http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M (BUNUNLA OKUYUN.) MOR ZARFI AÇTIM VE İÇİNDEN BİR MEKTUP VE TOPLU BİR PARA BULDUM,PARAYI KENERA BIRAKIP,MEKTUBU AÇTIM VE OKUMAYA BAŞLADIM.
''JANE,SANA BUNU SÖYLEMEK İSTEMEZDİM,BELKİDE ÜZÜLMEYECEKSİN AMA,ANNEN HASTANEYE KALDIRILMIŞ,BENİ ARADI VE YARDIM İSTEDİ,KİMSESİ YOK,ARADI YARDIM İSTEDİ,ONU ORDA ÖYLE YANLIZ BAŞINA BIRAKAMAZDIM,BELKİDE BANA KIZACAKSIN AMA SEN BU MEKTUBU OKUDUĞUNDA ONUN YANINDA OLUCAM,NE OLURSA OLSUN O SENİN ANNEN,VE HASTA BELKİDE BİZE İHTİYACI VARDIR,YOĞUN BAKIMDA,BELKİDE-BELKİDE ONU KAYBEDİCEZ,SON ANLARINDA ONUN YANINDA OLMAK İSTEMEZMİSİN,BİR KERE BİLE ONU GÖRMEK,SARILMAK,KOKUSUNU DOYA DOYA İÇİNE ÇEKMEK İSTEMEZMİSİN,ONU HEP KÖTÜ BİRİ OLARAK TANITTIM SANA,ÖZÜR DİLERİM,BİZİ BIRAKTI DOĞRU AMA BİZ ELİMİZDEN GELENİ ONUN İÇİN YAPMALIYIZ,BELKİDE SEN BUNU OKURKEN YAŞAMINI YİTİRMİŞ OLUCAKTIR,GELMEK İSTERSEN : MASTH ÖZEL HASTANESİ.SENİ SEVİYORUM,ONU ÖLÜMLE BAŞ BAŞA BIRAKAMAZDIM...''
OKURKAN GÖZLERİMDEN YAVAŞCA YAŞLAR SÜZÜLÜYORDU,YILLAR ÖNCE BENİ VE BABAMI BIRAKMIŞ BİR KADIN VAR ORTADA ACIMASIZ,DÜŞÜNMESİZ,FAKAT O BENİM ANNEM,NE YAPMIŞ OLURSA OLSUN BENİ KARNINDA TAŞIYIP 9 YAŞINA KADAR BÜYÜTEN KADIN,9 YAŞIMA KADAR ANNE SEVGİSİ GÖRDÜM SADECE,HATIRLAMIYORUM BİLE,SADECE ONU RESİMLERDE GÖRDÜM O GÜNDEN SONRA,YÜZÜNÜ CİSMİNİ SİMASINI DAHİ HATIRLAMIYORUM,TÜM RESİMLERİ YAKMIŞTIM O GÜN,ANNEN VARMI DEDİKLERİNDE ÖLDÜ DİYODUM,NE DESEYDİM?,ANNEM BİZİ BIRAKIP GİTTİ 9 YAŞIMDA BENİ VE BABAMI BIRAKIP KAÇTI,HAYATIMIN GERİ KALANINDA YANIMDA OLMİCAK MI DİYCEKTİM,HERKESİN ANNESİ ÇOCUĞUNU OKULDAN ALMAYA GELİNCE AĞLAMAYA BAŞLARDIM,BABAM BENİ KUCAĞINDA GÖTÜRÜR GETİRİRDİ,OMZUNA GÖMERDİ BENİ SARILAN ANNE VE ÇOCUKLARINI GÖRMEYEYİM DİYE,EL ELE TUTUŞMUŞ OKULA GELENLERİ GÖRÜNCE KALBİME BİRŞEY OTURURDU HEP,NE ZAMAN ANNEM GELİP BENİ KURTARICAKTI DİYE DÜŞÜNÜRDÜM,BU KARANLIKTAN