Para işin hallet miştik. O adamın kim olduğunu da öğrenmiş tim. Şuan odamda oturmuş, sigara içiyordum. Ceyda ise karşımda ellerine pembe oje sürmekle meşgul dü.
-Ceyda, sen Caner Tekin diye birini tanıyor musun ??
Ceyda oje şişesini yere düşürdü. Bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
-Noldu neden öyle bakıyorsun??
-Kızım sen kimden söz ettiğinin farkında mısın?
Bende omuz silktim. Gelip yerime oturdu.
-Sana birşey mi yaptı? Noldu?
-Kızım bana birşey yaptığı yok. Neden bunu bu kadar abartıyor sunuz??
Bana kendimi gerizekalı gibi hissetmemi sağlayan bir şekilde baktı.
Koşarak odadan çıktı. Noldu ki şimdi? Sonra elinde bilgisayarla döndü. Yanıma oturdu ve bilgisayara Caner Tekin yazdı.
-Bak bakalım kimmiş.
Onla ilgili çok şey yazıyor du. Okumaya üşendim lan. Bu yüzden direk fotoğraflara girdim.
Çüşşş!!! Oha abi bu insan mı? Yoksa yunan tanrısı mı? ?
-Çok yakışıklı deme?
-Hayır idare eder.
Ceyda kafamı ellerinin arasına alıp elini anlıma yasladı. Sonra yanaklarıma.
-Napıyon be!?
-Kızım sen iyi misin ateşin var mı diye bakıyorum.
Onu itip bilgisayarı kapattım.
-Herneyse ben iyiyim sende direk dışarı çabuk hadi!
-Off tamam ya!
Odadan çıkınca banyoya girdim.
*****
Telefonum çalmaya başladı. Banyodan çıkıp yatağın üstündeki telefonu aldım. Tanımadığım bir numarayıdı.
05********
-Alo. Kimsin?!
-Sen, şu Halit in parasını ödeyen kızsın deme?!
Bu bizim müdürdü!
-Evet noldu bir sorun mu var!?!?!
Dıt dıt....
Ah yüzüme kapatmıştı!! Kimdi ki o!!!!!???
Neyse bunu yarın halledicem. Şuan çok yorgunum çok aksiyonlu bir gün geçirmiştim.
Üstümü değiştirip saçımı kurutmadan yatağa girdim. Ve uykunun kollarına kendimi bıraktım.
*******
Sabah alarmın çalması yla uyandım.
Aşağıya indiğimde Ceyda ortalıkta yoktu. Masada kahvaltıda yoktu. Ceyda nın odasına çıktım. Ordada yoktu yatağı darmadağınık tı.
Nerde lan bu kız!!
Direk odama koşup telefonu elime aldım, ve Ceyda yı aradım. Çaldı çaldı çaldı.
-Ooo prenses aramış. Yoksa arkadaşını mı merak etmiş? ?
-Kimsin lane sen Ceyda nın telefonunun sende ne işi var!!!!
- Sakın ol prenses. Arkadaşın iyi. Şimdilik.
-Ne istiyosun lan!!
-Aslında hiç birşey. Saat tam 2 de *****caddesine gel seni ordan bir araba alıcak ve buraya getirecek. O zaman arkadaşını alabilirsin.
Dıt dıt dıt....
Allak kahretsin!!!!!!
Telefonu yatağın üstüne fırlattım. Bu ses bana bir yerden tanıdık geliyo du.
TABİ YA!! Bu beni arayan ve parayı soran müdürün odasında duyduğum ses.
Direk üstümü giyinip. Evden çıktım. Arabama atlayıp, **** caddesine gittim. Sadece yolun ortasına park edilmiş.
Simsiyah bir araba vardı. O kadar. Sonra içinden birsürü smokin giymiş adamlar çıktı ve bana doğru gelmeye başladılar.