Poznajcie bohaterów

908 40 23
                                    


  

  Opowiadanie, które pragnę wam przedstawić, ma naprawdę wielu bohaterów, niestety nie zamieściłam tutaj wszystkich,  odnajdziecie tylko najważniejsze postaci. Większość należy do domu Salazara lub Godryka (co tłumaczy tytuł opowiadania),  nie chciałam w żaden sposób urazić uczniów innych domów, po prostu skupiam się przede wszystkim na relacjach ślizgońsko-gryfońskich, bo uważam je za najciekawsze. 

~Pani M.  



Camilla Victoria Clark

~ czarownica czystej krwi, urodzona 30 kwietnia 2000 roku, mieszka razem z rodzicami – Anną i Williamem Clark, w północnej części Anglii. Jest jedynaczką.

 Camilla jest bardzo ambitna, co czasami sprawia, że przestaje wierzyć w osiągnięcie sukcesu. W Hogwarcie zdobywa bardzo dobre stopnie, szczególnie z zaklęć, które są jej ulubionym przedmiotem. Bywa zarozumiała, ale da się ją polubić. Często zdarza jej się kogoś obrazić, ale nigdy nie jest to przypadkowe działanie. Na pierwszy rzut oka zdaje się być silną i zaradną osobą, ale z wieloma rzeczami nie potrafi sobie poradzić. Prawdziwym oparciem są dla niej przyjaciele. Mimo towarzystwa często czuje się samotna i wyobcowana. W Hogwarcie trafia do domu Salazara Slytherina.  

Alison Merve van Persie

~ czarownica półkrwi, urodzona 4 maja 2000 roku, mieszka ze starszą siostrą – Monicą, która ukończyła Hogwart, i rodzicami. Jej pradziadkowie pochodzili z Holandii, jednak teraz, rodzina Ali zamieszkuje niewielkie angielskie miasto.

 Alison to bardzo sympatyczna osoba, która za wszelką cenę stara się unikać niepotrzebnych konfliktów. Czasem w milczeniu znosi wszelkiego rodzaju nieprzyjemności, jednak potrafi walczyć o swoje, jak każdy Gryfon. Jest uparta w swoich postanowieniach i nie ulega wpływom otoczenia, co jest rzadką, ale bardzo cenioną cechą, szczególnie u nastolatków. Nie zaprząta sobie głowy niepotrzebnymi problemami, czekając, aż rozwiążą się same. Często działa pod wpływem chwili, nie roztrząsa spraw, na które i tak, nie ma wpływu. W Hogwarcie trafiła do domu Godryka Gryffindora.

Madeline Katie Moon

~ czarownica mugolskiego pochodzenia,  urodzona 5 sierpnia 2000 roku, mieszka z rodzicami i młodszą siostrą, która nie przejawia magicznych zdolności. Madie urodziła się w Irlandii Północnej, ale obecnie zamieszkuje jednorodzinny dom w angielskiej wsi.

Madeline jest osobą, która twardo stąpa po ziemi. Nie da sobie wejść na głowę i uwielbia mieć pełną kontrolę w każdej sytuacji. Jest uparta i wierna swoim przekonaniom. Nie łatwo zmienia zdanie. Nie lubi wchodzić w bliższe kontakty z ludźmi, bo, jak twierdzi, zbyt szybko się do nich przyzwyczaja. Jednak, jeśli pozna się ją bliżej, jest świetną przyjaciółką. Madie jest również bardzo zaradna i znajduję wyjście z każdej, trudnej sytuacji. Uwielbia lekcje zielarstwa, a nauka tego przedmiotu przychodzi jej łatwo. W Hogwarcie trafiła do domu Salazara Slytherina. 

                                                                         


Godryk Salazar i resztaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz