAPAMIYORUM,AŞIĞIM AMA DOKUNAMIYORUM,DOKUNAMIYORUM İÇTEN İÇE ÖLÜYORUM,İYİ HİSETTİRİYOR.
''BİLİYORMUSUN,İYİ GELİYORSUN.'' DEDİM ONA İLK DEFA KENDİ İSTEĞİMLE SARILDIM.
''SENİ SEVİYORUM PEKİ YA SEN BUNU BİLİYORMUSUN?'' DEDİ SIM SIKI SARILDI,HİÇ BIRAKMAYACAK GİBİ SARILDIM İÇTEN.
''BENDE SENİ,AMA HALA BİR ANNEM YOK'' DEDİM GÜLÜMSEDİM ŞAKA YAPAR GİBİ.
''BAK BENİM ANNEMİ PAYLAŞABİLİRİZ,ANNEM ANNEN OLABİLİR,HAYATIMIZIDA PAYLAŞABİLİRİZ,JANE SENİ SEVİYORUM HAYATININ GERİ KALANINDA BENİMLE OLACAĞINA SÖZ VERİR MİSİN?.''
''SÖZ VERİYORUM BAY BIEBER PEKİ SENDE SÖZ VER?.''
''SÖZ VERİYORUM BAYAN BIEBER.''
''SENİ SEVİYORUM.''
''BENDE SENİ.''
SARILDIK TEKRARDAN SIMSIKI.BIRAKMIYACAKMIŞIZ GİBİ SARILDIK,AYRILMICAKMIŞIZ GİBİ.
''YARIN KONSERİM VAR PEKİ YA SEN GELMEK İSTERMİSİN,V.I.P BİLETİN BENDEN SANA HEDİYE.''
''NEDEN OLMASIN.'' ASLINDA KONSER FENA OLMAZDI,GÜZEL BİR SEÇİM. YAVAŞCA YAKLAŞTIM VE DUDAĞINA BİR ÖPÜCÜK KONDURDUM.
ARABANIN ARKASINDAN GELEN BİR SES ''HAHAHAHAHAHAHA SİZDE Mİ BURDAYDINIZ?''
KİMDİ BU NE ZAMANDAN BERİ BURDAYDI?,YOKSA BU KİŞİLER...