4. Otkrivenje

59 9 1
                                    

Vatru smo naložili,večerali smo hrane koje smo srećom obilato ponijeli.Kate se malo umirila no teško da bi se više približila zahodu.Smrt je od tamo isijavala.
Ja sam ostala hladna (koliko je to moguće) i malo njuškala po ostalim sobama.Koliba ih je imala 2 u jednoj je bio krevet gol kao od majke rođen. -si našla štogod?- naravno Mike nas je držao sve na oku,pazi na nas. No u prvoj sobi nije bilo ništa vrijedno spomena.No druga soba me iznenadila.Bila je krcata iscječcima iz raznih novina" J.B je jedna od najboljih u svojoj profesiji,pravi lovac na istinu" radilo se naravno o Jane Bush nestaloj prije 10 godina,sijećala sam je se jer je branila jednu slavnu osobu u koju sam ja bila "zatreskana".
Svi su članci bili o nekoj osobi,odvjetni,vlasnici,moćnici,a puno ih je bilo prekriženo nekom kemijskom olovkom.I tada sam shvatila da je ovo možda koliba nekog ubojice.Svi članci su bili stari po 10 godina i više pa me to malo smirilo,ne puno ali malo.
Kad sam to iznijela ostalima strah kao da ih je progutao.-Moramo odmah odavde- Sara kao da nije shvaćala da je vani 20cm neprobojnog snijega i još ga pada.Jer naravno sve je moralo biti po njenom.-Ima li itko mobitel?- upitala sam.Svi su me pogledali naizgled tužno.-Nitkoo?- Kate mi je pružila mali Samsung koji je bio star ali pri slaboj bateriji.Pokušala sam zvati ali nije bilo signala.Naravno kako bi i bilo prokletog signala.Bila sam ljuta no Mike je sad pred nas stavio još jedan stari članak.Prašnjav i žut.-Sto kazee?- Sarah ko Sarah uvijek nestrpljiva koza.
Slušajte imaju samo jedan dio čitav probat cu ga pročitati: kult se navodno iskorjenio no ne u potpunosti.Kako znamo? Pa po tome jer ti fanatici zvani "Proroci" davnih vremena kad su plemena još postojala u planinama prinosili ljudske žrtve,no ne prije mučenja...
I tako smo došli do zaključka da je serijski ubojica po imenu Jack ne on nego onii! Skupina je pohvatana no nisu svi,jedan je ostao i taj je došao glave J.B.
Ma kako vi to znate molim vas?
To su špekulacije naravno no istina je da taj zadnji Prorok ili kultaš još nije uhvaćen.Policija se slučaja riješila privedovši neke fanatike iz neke sasvim druge sekte. No zna se i o tome se dosta pričalo da je pronađena u šumi izbodena i zavezana za stablo na kojem su bili krvavi otisci ruku.
Brrrr stresem se odmah.
Da naravno grozno no nezaboravimo ako je taj zadnji prorok još živ onda je prijetnja svima.
Plemena su bili veliki vjernici i prinosili su ljudske žrtve. Vjeruje se da je niz ubojstva koje je počinio "Jack" ustvari dio tog vražijeg kulta koji je poživio i danas.
Fanatika i serijskih ubojica nikad dosta haa? Da ali......
-Tu završava-. Idućih pola sata svatko je bio u svojim mislima.

SjećanjeWhere stories live. Discover now