Selomm!! Bu benim ilk kitabım. Umarım beğenirsiniz..
Multide Arya var.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Bir kez daha şu Dilara'dan nefret ediyorum. O gerizekalı yüzünden okuldan atıldım. Oda atıldı tabi. Ne yapayım ama damarıma basmıştı. Neden mi? 10. sınıftayken burak adında bir şerefsizle çıkmıştım. Mutluyduk. Her şey güzeldi. Sonra bir gün bana hoşçakal diye mesaj attıktan sonra gitti ve ne yaptı , nerede , nereye gitti , bilmiyorum.
Dilara okuldaki en büyük düşmanım. Bana "Yazık sana . Burak seni beğenmedi ve terkedip gitti . Sen onunla bir kez bile yatmadın. Ama ben yattım", dedi.
Geçen sene :
Teneffüs zili çalınca Masal , Maral ve ben lavaboya gittik. Girdiğimizde Dilara makyaj yapıyordu. Masal "Muşmula surat " , diye fısıldadı. Maral lavobaya girerken Masal telefonuyla oynuyordu. Bende yüzümü yıkayacağım sırada Dilara bana doğru dönerek " Yazık sana. Burak seni beğenmedi ve terkedip gitti. Sen onunla bir kez bile yatmadın ama ben yattım " Dilara ile Burak ' ın bir geçmişi vardı. Ama geçmişti. Ve burak'ın gitmesi de geçmişti. Artık üzülmüyordum ama şu sürtüğe cezasını vermeliydim. Kaçtır sinirimi bozuyordu zaten. Hem ne zamandır kavga da etmiyorduk. Ben bunları düşünürken pis pis sırıtıp lavobadan çıktı. Masal da hışımla arkasından gitmeye başladı ve hemen arkasından ben geldim. Maral da durumu anlamış ki yanımızda belirdi. Masal"Sen mi başlarsın ben mi? " ona " önce ben başlayayım. Sonra siz gelirsiniz. Dediğimde ikiside onaylayan mırıltılar çıkarttılar. Dilara 'nın arkasından "en azından senin gibi sürtüklük yapmıyorum. Her gece başkasının altında inlemiyorum." dedim. Daha sonra arkasını döndü ve "Bana bak kızaam benim sinierlerimi bozmaaa" dedi tiki kızlar gibi. "sürtük deyince nasıl da baktı."Maral"kendini bilmen ne kadar güzel ama benim sinirlerim bozuluyo" dedi tırnaklarìna bakarak. "ne yapabilirsiniz ki banaa" dedi a ları uzatarak. Ordan geldiğini farketmediğim ve en iyi arkadaşlarımdan biri olan Atakan" ne yapabileceklerini sorma istersen. Biri adanalı biri karadenizli. Ne yapabileceklerinden çok ne yapamazsiniz diye sorsana sen. " dedi. Daha sonra Dilara üstüme doğru yürümeye başladı. Daha sonra kolidorda paldur küldür bir ses geldi. Anìl koşarak yanıma geldi. Atakan' ın ev arkadaşıydı. Elindeki kalemi bana uzatıp " Al kanka sok" dedi. Bunun üzerine gözlerimi deviricekken Dilara saçımı tuttu. Ona kaşlarımı çatıp kasıklarına doğru dizimle vurdum. Saçımdaki eli gevşerken bu sefer onun saçını ben tuttum. Ve kafasını duvara vurdum. Sonra Masal yanıma gelip beni durdurdu. Ona anlamaz bakışlar atarken Dilara'ya doğru bir adım attı ve yüzüne yumruk attı. "Ulan.sen. kimsin. de. benim. kankama .laf. ediyon. çakma. sarı. Gaza gelip Maralla bende Dilaraya daldık. Dilara'nın arkadaşı olan Cenk bize doğru gelirken Atakan onu durdurdu ve ona kafa attı. Yine bestlerimden biri olan Alp te Cenk ' e saldırdı. Anıl da tezahürat yapıyordu. Tüm okul etrafımıza toplanmıştı. Sonra yüzümde bir sızı hissettim. Dilara yüzümü çizmişti. Neyse ki çok derin gitmemişti. İç sesim lütfiye bana daha çok gaz verirken kolidorda "Heey durun. Ayrılın. "dedi. Bu fizik hocamız Faruk hocaydı. Bizi ayırdıktan sonra 8 kişi müdürün odasına gittik. Müdür bize bıkkınlıkla baktı ve "Gene mi siz ya. Yeter ulan yeter. Ömrümü yediniz. Yetti artık. Üzgünüm bu kaç oldu. Artık babalarınızın hatrını almayacağım. Hep dedim onlar iyi insan dayan dayan. Ama yetti artık. Hepinizi okuldan atıyorum. " what?
Şimdiki Zaman :
Lise 3 'ün 2. dönemini başka okulda geçireceğiz. Ve yeni okulumuzda Masal'ın eski sevgilisinin oluğu okul. Ayrılma sebepleri bilin bakalım kim yüzündendii? *Dilaraa* şaşırdık mı? *hayıır* aferin lütfiye. Sebebi Dilara ile Masalın eski sevgilisi -uzay- öpüştü. Uzay o gün içtiğini falan söyledi ama Masal affetmedi. Çünkü Masal'ın inatçılık seviyesi 837181923673287382...
Yani şu yeni okul bize hiç yaramayacak gibi.
~~~~~~~~~~~~~~
Bölümün sonuna geldik. İlk bölüm kısaydı. Çünkü bir nevi tanıtımdı bu bölüm. Görüşlerinizi merak ediyorum. Yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayınn :D Yazım yanlışları varsa affedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİLER
Teen FictionBazen hayata karşı yabancı olursun. Daha yeni öğrenmişsindir. Bu yüzden acemisindir. Çevrende yaşamıs, bilen insanlar vardır. Onlar öğütler vererek seni acemilikten kurtarır. Ama burdaki herkes acemi. Peki bu ACEMİLER'i kim kurtaracak? Aşk mı? Sevg...