NE ZAMAN KURTULUP GÜZEL BİR HAYATA KAVUŞACAKTIM NE ZAMAN GÜZEL MUTLU BİR AİLEM OLUCAKTI DİYE DÜŞÜNÜRDÜM HEP GECELERİ YATAĞIMDA AĞLARDIM SESSİZCE ANNEM YOK DİYE BABAM DUYMASIN DİYE KAFAMI YASTIĞA GÖMERDİM,SESSİZCE AĞLARIM,KUCAĞINDA AĞLIYACAĞIM BİR ANNEM BİLE YOKTU Kİ,YASTIKLARA SARILIP AĞLADIM HEP,ANNEMİN BANA ALDIĞI AYICIĞA SARILIRDIM,RÜYAMA ANNEM GİRSİN DİYE DUALAR EDERDİM,AMA HİÇ GİRMEZDİ Kİ,MUTLU ETMEZDİ BEN,HERKES ANNEYSİYLE EĞLENİRKEN BEN UZAKTAN ONLARI İZLEDİM HEP,HİÇ ONUN KOKUSUNU İÇİME ÇEKEMEDİM,HEP O ACIYLA YAŞADIM,BU YAŞIMA KADAR HİÇ ARAYIP SORMADI BENİ,NE BENİ GÖRMEK İSTEDİ NE SARILMAK İSTEDİ,VE ŞİMDİ HASTA BELKİDE GİDİCEK TÜMDEN BIRAKICAK BİZİ?,DOĞRU OLAN ONUN YANINA GİDİP BİR KERE BİLE OLSA ONU GÖRÜP KOKUSUNU İÇİME ÇEKMEK BELKİDE,BU DÜŞÜNCEDEN YOLA ÇIKARAK,JUSTINI ARADIM BENİ GELİP ALMASI İÇİN,ÇÜNKÜ ARABA BABAMDA VE TAKSİ NUMARASI BİLMİYORUM,JUSTINI ARADIM VE HEMEN BENİ GELİP ALMASINI SÖYLEDİM,BAŞKA ÇAREM YOKTU,OTURDUM VE BEKLEDİM YAKLAŞIK 10 DAKİKA SONRA KORNA SESİNİ DUYUP HEMEN DIŞARI ÇIKTIM,ARABAYA BİNDİM ''MASTH ÖZEL HASTANESİ GÖTÜR BENİ HERŞEYİ ANLATICAM'' DEDİM JUSTIN KAFASINI SALLADI VE ARABAYI ÇALIŞTIRDI. ''BAK BAŞTAN ANLATIYORUM,ANNEM BENİ VE BABAMI 9 YAŞINDA TERK ETTİ,KİMSESİZ BIRAKTI VE ŞİMDİ O HASTA ÖLÜM DÖŞEĞİNDE VE GİDİP ONU SON BİR DEFA GÖRÜCEM BANA YARDIM EDERMİSİN?'' DEDİM YAŞLARIMI ELİMİN TERSİYLE SİLDİM. ''TAMAM SAKİN OL İLK ÖNCE YANINDAYIM.'' ''SAKİN OLAMIYORUM Kİ YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEDİĞİM BİR KADIN HASTA VE İLK DEFA ''ANNEM'' İÇİN ENDİŞELENİYORUM.'' YAŞLAR BİR BİR GÖZLERİMDEN SÜZÜLMEYE BAŞLADI,DURDURAMIYORUM HIÇKIRIKLARA BOĞULDUM RESMEN,YÜZÜNÜ BİLE HATIRLAMADIĞIM BİR KADIN İÇİN AĞLIYORUM. ''ÜZGÜNÜM JANE,SENİN ADINA ÜZÜLDÜM.'' ÜZÜLDÜM DEDİ ELİMİ TUTTU. http://www.youtube.com/watch?v=crG6r8uBDDM (BUNUNLA DEVAM EDİN,BİTERSE BAŞA SARIN.''
VE İŞTE HASTANENİN ÖNÜNDEYDİK,BİZİM ARABAMIZI GÖRDÜM HEMEN ARABADAN İNİP HASTANEYE KOŞTUM,JUSTIN ARKAMDAN YETİŞMEYE ÇALIŞIYORDU,DANIŞMAYA GELDİM ''ANNEM ANNEM ANGEL,HASTANEDE OLDUĞUNU SÖYLEDİLER,YOĞUN BAKIMDA.'' ''BİR DAKİKA'' DEDİ VE BİRİNİ ARADI ''HASTANIN KIZI GELDİ.'' DEDİ TELEFONU KAPATTI, HEMEN BİRİ GELDİ VE ''BU TARAFTAN DEDİ, JUSTINLA BİRLİKTE ONU TAKİP ETTİK,YÜRÜYORUZ YÜRÜYORUZ BİTMİYOR,NASIL BİR ODAYMIŞ BU. ''KORKMA.'' DEDİ ELİMİ TUTTU JUSTIN. ''ANNENİZ MİYDİ?'' DEDİ GÖREVLİ ''E-EVET ANNEM.'' ''SİZİN İÇİN ZOR OLSA GEREK.'' DEDİ VE ELİYLE TABELAYI GÖSTERDİ, ''MORG'' YAZILI TABELAYI GÖRÜNCE AFALLADIM, MORG ÖLÜLERİN KALDIĞI YER?, GÖZLERİM KARARMAYA BAŞLADI YAŞLAR DOLDU,JUSTIN SARILDI SIM SIKI SARILDI ''YANINDAYIM JANE,YANINDAYIM KORKMA.'' DİYE SAYIKLARKEN HIÇKIRIKLARA BOĞULDUM,ONUN KOLLARINDAN AYRILIP, ''BANA ONU GÖSTER'' DEDİM GÖREVLİYE BAĞIRARAK, GÖREVLİYİ TAKİP ETTİM ZAR ZOR AYAKTAYDIM, Bİ ODAYA GİRDİK SOĞUK BİR ODA JUSTINI ALMADILAR,SADECE BEN VE GÖREVLİ VARDI,GÖREVLİ KAPAĞI AÇTI VE BİRŞEYİN İÇİNE KOYULMUŞ CESET GİBİ BİRŞEY BU SİYAH BİR UZUN BİR POŞET GİBİ BİRŞEY,FARMUARI AÇTI VE DIŞARI ÇIKTI, KARŞIMDA MOS MOR OLMUŞ BİR KADIN,GÖZLERİ KAPALI,BAŞ UCUNDA Kİ KAĞITTA ANGEL YAZAN BİR KADIN,B-BU BENİM ANNEMDİ,SAÇLARI SARIYDI, AMA SOLGUN CANLI DEĞİLDİ BİR ÖLÜYDÜ ANNEM ARTIK ÖLÜ, AĞLAYARAK DOKUNDUM ONA ÇOK SOĞUKTU,MORARMIŞ GÖZ ALTLARINI GÖRÜNCE CANIMDAN CAN GİTTİ.''ANNE SEN ANNEMSİN VE HER ZAMANKİ GİBİ BENİ BIRAKTIN ANNE, BIRAKTIN BENİ ANNE!,BURASI ÇOK SOĞUK,KARANLIK BURASI,UYAN ANNE KARANLIK BURASI!'' DİYE BAĞIRMAYA BAŞLADIM BU SOĞUK KÜÇÜCÜK ODADA YANKILANDI SESİM,HEMEN İÇERİ JUSTIN VE GÖREVLİ GİRDİ KAPININ ARKASINDAN AĞLAYARAK BANA BAKAN BABAMI GÖRDÜM,KOŞARAK GİDİP SARILDIM SIM SIKI AĞLADIM HIÇKIRIKLARLA, KAPATTILAR KAPIYI,GÖSTERMEDİLER BİR DAHA,KENARDA BANA BAKARAK AĞLAYAN BİR JUSTIN GÖRDÜM,O HAVALI ÇOCUK YERİNE AĞLAYAN BANA ACIYAN BİR KİŞİ GÖRDÜM,AĞLAYAN BİR ADAM DAHA GÖRDÜM BABAM,HER ZAMAN O KADININ GERİ DÖNMESİNİ BEKLEYEN SAF BABAMI GÖRDÜM,YAVAŞ YAVAŞ GÖZLERİM KARARDI,NEFESİM KESİLDİ SANKİ,BİR ANDA YERE YIĞILDIM,BEN AĞLAYAN ADAMLAR YERİNE KARANLIĞI GÖRDÜM KARANLIĞI...