Multide Masal var.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bugün okulun ilk günü. Kalkmak istemiyorum ya. *napcaz kız* bilmiyorum valla lütfiye. Ben bunları düşünürken birden yüzümde soğuk bir sıvı hissetmemle yerimden hışımla kalkmam bir oldu . Atakan kahkahalarla yerde yatıyordu. Pislik ya üstüme su dökmüş. Sinirle yastığımı ona fırlattım. Havada yakalayarak " Hadi kalk kız annen kahvaltıyı hazırlamış. " Yine her zamanki gibi yemeği bizde yiyecekti. Şaşırdık mı ? * Hayıır * Aferin lütfiye. "Kim soktu lan seni içeri ben güvenliği uyarmıştım. " dedim. "Kızım annen bizi görünce sevecenlikle içeri alıyor. Bizde madem ısrar ediyosunuz girelim diyoruz. " demesiyle gözlerimi devirdim . "Hadi kalk elini yüzünü yıka . Gerçi ben bir nevi yıkamış oldum ama. " ona gözlerimi kısıp tuvalete girdim. Tuvaletten çıktıktan sonra okul uniformalarımı giydim. Göz kalemi , rimel ve parlatıcı sürdükten sonra aşağıya indim. Mutfakta Anıl ve Atakan yemeklere gömülmüş , annemde önlerine zeytin , peynir koyuyordu . Ablamda ayak üstü bir şeylerden araklıyordu. Babam da sanırım erken kalkmış olabilir. Bende masaya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım. Anılda benim tabağıma uzandığında eline vurdum. Oda gözlerini devirip masayı silip süpürdükten sonra kahvaltıdan kalktık. Atakan'ın arabası var .Güzel mi güzel? İnterneti de var çeker mi çeker ?İşte bunun için en iyi kankam. (Masal duymasın) Bu nasıl oluyo diyorsanız , parayla her şey yapılır. Annem bizi geçirirken okuyup üflüyordu. Atakan ' ın arabasına doğru ilerlerken Anıl'a yan gözle baktım. Oda bana bakıyordu. Daha sonra ikimizde birden koşturmaya başladık. Arabaya ilk ben yaklaşmıştım ve hemen en öne oturdum. Ona bakıp orta parmağımı gösterdim. Bu sefer en önü ben kaptım. Zaaa.. Bana kaşlarını çatıp baktı. Ve kapıyı açıp beni dışarı çıkardı. Ardından ön koltuğa kendi oturdu. Ve bana bakmadan bu sefer o orta parmağını gösterdi bana piç smile atarak. Kapıyı açmaya çalışmıştım ama kitlemiş şerefsiz. Sinirle arka koltuğa geçip oturdum. Atakan da bize gülerek arabaya bindi ve arabayı çalıştırdı. Daha sonra Masal'ın evine doğru sürmeye başladı. Masal'ın evinin önüne gelince onu aradım. "Geliyorum kanka hadi bay" deyip yüzüme kapattı. Öyle sesli söylemişti ki Atakan ve Anıl da duymuştu. Arkadaşım diye demiyorum çok cırtlak sesi vardır. Sonra telefonumu cebime koydum ve Masal'ı beklemeye başladık...Ve şuan bekliyoruz...Hala bekliyoruz... Saate baktığımda 15 dakikadır burdaydık. Ve sonunda geldiğinde Anıl ve ben Masal'a saydırmaya başladık. "Nerede kaldın be kızım " dedi Atakan arabayı çalıştırırken. Masal da " ya eyeliner sürerken yanlışlıkla oynattım. Onunla uğraştım. Hem sizde erken gelmişsiniz . " dedi. " Senin geç hazırlandığını bildiğimiz için erken geldik " dedi Atakan gözlerini devirip. "Tamam ya üstùne gitmeyin. Kızın eyeliner'ı taşmış. Bunu sadece kızlar anlayabilir. O yüzden kesin sesinizi " dedim. Bunun üzerine ikiside bir şey demediler. Okula iyice yaklaşmıştık. Maral'ın evi Alp'in evine yakın olduğu için o ikisi birlikte geleceklerdi. Atakan arabayı park etti. Ve arabadan indik. Alple Maral da geliyordu. Arabadan inince ikisiyle de selamlaştıktan sonra okula doğru yürümeye başladık. " Bakın şimdi havalı bir giriş yapacağım izleyin " dedi Anıl. Maral başını iki kez sağa ve sola sallayarak yukarı baktı. Anıl tam içeri girdiğinde ayağı takılıp yere düştü. Ona kahkahalarla gülmeye başladık. Ve ona tanımamazlıktan geldik. Bahçede oturan birkaç kişi de bize bakmıştı . Anılda bilerek yanıma gelip koluma girdi. Bende ona gülümsedim. Ve müdürün odasını aramaya başladık. Yoldan geçen bir öğrenciye sorduktan sonra müdürün odasına girdik. Ve sınıfımızı öğrendik. "Umarım hepimizi aynı sınıfa koymışsınızdır." dedi Alp. Müdüre Hanım"üzgünüm çocuklar o biraz zor." dedi. Alp gözlerini devirip masaya para koydu. Müdüre Hanım kaşlarını çatıp Alp'e bakarken Alp biraz daha para koydu. Bu sefer Müdüre Hanım Alp'e bakarak " Oldu çocuklar hepinizi aynı sınıfa yazıyorum. 11-B " dedi paraları alırken. Daha sonra müdüre hanımın odasından çıkarken Dilara da giriyordu. Bu ne?Bismillahirrahmanirrahim.
3 ay da kendine ne yapmış bu. Saçlarına kahkül yaptırmış ve düzgün kesememişler. Geçen sene onun gözleri kahverengiydi . Ve ne olmuşsa mavi olmuş. Dudakları ve göğüsleri de o kadar büyük değildi. *Yürüyen botoks n'olcak.* Dışarı çıkar çıkmaz Anıl az daha yere düşerken Alp onu tuttu ve " Korneam kırıldı " "Bu ne be " "Buda göz" diye sıralamaya başladık. Daha sonra sınıfımıza ,11-B'ye doğru ilerlemeye başladık. Sınıfa girdiğinizde ben Atakanla, Masal Alple , Maral da Anılla oturmuştu. Okulda 11. Sınıfa geçenlere karma yapmışlar. Yani sınıflar karıştırılmış. Ve çoğu insan birbirine yabancı olduğu için bizde yabancılık çekmedik. Daha sonra sınıfa hoca girdi. Ondan 2 dakika sonra kapı tekrar açıldı. "Yohamına." dedi Maral. Ulan koskoca okulda Uzayla aynı sınıfa mı düşmüştük. Masal'a baktığımda birçok şey gördüm. Duygu patlaması yaşıyor caanım. Üzüntü , kızgınlık , kırgınlık... Daha sonra gözlerimi Atakan'a çevirdiğimde bir yere bakıyordu. Ve olduğundan fazla sinirliydi. Gözleriyle bir çocuğu adeta öldürüyordu. Baktığı yerdeki çocuğa baktım. Çocuğunda gideri vardı şimdi. Burdan baklavalarını sayıyorum .ehueheuhe Amaan neyse kavgalı falandırlar. Atakan'a dönüp "Bu kim" diye sordum. "Üvey kardeşim" dedi tiksintiyle.
YOHAMINA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonn.. Diğer bölüm kısa zamanda gelir. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve votelemeyi unutmayinn.:D Görüşlerinizi merak ediyorum. Yazım yanlışları varsa çok sorry.. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİLER
Genç KurguBazen hayata karşı yabancı olursun. Daha yeni öğrenmişsindir. Bu yüzden acemisindir. Çevrende yaşamıs, bilen insanlar vardır. Onlar öğütler vererek seni acemilikten kurtarır. Ama burdaki herkes acemi. Peki bu ACEMİLER'i kim kurtaracak? Aşk mı? Sevg...