01- jungbiskut♥

5.5K 221 32
                                    

KRINGGG ~~ KRONG~~ KRUNG
2;30 pm . Fuh habis jugak sesi persekolahan yg amaaaaat panjang dan memenatkan ni . Aku tepuk tepuk bahu yg lenguh dan kemaskan barang utk balik , yalah mesti nak balik takkan nak camping kt sekolah ek . No no

Harini mama demam jadi terpaksalah aku balik jalan kaki . Sob sob . Dengan beg yg tah tak tahu dalam tu ada buku ke atuk gajah aku melangkah balik rumah .

We dont talk anymore -by charlie puth . terpampang di screen phone aku ,lantas ku ambil earphone dan sumbat kt telinga dan tekan button play , sambil tu feeling feeling la lagu tu ex aku buat untuk aku . Ceitt , perasan betul.
Tengah syok feeling feeling tu tiba tiba ada tangan tepuk bahu aku..

ha apa lagi

"OPOCOT MAK KAU HIJAU SHREK KEPOM " hamekkau melatah kemain nohh . " HA HA HA HA HA HA melatah rupanya kau HA HA HA " aku lihat wajah si pemilik ketawa yg berdekah tu
Jungkook

tiba tiba rasa macam nak bagi sepakan padu berskala 7 dekat dia . Aku menjeling tajam ke arah jungkook sebagai tanda ' kau-fikir-lawak-sangat-ke'

" Hey rilex lah , biasanya mak kau jemput ni kenapa balik sorg ??"
" mak aku demam " jawabku dgn ringkas .

" Boleh aku jalan sama sama dengan kau ? "

Habis sekarang yg kau tengah buat ni apa ? Merangkak ?

Aku hanya mengangguk .

Sepanjang perjalanan dari ekor mata aku nampak jungkook asyik perati aku. Apahal mamat ni , semacam je aku tengok sengih sorg sorang , adakah dia disampuk saka ?

" Er -- kau ada crush?" jungkook tiba tiba bertanya .

"Ada"

Sebenarnya tak ada pun . Beta seorang yg forever alone raken raken .

" cuba bagi 1 huruf dalam nama crush kau "

" emmmm , F " ha tibai je la .

Jungkook tiba tiba menghentikan langkahnya

" Eh kenapa ni? Ada apa apa yg tak kena ke!? "

"Ada ! huruf F mana ada dlm nama jungkook " ╯︿╰
----------------

😂♥


Vote ///

Comment


[C]↭ ABANGTAN ↭  Where stories live. Discover now